store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette    Gillette Power Rush Antiperspirant - Део гел против изпотяван...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Gillette Power Rush Antiperspirant


Део гел против изпотяване с микрогранули
Цена:  5.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#136479
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN4015600807573
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.30 / 2.30 cm
Тегло0.133 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Део гел против изпотяване от "Gillette" за 48-часова невидима защита от влага и неприятна миризма. Нанесена на кожата, прозрачната консистенция попива мигновено, без да оставя следи. Формулата, базирана на високоефективна технология с микрогранули, работи в унисон вашия ритъм, за да се чувствате комфортно през целия ден.
  • Aqua / Water
  • Alcohol Denat.
  • Cyclopentasiloxane
  • Propylene Glycol
  • Dimethicone
  • Trisiloxane
  • PEG/PPG-18/18 Dimethicone
  • Calcium Chloride
  • Fragrance
  • Lactose
  • Cellulose
  • Hydroxypropyl Methylcellulose
  • Ferric Ferrocyanide

Активна съставка:
Aluminum Zirconium Octachlorohydrex Gly 16% (антиперспирант)
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Завъртете 2 пъти, за да се повдигне продукта.
  • Нанесете на подмишниците.
  • Да не се нанася на раздразнена или разранена кожа.
Рейтинг
За да оцените дезодоранта "Gillette Power Rush Antiperspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Rexona Men Xtra Cool Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване - дезодорант
Rexona Men Xtra Cool Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване

Rexona
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.30 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - дезодорант
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.99 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - дезодорант
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - дезодорант
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
31 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.39 лв.
Rexona Men Invisible Ice Fresh Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване - дезодорант
Rexona Men Invisible Ice Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване

Rexona
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.30 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20 - Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture" - дезодорант
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"

Bioten
Избор за нюанс на CC крема:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.80 лв.
Козметичен несесер - дезодорант
Козметичен несесер
Inter-Vion
Избор за дизайн на несесера:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  4.20 лв.
Manhattan Super Gel Top Coat - Топ лак за нокти с гел ефект - дезодорант
Manhattan Super Gel Top Coat
Топ лак за нокти с гел ефект

Manhattan
Стандартна цена 7.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.

Gillette Power Rush Antiperspirant


Део гел против изпотяване с микрогранули
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#136479
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN4015600807573
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.30 / 2.30 cm
Тегло0.133 kg
Описание
Део гел против изпотяване от "Gillette" за 48-часова невидима защита от влага и неприятна миризма. Нанесена на кожата, прозрачната консистенция попива мигновено, без да оставя следи. Формулата, базирана на високоефективна технология с микрогранули, работи в унисон вашия ритъм, за да се чувствате комфортно през целия ден.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Завъртете 2 пъти, за да се повдигне продукта.
  • Нанесете на подмишниците.
  • Да не се нанася на раздразнена или разранена кожа.
Дезодоранти против изпотяване
Byphasse Deodorant Bamboo Extract
Ролон против изпотяване с екстракт от бамбук
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.40 лв.
Fa Lovely Kisses Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на жасмин
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Alpi Fresh Men Deo Roll-On 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  3.80 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Nivea Magic Pearl Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Gillette Pro Power Beads Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване с микрогранули
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  5.60 лв.
Gillette Deodorant Power Rush
Део гел против влага и неприятни миризми
Цена:  5.10 лв.
Gillette Endurance Arctic Ice Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Цена:  5.10 лв.
Gillette Sport Triumph Antiperspirant
Део гел против изпотяване с микрогранули
Цена:  5.60 лв.
Gillette Sport Triumph Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Цена:  5.10 лв.
Gillette Endurance Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Цена:  5.10 лв.
Fa Men Xtreme Polar Anti-Perspirant Stick
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Дамски гел стик против изпотяване - Hydro
Цена:  3.30 лв.
Дамски гел стик против изпотяване - Energy
Цена:  3.30 лв.
Old Spice Lagoon Anti-Perspirant Gel
Гел против изпотяване за мъже oт серията "Lagoon"
Цена:  5.40 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Maybelline Total Temptation
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
На почивка с бебе
Спечели подарък от Fa!