Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Презервативи  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Интимна грижа    Презервативи    Durex Real Feel - Презервативи в опаковки от 3 ÷...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни
 

Durex Real Feel


Презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя

Цена:  5.90 лв.
Избери брой в опаковка:
  • 5.90 лв.
    3 броя
  • 17.20 лв.
    10 броя
  • 23.10 лв.
    16 броя
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#139939
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDurex
Официален сайт на Durexwww.durex.com
EAN
3 броя
5052197026047
10 броя
5052197029505
16 броя
5052197045000
Категории
За възрастНад 18 години
Размери на опаковката
3 броя
6.30 / 6.50 / 2.00 cm
Тегло
3 броя
0.016 kg
10 броя
0.030 kg
16 броя
0.090 kg
Видео
  • Описание
  • За Durex
Презервативи "Durex" от ново поколение с "Real Feel" материал, за изключително естествено усещане. Произведени са от технически подобрен нелатексов материал, наречен полиизопрен. Той се отличава с по-висока еластичност и мекота, в сравнение с естествен латекс и създава комфорт и удобство и за него, и за нея. Препоръчват се за хора, проявяващи чувствителност към латекс.

Характеристики:
  • прозрачни с лубрикант
  • анатомична и удобна за поставяне форма с резервоар
  • ширина на отвора на презерватива - 56 mm
  • обиколка на презерватива - 125 mm
  • дължина на презерватива - 205 mm
Науката и изобретенията – те следват човешките желания, потребности и мечти. Накъдето и да погледнем в ежедневието си, откриваме малки, гениални човешки изобретения, които ни помагат да живеем щастливо, безопасно, но и с повече страст. А, къде по-голяма страст от секса?! Затова много изобретения намират приложение веднага в тази област, като например електричеството. Петият електрически уред в свята, преди пералнята машина и прахосмукачката, е… вибратора. И, кой би предположил, че откриването на вулканизацията на каучука от Гудиър и Ханкок през 1843 г. ще направи секса много по-безопасен, много по-чувствен и приятен и ще се превърне в двигател за основаването на компания, чиято марка - „Durex“ днес е позната в целия свят? Та – ето какво можем да кажем за едни от най-големите в производството на бариерни средства - „durex” – те познават нуждите на хората по време на секс и се опитват да ги задоволят, предпазвайки ги от болести и нежелана бременност, повишавайки усещанията и чувствителността по време на секс, намалявайки сухотата. Не случайно марката носи името “durex”, защото техните продукти са – „издръжливи, надеждни и съвършени“ (Du-R-Ex - Durability, Reliability and Excellence).

Любопитни факти за презервативите
За първият презерватив се споменава още 3000 години пр. н.е. Тогава, легендарният цар на Крит – Минос, имал сериозен проблем заради изневерите си. Ядосаната му съпруга Пасифея омагьосала семенната му течност и тя се превръщала в отровни змии и скорпиони, които убивали любовниците му. И така - Минос измислил първия презерватив. Направил го от пикочен мехур на козел. Така спасил не само дамите, с които бил, но и себе си – от гнева на Пасифея.

Но, това е митология, а първи исторически данни за използването на презервативите идват от древен Египет, от времето на IX Династия (1350-1200 г. пр. н.е.). Твърди се, че кожената торбичка, изложена в музея в Кайро е била на фараона Тутанкамон.
Разпространението на сифилиса и обхващането на целия свят от тази гибелна болест (през XVI в. била най-разпространената болест в целия свят, като 70% от полово активното население на Италия напр., било засегнато) дало тласък на развитието на предпазните средства. Та, болестите били изключително силен двигател за по-широкото разпространение на презерватива, като надежден метод за предпазване не само от нежелана бременност, но основно – от болести.

Презервативите (XVI-XIX в.) били най-разнообразни – от мехури на риби, черва на животни (на римските легионери се раздавали черва на дребни животни за предпазване), промазана хартия, ленени, потопени в импрегнант, с черупки от костенурки, дори и инкрустирани със скъпоценни камъни.
В Англия, например, употребата на презерватива добила популярност покрай Казанова (1725 – 1798). Историята сочи, че той винаги използвал ленен презерватив, никога не заболял от венерическа болест и нямал деца.

Краят на животинските черва, платовете, и промазаните хартии се слага с откритието на… вулканизацията на гумата. И автомобилите, че и пътниците им ще се ползват от това откритие – в обществен и личен план. След откритието има малко време, в което гумата започва да се използва за производство на презервативи и то е по-малко от година. Презервативите са на пазара от 1844 г.!
История на компанията
Компанията, която през 1929 г. създава марката „Durex“, се ражда през 1915 г. Основава я Л. И. Джексън. Компанията се нарича „London Rubber“ и в началото търгува с презервативи и продукти за фризьорски салони, които само препродава. Но, не задълго. От 1929 г., когато е регистрирана марката „Durex“, компанията започва собствено производство.
Втората световна война не е най-благоприятното време за развиване на бизнес, затова през 1950 г. компанията излиза с първия в света презерватив, който има лубрикант. Три години по-късно, „Durex“ стават първите електронно тествани продукти. И не се спират с това - 1960 г. се появяват първите в света анатомично оформени презервативи, а през 1970 г. „Durex“ са първите презервативи в света, които се рекламират.

Поради изключителната важност на качеството на продуктите на компанията, от 1990 г. „Durex“ става първата марка, която е сертифицирана според международните стандарти за качество. И започва да мисли за забавлението и разнообразието – от 1995 г. се появяват техните презервативи с различни цветове и аромати, а година по-късно стартира и първия по рода си интернет сайт. В момента сайтът на "Durex" е в 42 страни, преведен на техните езици и представящ марката.
Латексът, от който се произвеждат до 1996 г. презервативите, има алтернатива, предложена от „Durex“. Тези продукти („Avanti“) са изработени от противоалергичен материал, разработен от Durex - синтетична кожа, която е по-мека и по-еластична от естествения латекс.

През 1997 г. компанията провежда първото проучване на сексуалната информираност на хората и публикува резултатите. Именно това образование на хората се превръща в една от основните насоки в дейността на компанията.
От 2001 г. „Durex“ пускат нова серия – Pleasuremax - презервативи, които гарантират удоволствие и на двамата партньори. Те са първите презервативи в света, съчетаващи оребренис и малки бубунки, които осигуряват максимална стимулация за партньорите.
Една година по-късно „Durex“ подкрепя няколко иновативни социални програми, като "Program HLB", която защитава идеята за равенството между половете в Бразилия и Индия.

През 2003 г. стартира серия от стимулиращи гелове, лубриканти и презервативи „Play“, които се грижат за максимизиране на удоволствието и елиминиране на проблема със сухотата в интимната област. От 2005 г. марката стартира глобално проучване за изследване на сексуалното поведение. То служи за научни изследвания, които не забавят иновативните предложения.
Следва популяризиране на идеята за безопасен секс сред младите хора на възраст 16-24 години, като е обявен конкурс за плакат по този въпрос. Целта е образованост на младежите, като се използва техния език.

След 80-та годишнина на „Durex“ (през 2008 г.), марката е купена от „Reckitt Benckiser” (2010 г.). Същата година се провежда Международната конференция по СПИН във Виена и „Durex“ подкрепят инициативата на ООН «Condomize!». За нея марката предоставя 220 000 презерватива.

Та – след повече от 80 години производство на презервативи „Durex", компанията може да се похвали, че е постигнала изключително качество и разнообразие на продуктите си (лубриканти, овлажнители, вибриращи пръстени, вибратори) всеки неин продукт преминава през контрол, който е безкомпромисен. Използват се първокласни суровини, а проби от всяка партида се тестват чрез изпълване с въздух за здравина. Международните стандарти изискват изпълване с 18 dm3, a презервативите на “Durex” издържат без проблеми 40 dm3. Тестовете се извършват и с вода, а ако и един презерватив не издържи при проверката, цялата партида (432 хиляди броя) не напуска завода.
Всички продукти с марката „Дюрекс“ са дерматологично тествани, като за тях се събират сведения от съответните министерства на здравеопазването на отделните страни, болници, мнения на учени, водещи експерти и, естествено – на клиенти.
Защото милиони хора по света обичат секса и разчитат на “Durex” - всеки ден!
Начин на употреба
  • Винаги следвайте инструкциите, приложени в опаковката.
  • Преди употреба проверете срока на годност, отпечатан на пакетчето.
  • Отворете фолиото откъм назъбената страна и извадете презерватива внимателно, тъй като е възможно да го повредите с нокти или остри предмети.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "Durex Real Feel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Детски подаръчен комплект - С козметика от серията "Замръзналото кралство" - продукт
Детски подаръчен комплект
С козметика от серията "Замръзналото кралство"

Sodico
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 18.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.80 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+ - Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа - продукт
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+
Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Durex Feel Ultra Thin - Презервативи в опаковки от 3 и 10 броя - продукт
Durex Feel Ultra Thin
Презервативи в опаковки от 3 и 10 броя

Durex
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.10 лв.
Durex Mutual Pleasure - Презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя - продукт
Durex Mutual Pleasure
Презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя

Durex
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цени от:  5.90 лв.
Durex Intense Orgasmic Condoms - Стимулиращи презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя - продукт
Durex Intense Orgasmic Condoms
Стимулиращи презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя

Durex
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.90 лв.

Durex Real Feel


Презервативи в опаковки от 3 ÷ 16 броя

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.90
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#139939
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDurex
Официален сайт на Durexwww.durex.com
EAN
3 броя
5052197026047
10 броя
5052197029505
16 броя
5052197045000
Категории
За възрастНад 18 години
Размери на опаковката
3 броя
6.30 / 6.50 / 2.00 cm
Тегло
3 броя
0.016 kg
10 броя
0.030 kg
16 броя
0.090 kg
Описание
Презервативи "Durex" от ново поколение с "Real Feel" материал, за изключително естествено усещане. Произведени са от технически подобрен нелатексов материал, наречен полиизопрен. Той се отличава с по-висока еластичност и мекота, в сравнение с естествен латекс и създава комфорт и удобство и за него, и за нея. Препоръчват се за хора, проявяващи чувствителност към латекс.

Характеристики:
  • прозрачни с лубрикант
  • анатомична и удобна за поставяне форма с резервоар
  • ширина на отвора на презерватива - 56 mm
  • обиколка на презерватива - 125 mm
  • дължина на презерватива - 205 mm
За Durex
Науката и изобретенията – те следват човешките желания, потребности и мечти. Накъдето и да погледнем в ежедневието си, откриваме малки, гениални човешки изобретения, които ни помагат да живеем щастливо, безопасно, но и с повече страст. А, къде по-голяма страст от секса?! Затова много изобретения намират приложение веднага в тази област, като например електричеството. Петият електрически уред в свята, преди пералнята машина и прахосмукачката, е… вибратора. И, кой би предположил, че откриването на вулканизацията на каучука от Гудиър и Ханкок през 1843 г. ще направи секса много по-безопасен, много по-чувствен и приятен и ще се превърне в двигател за основаването на компания, чиято марка - „Durex“ днес е позната в целия свят? Та – ето какво можем да кажем за едни от най-големите в производството на бариерни средства - „durex” – те познават нуждите на хората по време на секс и се опитват да ги задоволят, предпазвайки ги от болести и нежелана бременност, повишавайки усещанията и чувствителността по време на секс, намалявайки сухотата. Не случайно марката носи името “durex”, защото техните продукти са – „издръжливи, надеждни и съвършени“ (Du-R-Ex - Durability, Reliability and Excellence).

Любопитни факти за презервативите
За първият презерватив се споменава още 3000 години пр. н.е. Тогава, легендарният цар на Крит – Минос, имал сериозен проблем заради изневерите си. Ядосаната му съпруга Пасифея омагьосала семенната му течност и тя се превръщала в отровни змии и скорпиони, които убивали любовниците му. И така - Минос измислил първия презерватив. Направил го от пикочен мехур на козел. Така спасил не само дамите, с които бил, но и себе си – от гнева на Пасифея.

Но, това е митология, а първи исторически данни за използването на презервативите идват от древен Египет, от времето на IX Династия (1350-1200 г. пр. н.е.). Твърди се, че кожената торбичка, изложена в музея в Кайро е била на фараона Тутанкамон.
Разпространението на сифилиса и обхващането на целия свят от тази гибелна болест (през XVI в. била най-разпространената болест в целия свят, като 70% от полово активното население на Италия напр., било засегнато) дало тласък на развитието на предпазните средства. Та, болестите били изключително силен двигател за по-широкото разпространение на презерватива, като надежден метод за предпазване не само от нежелана бременност, но основно – от болести.

Презервативите (XVI-XIX в.) били най-разнообразни – от мехури на риби, черва на животни (на римските легионери се раздавали черва на дребни животни за предпазване), промазана хартия, ленени, потопени в импрегнант, с черупки от костенурки, дори и инкрустирани със скъпоценни камъни.
В Англия, например, употребата на презерватива добила популярност покрай Казанова (1725 – 1798). Историята сочи, че той винаги използвал ленен презерватив, никога не заболял от венерическа болест и нямал деца.

Краят на животинските черва, платовете, и промазаните хартии се слага с откритието на… вулканизацията на гумата. И автомобилите, че и пътниците им ще се ползват от това откритие – в обществен и личен план. След откритието има малко време, в което гумата започва да се използва за производство на презервативи и то е по-малко от година. Презервативите са на пазара от 1844 г.!
История на компанията
Компанията, която през 1929 г. създава марката „Durex“, се ражда през 1915 г. Основава я Л. И. Джексън. Компанията се нарича „London Rubber“ и в началото търгува с презервативи и продукти за фризьорски салони, които само препродава. Но, не задълго. От 1929 г., когато е регистрирана марката „Durex“, компанията започва собствено производство.
Втората световна война не е най-благоприятното време за развиване на бизнес, затова през 1950 г. компанията излиза с първия в света презерватив, който има лубрикант. Три години по-късно, „Durex“ стават първите електронно тествани продукти. И не се спират с това - 1960 г. се появяват първите в света анатомично оформени презервативи, а през 1970 г. „Durex“ са първите презервативи в света, които се рекламират.

Поради изключителната важност на качеството на продуктите на компанията, от 1990 г. „Durex“ става първата марка, която е сертифицирана според международните стандарти за качество. И започва да мисли за забавлението и разнообразието – от 1995 г. се появяват техните презервативи с различни цветове и аромати, а година по-късно стартира и първия по рода си интернет сайт. В момента сайтът на "Durex" е в 42 страни, преведен на техните езици и представящ марката.
Латексът, от който се произвеждат до 1996 г. презервативите, има алтернатива, предложена от „Durex“. Тези продукти („Avanti“) са изработени от противоалергичен материал, разработен от Durex - синтетична кожа, която е по-мека и по-еластична от естествения латекс.

През 1997 г. компанията провежда първото проучване на сексуалната информираност на хората и публикува резултатите. Именно това образование на хората се превръща в една от основните насоки в дейността на компанията.
От 2001 г. „Durex“ пускат нова серия – Pleasuremax - презервативи, които гарантират удоволствие и на двамата партньори. Те са първите презервативи в света, съчетаващи оребренис и малки бубунки, които осигуряват максимална стимулация за партньорите.
Една година по-късно „Durex“ подкрепя няколко иновативни социални програми, като "Program HLB", която защитава идеята за равенството между половете в Бразилия и Индия.

През 2003 г. стартира серия от стимулиращи гелове, лубриканти и презервативи „Play“, които се грижат за максимизиране на удоволствието и елиминиране на проблема със сухотата в интимната област. От 2005 г. марката стартира глобално проучване за изследване на сексуалното поведение. То служи за научни изследвания, които не забавят иновативните предложения.
Следва популяризиране на идеята за безопасен секс сред младите хора на възраст 16-24 години, като е обявен конкурс за плакат по този въпрос. Целта е образованост на младежите, като се използва техния език.

След 80-та годишнина на „Durex“ (през 2008 г.), марката е купена от „Reckitt Benckiser” (2010 г.). Същата година се провежда Международната конференция по СПИН във Виена и „Durex“ подкрепят инициативата на ООН «Condomize!». За нея марката предоставя 220 000 презерватива.

Та – след повече от 80 години производство на презервативи „Durex", компанията може да се похвали, че е постигнала изключително качество и разнообразие на продуктите си (лубриканти, овлажнители, вибриращи пръстени, вибратори) всеки неин продукт преминава през контрол, който е безкомпромисен. Използват се първокласни суровини, а проби от всяка партида се тестват чрез изпълване с въздух за здравина. Международните стандарти изискват изпълване с 18 dm3, a презервативите на “Durex” издържат без проблеми 40 dm3. Тестовете се извършват и с вода, а ако и един презерватив не издържи при проверката, цялата партида (432 хиляди броя) не напуска завода.
Всички продукти с марката „Дюрекс“ са дерматологично тествани, като за тях се събират сведения от съответните министерства на здравеопазването на отделните страни, болници, мнения на учени, водещи експерти и, естествено – на клиенти.
Защото милиони хора по света обичат секса и разчитат на “Durex” - всеки ден!
Начин на употреба
  • Винаги следвайте инструкциите, приложени в опаковката.
  • Преди употреба проверете срока на годност, отпечатан на пакетчето.
  • Отворете фолиото откъм назъбената страна и извадете презерватива внимателно, тъй като е възможно да го повредите с нокти или остри предмети.
Назад към "Презервативи и лубриканти"
Коледни подаръци
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Промоция "Markwins"
Комплекти и куфарчета с гримове с 25% отстъпка.
Заблести сега!
Колекция за блясък от L'Oreal Paris.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво