store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals -...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals


Хидратиращо червило в телесни цветове

Цена за 235 Nude:  20.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#137829
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521114629
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 7.50 / 1.70 cm
Тегло0.023 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Истинската жена е естествена и уверена в своята красота. За да подчертаят нежните черти на лицето ѝ, специалистите от "L'Oréal" създадоха червилото "Color Riche Made for Me Naturals". То не само, че добавя изразителност на красотата, но и се грижи за подхранването на устните. Кремообразната му текстура е обогатена с Омега-3 мастни киселини и витамин E, които осигуряват мощна хидратация и придават мекота. Нежното покритие, оставено от червилото върху устните, ги защитава от изсушаване и ги прави гладки и еластични през целия ден.

Естествен вид или интензивна съблазън - "Colour Riche" съчетава луксозен цвят с изключителна хидратираща формула, за да покаже най-доброто от красотата на всяка жена.
  • Lanolin Liquida / Lanoin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Sesamum Indicum Oil / Sesame Seed Oil
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • PPG-5 Lanolin Wax
  • Acetylated Lanolin
  • Cera Alba / Beeswax
  • Disteardimonium Hectorite
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Arginine PCEA
  • Geraniol
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Calcium Aluminium Borosilicate
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Polyethilene Terephtalate
  • Polymethyl Methachrylate
  • Silica
  • Methyl-2-Octynoate
  • Pentaerythryl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15985 / Yallow 6 Lake
    • CI 77163 / Bismuth Oxychloride
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Ако устните ви са напукани, направете си пилинг, за да станат по-гладки.
  • Подберете нюанса на молива за очертаване контура на устните в същия тон или леко по-тъмен от вашето червило.
  • Нанесете червилото прецизно.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече. Напудрете устните с пудра и поставете отново червило.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 6 гласа 
За да оцените червилото "L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - червило
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - червило
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - червило
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - червило
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - червило
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
15 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.39 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - червило
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят - червило
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick - Червило с блестящ ефект за обемни устни - червило
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick
Червило с блестящ ефект за обемни устни

Bell
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss - Гланц за обемни устни с аромат на сладолед - червило
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss
Гланц за обемни устни с аромат на сладолед

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Pressed Powder - SPF 15 - Пресована пудра за лице - червило
Golden Rose Pressed Powder - SPF 15
Пресована пудра за лице

Golden Rose
Избор за цвят на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.30 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - червило
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Бар сапун - Sensitive - червило
Бар сапун - Sensitive
Dettol
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison - Дълготрайна течна очна линия - червило
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - червило
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Max Factor Facefinity Compact - SPF 15 - Компактна хидратираща пудра за сатенено гладко покритие - червило
Max Factor Facefinity Compact - SPF 15
Компактна хидратираща пудра за сатенено гладко покритие

Max Factor
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.50 лв.
Nivea Pearly Shine - Балсам за устни с перлени и копринени екстракти - червило
Nivea Pearly Shine
Балсам за устни с перлени и копринени екстракти

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.59 лв.
Lumene CC Color Correcting Cream 6 in 1 - SPF 20 - Многофункционален CC крем за всеки тип кожа - червило
Lumene CC Color Correcting Cream 6 in 1 - SPF 20
Многофункционален CC крем за всеки тип кожа

Lumene
Избор за нюанс на CC крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.00 лв.
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt - Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione" - червило
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt
Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.80 лв.
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo - Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men" - червило
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo
Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men"

Titania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Elseve Extraordinary Clay Mask - Маска за мазни корени и сухи краища с глина - червило
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Aura 3D Make Up Sponge - Гъба за нанасяне на фон дьо тен - червило
Aura 3D Make Up Sponge
Гъба за нанасяне на фон дьо тен

Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream - Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - червило
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Ампули против косопад - Prevention and Density - Опаковка от 5 x 10 ml - червило
Ампули против косопад - Prevention and Density
Опаковка от 5 x 10 ml

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.00 лв.
Eylure Volume 070 - Мигли от естествен косъм в комплект с лепило - червило
Eylure Volume 070
Мигли от естествен косъм в комплект с лепило

Eylure
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.

L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals


Хидратиращо червило в телесни цветове

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 235 Nude:  20.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#137829
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521114629
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 7.50 / 1.70 cm
Тегло0.023 kg
Описание
Истинската жена е естествена и уверена в своята красота. За да подчертаят нежните черти на лицето ѝ, специалистите от "L'Oréal" създадоха червилото "Color Riche Made for Me Naturals". То не само, че добавя изразителност на красотата, но и се грижи за подхранването на устните. Кремообразната му текстура е обогатена с Омега-3 мастни киселини и витамин E, които осигуряват мощна хидратация и придават мекота. Нежното покритие, оставено от червилото върху устните, ги защитава от изсушаване и ги прави гладки и еластични през целия ден.

Естествен вид или интензивна съблазън - "Colour Riche" съчетава луксозен цвят с изключителна хидратираща формула, за да покаже най-доброто от красотата на всяка жена.
Състав
  • Lanolin Liquida / Lanoin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Sesamum Indicum Oil / Sesame Seed Oil
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • PPG-5 Lanolin Wax
  • Acetylated Lanolin
  • Cera Alba / Beeswax
  • Disteardimonium Hectorite
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Arginine PCEA
  • Geraniol
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Calcium Aluminium Borosilicate
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Polyethilene Terephtalate
  • Polymethyl Methachrylate
  • Silica
  • Methyl-2-Octynoate
  • Pentaerythryl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15985 / Yallow 6 Lake
    • CI 77163 / Bismuth Oxychloride
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 75470 / Carmine
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Ако устните ви са напукани, направете си пилинг, за да станат по-гладки.
  • Подберете нюанса на молива за очертаване контура на устните в същия тон или леко по-тъмен от вашето червило.
  • Нанесете червилото прецизно.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече. Напудрете устните с пудра и поставете отново червило.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Цена:  20.59 лв.
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Грим за очи от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
Декоративна козметика с витамин E
Flormar Prime'n Lips Lipstick
Дълготрайно червило за устни
Цена:  11.30 лв.
Flormar Color Up Lip Crayon
Червило-молив с матов ефект
Цена:  7.60 лв.
Max Factor Creme Puff Powder Blush
Прахообразен руж за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.70 лв.
Max Factor Healthy Skin Harmony Foundation - SPF 20
Фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Miracle Glow Duo Pro Illuminator
Озаряващ дуо хайлайтър за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Cheek Duo Blush + Highlight
Дуо хайлайтър и руж за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Цена:  16.10 лв.
Max Factor Smokey Eye Drama Kit
Палитра с 4 цвята сенки за очи
Цена:  15.90 лв.
Max Factor Masterpiece Nude Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Цена:  27.60 лв.
Max Factor Facefinity Foundation - SPF 20
Прахообразен фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Creme Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Rise & Shine Lift & Volume Mascara
Спирала за повдигнати и обемни мигли
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Radiant Lift Long Lasting Concealer
Течен коректор за лице с дълготрайно покритие
Цена:  15.20 лв.
Max Factor Colour Elixir Cushion
Хидратиращ гланц за устни с наситен цвят
Цена:  14.40 лв.
Bourjois Rouge Fabuleux Lipstick
Кремообразно червило
Цена:  21.49 лв.
Bourjois Metachic Lip Cream
Течно червило за устни с металически ефект
Цена:  16.59 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Concealer
Течен коректор за лице с високо покритие
Цена:  19.49 лв.
Bourjois Brow Fiber Oh Oui!
Спирала за вежди
Цена:  12.99 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Цена:  29.99 лв.
Bourjois Velvet The Pencil
Червило-молив за устни с матов ефект
Цена:  13.29 лв.
Markwins International Sweetheart Eyeshadow Palette
Палитра със сенки за очи
Цена:  15.00 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Londa Color Blend Technology
Трайна крем боя за коса
Цена:  6.20 лв.
Gliss Thermo-Protect Blow-Dry Oil
Термозащитно олио за коса
Цена:  12.99 лв.
Професионална паста с екстра силна фиксация
От серията "Eugene Perma - Artiste Style"
Цена:  43.00 лв.
Clear Anti-Dandruff Soft & Shiny Hair Shampoo
Подхранващ шампоан против пърхот
Цена:  10.40 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Nivea Men Craft Stylers Fixating Styling Gel
Фиксиращ гел за коса с лъскав блясък от серията "Craft Stylers"
Цена:  7.29 лв.
Nivea Men Craft Stylers Defining Styling Gel
Оформящ гел за коса за мъже с полуматов ефект от серията "Craft Stylers"
Цена:  7.29 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Urtekram Morning Haze Conditioner Spray
Био спрей балсам за коса от серията "Morning Haze"
Цена:  13.90 лв.
Urtekram Morning Haze Conditioner
Био балсам за коса от серията "Morning Haze"
Цена:  15.80 лв.
Urtekram Morning Haze Shampoo
Био шампоан от серията "Morning Haze"
Цена:  14.90 лв.
Visage Illuminating Liquid Crystals
Течни кристали от серията "Illuminating"
Цена:  8.09 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Gosh Vitamin Booster Overnight Dry Oil
Сухо олио за коса за нощна терапия от серията "Vitamin Booster"
Цена:  16.40 лв.
Gosh Vitamin Booster Conditioner
Балсам с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цена:  9.20 лв.
Gosh Vitamin Booster Shampoo
Шампоан с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цени от:  9.20 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Gloss Hair Elixir 3 in 1
Еликсир за коса с витамин E за блясък
Цена:  15.70 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Silicone Elixir
Силиконов еликсир за коса за топлинна защита
Цена:  13.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Great Burdock Oil 3 in 1 Nourish Care
Възстановяващо олио против косопад
Цена:  9.80 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Walnut Oil 3 in1
Подхранващо и регенериращо олио за тъмни коси
Цена:  9.80 лв.
Още козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Цена:  20.59 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Infaillible X3
Дълготрайно червило с издръжливост 24 часа
Цена:  23.99 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Стандартна цена 32.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -6%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  30.90 лв.
Назад към "Червила"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Спирала за обемни мигли
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги