Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Очна линия  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Очна линия    L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Bla...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази очна линия
Четка и гел
Опаковка на продукта

L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black


Гелообразна очна линия

Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи с отстъпка -31% до 22-12-2019г.
Цена:  12.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Тази очна линия може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#138430
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522059448
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.8 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.70 / 12.00 / 3.70 cm
Тегло0.051 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Красивата и самоуверена жена е със собствен стил и излъчване. За нея е важно да има неустоим външен вид, а гримът ѝ да остане перфектен за дълго. За да допринесат за уникалната женствена визия, специалистите от "L'Oréal" създадоха очната линия "Super Liner Gel Intenza". Благодарение на нея, всяка дама ще се гордее със свой уникален графичен поглед.

Очната линия е с гелообразна текстура, която се прилага изключително лесно и няма опасност да се разтече. Нежно се плъзга по клепача и оставя своята дълготрайна следа. Луксозният гел е наситен с пигменти, които придават наситено черен и плътен цвят в продължение на 24 часа. Прецизното и лесно нанасяне на очната линия е сигурно благодарение на специалната скосена четка, вдъхновена от професионалисти. Тя нанася гела с невероятна точност, за да бъдат очите идеално оформени. Премахването на очната линия става с лекота, използвайки подходящите продукти за почистване на грим. С "L'Oréal Super Liner Gel Intenza" погледът Ви ще завладява, а Вие ще излъчвате класа и стил.

Очната линия е тествана под дерматологичен контрол. Жените с чувствителни очи или тези, които носят контактни лещи могат спокойно да ѝ се доверят.
  • Cyclopentasiloxane
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Isododecane
  • Cyclohexasiloxane
  • Ceresin
  • Caprylyl Methicone
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Glass
  • Talc
  • Silica Silylate (Nano) / Silica Silylate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Propylene Carbonate
  • Tin Oxide
  • BHT
  • May Contain:
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Потопете четката в гелообразната текстура
  • Очертайте линията на окото с помощта на четката.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • гелообразна очна линия - 2.8 g
  • професионална скосена четка
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените очната линия "L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази очна линия, купуват също
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Skinguard - Самобръсначка, гел за бръснене и поставка - очна линия
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Skinguard
Самобръсначка, гел за бръснене и поставка

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.20 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All - Кремообразно червило за всеки тон на кожата - очна линия
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Schwarzkopf Live Urban Metallics Permanent Intensive Colour - Трайна крем боя за коса с метален оттенък - очна линия
Schwarzkopf Live Urban Metallics Permanent Intensive Colour
Трайна крем боя за коса с метален оттенък

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -37%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - очна линия
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
253 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil - Водоустойчив молив за очи - очна линия
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil
Водоустойчив молив за очи

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Avril Le Crayon Yeaux - Дълготраен био молив за очи - очна линия
Avril Le Crayon Yeaux
Дълготраен био молив за очи

Avril
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - очна линия
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
26 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - очна линия
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Essence The Velvets - Сенки за очи - очна линия
Essence The Velvets
Сенки за очи

Essence
Избор за цвят на сенките:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche - Молив за устни - очна линия
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - очна линия
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
42 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Golden Rose Matte Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти с матов ефект - очна линия
Golden Rose Matte Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти с матов ефект

Golden Rose
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nature Box Avocado Oil Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо - очна линия
Nature Box Avocado Oil Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Essence Matt Matt Matt Lipstick - Червило с матов ефект - очна линия
Essence Matt Matt Matt Lipstick
Червило с матов ефект

Essence
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Essence Satin Touch Blush - Руж с перлен ефект - очна линия
Essence Satin Touch Blush
Руж с перлен ефект

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - очна линия
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
61 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - очна линия
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
95 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - очна линия
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
21 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - очна линия
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
39 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Stick Foundation - Стик фон дьо тен - очна линия
Golden Rose Stick Foundation
Стик фон дьо тен

Golden Rose
Избор за номер на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - очна линия
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
22 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Essence Lash & Brow Gel Mascara - Гел спирала за вежди и мигли - очна линия
Essence Lash & Brow Gel Mascara
Гел спирала за вежди и мигли

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.49 лв.
Сенки за вежди - Комплект в кутия с апликатор и шаблони - очна линия
Сенки за вежди
Комплект в кутия с апликатор и шаблони

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol - Интензивен молив за очи  - очна линия
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.

L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black


Гелообразна очна линия

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи с отстъпка -31% до 22-12-2019г.
Цена:  12.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Тази очна линия може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#138430
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522059448
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.8 g
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.70 / 12.00 / 3.70 cm
Тегло0.051 kg
Още снимки на тази очна линия
Четка и гел
Опаковка на продукта
Описание
Красивата и самоуверена жена е със собствен стил и излъчване. За нея е важно да има неустоим външен вид, а гримът ѝ да остане перфектен за дълго. За да допринесат за уникалната женствена визия, специалистите от "L'Oréal" създадоха очната линия "Super Liner Gel Intenza". Благодарение на нея, всяка дама ще се гордее със свой уникален графичен поглед.

Очната линия е с гелообразна текстура, която се прилага изключително лесно и няма опасност да се разтече. Нежно се плъзга по клепача и оставя своята дълготрайна следа. Луксозният гел е наситен с пигменти, които придават наситено черен и плътен цвят в продължение на 24 часа. Прецизното и лесно нанасяне на очната линия е сигурно благодарение на специалната скосена четка, вдъхновена от професионалисти. Тя нанася гела с невероятна точност, за да бъдат очите идеално оформени. Премахването на очната линия става с лекота, използвайки подходящите продукти за почистване на грим. С "L'Oréal Super Liner Gel Intenza" погледът Ви ще завладява, а Вие ще излъчвате класа и стил.

Очната линия е тествана под дерматологичен контрол. Жените с чувствителни очи или тези, които носят контактни лещи могат спокойно да ѝ се доверят.
Състав
  • Cyclopentasiloxane
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Isododecane
  • Cyclohexasiloxane
  • Ceresin
  • Caprylyl Methicone
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Glass
  • Talc
  • Silica Silylate (Nano) / Silica Silylate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Propylene Carbonate
  • Tin Oxide
  • BHT
  • May Contain:
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Потопете четката в гелообразната текстура
  • Очертайте линията на окото с помощта на четката.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • гелообразна очна линия - 2.8 g
  • професионална скосена четка
Продукти от серията "L'Oreal Super Liner"
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Други интересни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner
Очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Flash Cat Eye Superliner
Очна линия за ефект котешко око
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Manhattan X-act Eyeliner Waterproof
Водоустойчива очна линия във формата на молив
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Manhattan Gel Eyeliner
Дълготрайна гелообразна очна линия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.30 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Maybelline The Colossal Kajal 12h Extra Black
Водоучстойчива очна линия с наситен черен цвят
Цена:  5.99 лв.
Назад към "Очна линия"
Коледни книжки
Голямо разнообразие от книжки с коледни стихчета, песни и приказки!
Играчки "Колите"
Любимите герои от филма "Колите" могат да бъдат чудни подаръци.
Детски играчки "Bosch-mini"
Детски инструменти "Bosch-mini" за малки майстори.
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво