store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black - Гелообразна очна л...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази очна линия
Четка и гел
Опаковка на продукта

L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black


Гелообразна очна линия
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Петък 22-03-2019 г. или
Понеделник 25-03-2019 г.
Тази очна линия може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#138430
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522059448
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.8 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.70 / 12.00 / 3.70 cm
Тегло0.051 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Красивата и самоуверена жена е със собствен стил и излъчване. За нея е важно да има неустоим външен вид, а гримът ѝ да остане перфектен за дълго. За да допринесат за уникалната женствена визия, специалистите от "L'Oréal" създадоха очната линия "Super Liner Gel Intenza". Благодарение на нея, всяка дама ще се гордее със свой уникален графичен поглед.

Очната линия е с гелообразна текстура, която се прилага изключително лесно и няма опасност да се разтече. Нежно се плъзга по клепача и оставя своята дълготрайна следа. Луксозният гел е наситен с пигменти, които придават наситено черен и плътен цвят в продължение на 24 часа. Прецизното и лесно нанасяне на очната линия е сигурно благодарение на специалната скосена четка, вдъхновена от професионалисти. Тя нанася гела с невероятна точност, за да бъдат очите идеално оформени. Премахването на очната линия става с лекота, използвайки подходящите продукти за почистване на грим. С "L'Oréal Super Liner Gel Intenza" погледът Ви ще завладява, а Вие ще излъчвате класа и стил.

Очната линия е тествана под дерматологичен контрол. Жените с чувствителни очи или тези, които носят контактни лещи могат спокойно да ѝ се доверят.
  • Cyclopentasiloxane
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Isododecane
  • Cyclohexasiloxane
  • Ceresin
  • Caprylyl Methicone
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Glass
  • Talc
  • Silica Silylate (Nano) / Silica Silylate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Propylene Carbonate
  • Tin Oxide
  • BHT
  • May Contain:
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Потопете четката в гелообразната текстура
  • Очертайте линията на окото с помощта на четката.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • гелообразна очна линия - 2.8 g
  • професионална скосена четка
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените очната линия "L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази очна линия, купуват също
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - очна линия
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - очна линия
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - очна линия
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
50 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Rose Tonic - Освежаващ сух шампоан с флорален аромат - очна линия
L'Oreal Magic Shampoo - Rose Tonic
Освежаващ сух шампоан с флорален аромат

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - очна линия
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Anti-Imperfection Compact Face Powder - Компактна антибактериална пудра за лице против несъвършенства - очна линия
Vivienne Sabo Ideal Sublime Anti-Imperfection Compact Face Powder
Компактна антибактериална пудра за лице против несъвършенства

Vivienne Sabo
Избор за цвят на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Vivienne Sabo Cabaret Premiere Artistic Volume Mascara - Цветна спирала за обемни мигли - очна линия
Vivienne Sabo Cabaret Premiere Artistic Volume Mascara
Цветна спирала за обемни мигли

Vivienne Sabo
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - очна линия
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.

L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black


Гелообразна очна линия
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Петък 22-03-2019 г. или
Понеделник 25-03-2019 г.
Тази очна линия може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#138430
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522059448
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.8 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.70 / 12.00 / 3.70 cm
Тегло0.051 kg
Още снимки на тази очна линия
Четка и гел
Опаковка на продукта
Описание
Красивата и самоуверена жена е със собствен стил и излъчване. За нея е важно да има неустоим външен вид, а гримът ѝ да остане перфектен за дълго. За да допринесат за уникалната женствена визия, специалистите от "L'Oréal" създадоха очната линия "Super Liner Gel Intenza". Благодарение на нея, всяка дама ще се гордее със свой уникален графичен поглед.

Очната линия е с гелообразна текстура, която се прилага изключително лесно и няма опасност да се разтече. Нежно се плъзга по клепача и оставя своята дълготрайна следа. Луксозният гел е наситен с пигменти, които придават наситено черен и плътен цвят в продължение на 24 часа. Прецизното и лесно нанасяне на очната линия е сигурно благодарение на специалната скосена четка, вдъхновена от професионалисти. Тя нанася гела с невероятна точност, за да бъдат очите идеално оформени. Премахването на очната линия става с лекота, използвайки подходящите продукти за почистване на грим. С "L'Oréal Super Liner Gel Intenza" погледът Ви ще завладява, а Вие ще излъчвате класа и стил.

Очната линия е тествана под дерматологичен контрол. Жените с чувствителни очи или тези, които носят контактни лещи могат спокойно да ѝ се доверят.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Потопете четката в гелообразната текстура
  • Очертайте линията на окото с помощта на четката.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • гелообразна очна линия - 2.8 g
  • професионална скосена четка
Продукти от серията "L'Oreal Super Liner"
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Super Liner Superstar
Очна линия с плътен черен цвят от серията "Super Liner"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Цена:  16.99 лв.
Други интересни предложения
Водоустойчива течна очна линия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal Super Liner Superstar
Очна линия с плътен черен цвят от серията "Super Liner"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Цена:  16.99 лв.
Maybelline The Colossal Kajal 12h Extra Black
Водоучстойчива очна линия с наситен черен цвят
Цена:  5.99 лв.
Golden Rose Dipliner Liquid Eyeliner
Течна очна линия за прецизно нанасяне
Цена:  3.50 лв.
Essence Liquid Ink Waterproof
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  5.50 лв.
Водоустойчива очна линия молив
Цена:  5.99 лв.
Назад
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво