store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Fusion ProGlide Power - Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Опаковка от 4 броя
Опаковка от 8 броя

Gillette Fusion ProGlide Power


Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цена:  24.20 лв.
Избери брой в опаковка:
  • 24.20 лв.
    2 броя
  • 43.60 лв.
    4 броя
  • 81.50 лв.
    8 броя
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#135759
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN
4 броя
7702018085576
8 броя
7702018085606
2 броя
7702018085927
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
2 броя
10.00 / 11.50 / 2.50 cm
4 броя
10.20 / 11.00 / 2.00 cm
8 броя
10.30 / 11.00 / 2.40 cm
Тегло
2 броя
0.035 kg
4 броя
0.041 kg
8 броя
0.070 kg
  • Описание
  • За Gillette
Резервни ножчета за самобръсначки "Fusion ProGlide Power", "Fusion ProGlide Power Gold" и "Fusion ProGlide Power Silvertouch".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
  • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
  • ергономична дръжка със специално покритие, за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Рейтинг
Рейтинг: 7.00 / 3 гласа 
За да оцените продукта "Gillette Fusion ProGlide Power", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Maybelline Snapscara Mascara - Спирала за обемни и гъвкави мигли - продукт
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли

Maybelline
Избор за цвят на спиралата:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  13.99 лв.
Лосион против ухапване от насекоми - В разфасовки от 50 ÷ 150 ml - продукт
Лосион против ухапване от насекоми
В разфасовки от 50 ÷ 150 ml

Бочко
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.30 лв.
Джобно кръгло огледало - От серията "Magnum Feel the Style" - продукт
Джобно кръгло огледало
От серията "Magnum Feel the Style"

Magnum
Избор за дизайн на огледалото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Maybelline Fit Me Concealer - Коректор за лице - продукт
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице

Maybelline
Избор за цвят на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Rimmel 60 Seconds Super Shine - Бързосъхнещ лак за нокти с дълготраен ефект - продукт
Rimmel 60 Seconds Super Shine
Бързосъхнещ лак за нокти с дълготраен ефект

Rimmel
17 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - продукт
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - продукт
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - продукт
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
98 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.

Gillette Fusion ProGlide Power


Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.20
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#135759
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN
4 броя
7702018085576
8 броя
7702018085606
2 броя
7702018085927
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
2 броя
10.00 / 11.50 / 2.50 cm
4 броя
10.20 / 11.00 / 2.00 cm
8 броя
10.30 / 11.00 / 2.40 cm
Тегло
2 броя
0.035 kg
4 броя
0.041 kg
8 броя
0.070 kg
Още снимки на този продукт
Опаковка от 4 броя
Опаковка от 8 броя
Описание
Резервни ножчета за самобръсначки "Fusion ProGlide Power", "Fusion ProGlide Power Gold" и "Fusion ProGlide Power Silvertouch".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно движение по контурите на лицето
  • овлажняваща лента, обогатена с минерални масла и лубрикиращи полимери, която оставя по кожата невидим слой, позволяващ на остриетата да се плъзгат с лекота, без риск от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, който позволява обработка на труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите, което е допълнително улеснено чрез вграден гребен
  • ергономична дръжка със специално покритие, за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избелее е време да смените ножчето
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Още продукти от серията "Gillette Fusion"
Самобръсначка "Gillette Fusion"
Други интересни предложения
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  36.20 лв.
Gillette Fusion Power
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  37.90 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.20 лв.
Gillette Fusion Manual
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Fusion"
Цена:  22.70 лв.
Gillette Fusion ProShield Cartidges
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  40.70 лв.
Gillette Fusion ProGlide
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  20.90 лв.
Gillette Fusion Manual
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  18.30 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Самобръсначка "Gillette Fusion"
Artesania Latina - кораби от дърво