store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    ...    Gillette Mach 3 Sensitive - Резервни н...
Начало   Козметика    ...    ...    Самобръснач...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Mach 3 Sensitive


Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Mach 3"

Цена:  26.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 16-04-2020 г., Вторник 21-04-2020 г. или
Сряда 22-04-2020 г.
Продукт#136606
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018037896
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.50 / 11.10 / 1.60 cm
Тегло0.024 kg
  • Описание
  • За Gillette
Резервни ножчета за самобръсначка "Gillette Mach 3 Sensitive".

Характеристики:
  • три прецизно наточени остриета, които с лекота отрязват косъмчетата максимално близо до кожата, без да е необходим силен натиск
  • подвижната бръснеща глава се адаптира към контурите на лицето и шията и намалява триенето
  • меки лентички, разположени под остриетата, спомагат за опъването на кожата и безпроблемното бръснене, само с едно движение
  • овлажняваща "Lubrastrip" лента, обогатена с успокояващ и овлажняващ екстракт от алое вера, оставя по кожата невидим слой, като улеснява плъзгането на остриетата по кожата и намалява триенето
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето

Ножчетата са съвместими с всички самобръсначки от серията "Gillette Mach 3".
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените продукта "Gillette Mach 3 Sensitive", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse - Трайна мус-боя без амоняк - продукт
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Бадемово масло - Опаковки от 55 ÷ 500 ml - продукт
Бадемово масло
Опаковки от 55 ÷ 500 ml

Икаров
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.10 лв.
Бебешко олио за тяло с екстракт от лавандула - продукт
Бебешко олио за тяло с екстракт от лавандула
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Foam - Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа - продукт
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа

Top Ten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Слънцезащитно мляко за бебета и деца - продукт
Слънцезащитно мляко за бебета и деца
Бочко
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  12.90 лв.
Gillette Pro Power Beads Cool Wave Antiperspirant - Део гел против изпотяване с микрогранули - продукт
Gillette Pro Power Beads Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване с микрогранули

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Професионален фиксиращ гел за коса с ултра силна фиксация - От серията "Eugene Perma - Artiste Fix" - продукт
Професионален фиксиращ гел за коса с ултра силна фиксация
От серията "Eugene Perma - Artiste Fix"

Eugene Perma - Artiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.00 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 50 и 160 броя - продукт
Клечки за уши
Опаковки от 50 и 160 броя

Septona
Избор за разфасовка:
Цени от:  1.39 лв.
SNB Protective Lotion - Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол - продукт
SNB Protective Lotion
Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол

SNB
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цени от:  8.90 лв.
Компактна глава за електрическа четка - Oral-B 3D White - Опаковка от 2 броя - продукт
Компактна глава за електрическа четка - Oral-B 3D White
Опаковка от 2 броя

Oral-B
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.90 лв.
Listerine Total Care - Антибактериална вода за уста с 6 действия - продукт
Listerine Total Care
Антибактериална вода за уста с 6 действия

Listerine
Избор за опаковка от:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 200 броя - продукт
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 200 броя

Septona
Избор за разфасовка:
Цени от:  1.19 лв.
Lactacyd Pharma - Антибактериален интимен лосион - продукт
Lactacyd Pharma
Антибактериален интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Listerine Cool Mint - Вода за уста за ежедневна употреба - продукт
Listerine Cool Mint
Вода за уста за ежедневна употреба

Listerine
Избор за разфасовка:
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.70 лв.
Listerine Fresh Burst - Антибактериална вода за уста - продукт
Listerine Fresh Burst
Антибактериална вода за уста

Listerine
Избор за опаковка от:
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.50 лв.

Gillette Mach 3 Sensitive


Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Mach 3"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  26.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 16-04-2020 г., Вторник 21-04-2020 г. или
Сряда 22-04-2020 г.
Продукт#136606
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018037896
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.50 / 11.10 / 1.60 cm
Тегло0.024 kg
Описание
Резервни ножчета за самобръсначка "Gillette Mach 3 Sensitive".

Характеристики:
  • три прецизно наточени остриета, които с лекота отрязват косъмчетата максимално близо до кожата, без да е необходим силен натиск
  • подвижната бръснеща глава се адаптира към контурите на лицето и шията и намалява триенето
  • меки лентички, разположени под остриетата, спомагат за опъването на кожата и безпроблемното бръснене, само с едно движение
  • овлажняваща "Lubrastrip" лента, обогатена с успокояващ и овлажняващ екстракт от алое вера, оставя по кожата невидим слой, като улеснява плъзгането на остриетата по кожата и намалява триенето
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето

Ножчетата са съвместими с всички самобръсначки от серията "Gillette Mach 3".
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Продукти от серията "Gillette Mach 3"
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Start
Самобръсначка и пяна за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.50 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3
Самобръсначка, гел за бръснене и несесер
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.30 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3
Самобръсначка, гел за бръснене и кутия за път
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 Turbo
Самобръсначка и гел за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.40 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  16.90 лв.
Gillette Mach 3 Start
Резервни ножчета за самобръсначка в опаковка от 4 броя
Цена:  18.30 лв.
Gillette Mach 3 Start
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Mach 3"
Цена:  14.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3
Самобръсначка, гел за бръснене и несесер
Цена:  21.50 лв.
Gillette Mach 3 Turbo
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Mach 3"
Цени от:  14.90 лв.
Gillette Mach 3 Turbo
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Mach 3"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.20 лв.
Gillette Mach 3 Sensitive
Самобръсначка от серията "Mach 3"
Цена:  12.80 лв.
Gillette Mach 3 Regular
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Mach 3"
Цена:  15.10 лв.
Gillette Mach 3 Regular
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Mach 3"
Цени от:  11.90 лв.
Gillette Mach 3 Regular
Самобръсначка от серията "Mach 3"
Цена:  11.80 лв.
Още продукти от серията "Gillette Mach 3"
Самобръсначка "Gillette Mach 3"
Назад към "Мъжки самобръсначки и консумативи"
Самобръсначка "Gillette Mach 3"
Избери сред разнообразие от дамски и мъжки парфюми.
Купи козметика Garnier на стойност минимум 15 лева и спечели.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Козметика за коса
Цветна спирала за коса
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги