Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Па...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    ...    Adidas Men Dynamic Puls...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Adidas Men Dynamic Pulse


Парфюмен спрей за тяло

Цена за 75 ml:  9.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#135236
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3661163574639
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 15.50 / 2.40 cm
Тегло0.234 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Adidas Men
  • За Adidas
Парфюмният спрей за тяло на "Adidas" е с изчистен и освежаващ тялото аромат. Трае дълго след нанасяне - до 24 часа. Спреят предотвратява неприятната миризма и изпълва с енергия. Разработен е съвместно с атлети и е в ергономична форма, удобна за използване.
Водещите нотки на аромата са цитрус, мента, кедър, съчетани с флорални, плодови и дървесни нюанси.
  • Aqua/Water/Eau
  • Alcohol Denat.
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Parfum/Fragrance
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Triethyl Citrate
  • Benzophenone-3
  • Farnesol
  • Benzyl Benzoate
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Propylene Glycol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Coumarin
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Citral
  • Eugenol
  • BHT
  • D&C Red 33 (CI 17200)
  • FD&C Yellow 5 (CI 19140)
  • FD&C Blue 1 (CI 42090)
  • Ext. D&C Violet 2 (60730)
Активните, спортуващи мъже имат нужда не само от удобни дрехи и обувки, но и от специално разработени за динамичния им начин на живот козметични продукти. От душ гелове, през различни продукти за след бръснене, дезодоранти, тоалетни води и продукти против изпотяване. Всяка една от забележителните мъжки серии на "Adidas" е със специфичен аромат, носещ настроение и самочувствие, като някои са посветени на конкретни световни спортни събития. Всички продукти са разработени от специалисти козметолози, парфюмеристи, работили съвместно с изтъкнати атлети.

Серията „Dynamic Pulse“ е представена през 1997 г., като аромата на всеки от продуктите – от душ гела, през афтър шейва, део спрея, тоалетната вода и део стика, поставя акцент върху динамичното ежедневие на мъжете. Състои се от свеж цитрус, хладна мента и топъл кедър. Той носи усещане за чистота, свежест, буди сетивата и мотивира мъжете да продълът активно да се справят с дневните предизвикателства. Леките нотки на сладки плодове и ухание на гора добавят финес на аромата и превеждат мъжа през целия му ден.

За делниците на активните мъже „Adidas“ създават серията “Adidas Men Ice Dive”, в която има афтър шейв, душ гел, део стик, тоалетна вода. „Ice Dive“ се появява през 2001 година, като зад характерния аромат стои „носа“ на големия парфюмерист Philippe Bousseton. Връхните нотки са на киви, лавандула, мандарина, ледена мента, грейпфрут, анасон и бергамот. Сърцето на аромата са сандалово дърво, пачули и здравец, а основата е от мускус, ванилия, черен пипер и амбра.

Серията „Adidas Men Pure Game“ е посветена на футболните фенове и Световното първенство по футбол в ЮАР, 2010 г. С идеята за непоколебим дух на спортсменство, от „Adidas“ са създали продукти с пикантен, дървесен (кипарисов) и цитрусов аромат. Цялата серия е подправен с успокояващия ефект на босилек, пипер и лавандула.

Серията “Adidas Men Extreme Power” е вдъхновена от футбола и по-специално от Европейското футболно първенство през 2012 г. Промотирана е от Зинедин Зидан. Всеки от продуктите носи екстремната мощност, връхлитаща както играчите, така и техните фенове с дървесен аромат (кедър, пачули и сандалово дърво), лимон, бергамот, а домииниращата нотка е на кафе.
Дизайнът на опаковките също е вдъхновен от футбола - с детайли, напомнящи формата на футболна топка. Серията включва тоалетна вода, афтър шейв, душ гел, дезодорант спрей и ролон.

За всички мъже, които имат самочувствие, обичат да се конкурират, да създават и живеят по свои собствени правила е създадена серията “Adidas Men Team Five”. Тя се появява през 2013 г., а продуктите са лимитирани - афтър шейв, део спрей, део стик, душ гел, парфюм, парфюмен боди спрей и тоалетна вода. Ароматът на продуктите е с връхна нотка на босилек, зелена ябълка и лимон, подправени с мента, градински чай, лавандула и бор. Основата на уханието е от кехлибар и тамян.

Премиерата на серията “Adidas Men Get ready” е през 2014 г. В нея има афтър шейв, део стик, део спрей, душ гел и тоалетната вода, които са с аромат в който доминират дървесни нотки. “Носът” зад този аромат е на великия парфюмерист Jacques Huclier (негово творение е “Angel Men” на Thierry Mugler). Серията е с връхни нотки на цитруси, ананас и свежест на море. Развитието е с нотки на екзотични плодове, градински чай и лавандула, а основата е на пачули, сандалово дърво и кедър.
За активно спортуващите мъже, за тези, които имат нужда да изразходват енергия тичайки, играейки и състезавайки се, специалистите от „Adidas“ непрестанно работят върху подобряване формулата срещу изпотяване, която намира приложение в дезодорантите и ролоните им “Adidas Men New A3”. Тя съдържа уникална охлаждаща формула cool & dry, която носи повече свежест и има четири измерения на ефикасност: свежест, сухота, защита и абсорбция.

Освен козметичните продукти срещу изпотяване, „Adidas“ има и серия “Adidas Men Footcare“, в която са включени спрейове за крака и обувки. Продуктът за стъпала е със специална формула, предотвратяваща образуването на гъбички, има охлаждащо и успокояващо кожата действие и предотвратява неприятната миризма.

И всичко това от “Adidas” правят в името на мъжкото самочувствие, удобство и грижа за здравето.
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Начин на употреба
  • Пръскайте по тялото си от разстояние 15 - 20 cm.
  • Не пръскайте близо до лицето и очите или върху раздразнена кожа, както и върху дрехи.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Adidas Men Dynamic Pulse", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Adidas Men Dynamic Pulse


Парфюмен спрей за тяло

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 75 ml:  9.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#135236
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3661163574639
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 15.50 / 2.40 cm
Тегло0.234 kg
Описание
Парфюмният спрей за тяло на "Adidas" е с изчистен и освежаващ тялото аромат. Трае дълго след нанасяне - до 24 часа. Спреят предотвратява неприятната миризма и изпълва с енергия. Разработен е съвместно с атлети и е в ергономична форма, удобна за използване.
Водещите нотки на аромата са цитрус, мента, кедър, съчетани с флорални, плодови и дървесни нюанси.
За серията Adidas Men
Активните, спортуващи мъже имат нужда не само от удобни дрехи и обувки, но и от специално разработени за динамичния им начин на живот козметични продукти. От душ гелове, през различни продукти за след бръснене, дезодоранти, тоалетни води и продукти против изпотяване. Всяка една от забележителните мъжки серии на "Adidas" е със специфичен аромат, носещ настроение и самочувствие, като някои са посветени на конкретни световни спортни събития. Всички продукти са разработени от специалисти козметолози, парфюмеристи, работили съвместно с изтъкнати атлети.

Серията „Dynamic Pulse“ е представена през 1997 г., като аромата на всеки от продуктите – от душ гела, през афтър шейва, део спрея, тоалетната вода и део стика, поставя акцент върху динамичното ежедневие на мъжете. Състои се от свеж цитрус, хладна мента и топъл кедър. Той носи усещане за чистота, свежест, буди сетивата и мотивира мъжете да продълът активно да се справят с дневните предизвикателства. Леките нотки на сладки плодове и ухание на гора добавят финес на аромата и превеждат мъжа през целия му ден.

За делниците на активните мъже „Adidas“ създават серията “Adidas Men Ice Dive”, в която има афтър шейв, душ гел, део стик, тоалетна вода. „Ice Dive“ се появява през 2001 година, като зад характерния аромат стои „носа“ на големия парфюмерист Philippe Bousseton. Връхните нотки са на киви, лавандула, мандарина, ледена мента, грейпфрут, анасон и бергамот. Сърцето на аромата са сандалово дърво, пачули и здравец, а основата е от мускус, ванилия, черен пипер и амбра.

Серията „Adidas Men Pure Game“ е посветена на футболните фенове и Световното първенство по футбол в ЮАР, 2010 г. С идеята за непоколебим дух на спортсменство, от „Adidas“ са създали продукти с пикантен, дървесен (кипарисов) и цитрусов аромат. Цялата серия е подправен с успокояващия ефект на босилек, пипер и лавандула.

Серията “Adidas Men Extreme Power” е вдъхновена от футбола и по-специално от Европейското футболно първенство през 2012 г. Промотирана е от Зинедин Зидан. Всеки от продуктите носи екстремната мощност, връхлитаща както играчите, така и техните фенове с дървесен аромат (кедър, пачули и сандалово дърво), лимон, бергамот, а домииниращата нотка е на кафе.
Дизайнът на опаковките също е вдъхновен от футбола - с детайли, напомнящи формата на футболна топка. Серията включва тоалетна вода, афтър шейв, душ гел, дезодорант спрей и ролон.

За всички мъже, които имат самочувствие, обичат да се конкурират, да създават и живеят по свои собствени правила е създадена серията “Adidas Men Team Five”. Тя се появява през 2013 г., а продуктите са лимитирани - афтър шейв, део спрей, део стик, душ гел, парфюм, парфюмен боди спрей и тоалетна вода. Ароматът на продуктите е с връхна нотка на босилек, зелена ябълка и лимон, подправени с мента, градински чай, лавандула и бор. Основата на уханието е от кехлибар и тамян.

Премиерата на серията “Adidas Men Get ready” е през 2014 г. В нея има афтър шейв, део стик, део спрей, душ гел и тоалетната вода, които са с аромат в който доминират дървесни нотки. “Носът” зад този аромат е на великия парфюмерист Jacques Huclier (негово творение е “Angel Men” на Thierry Mugler). Серията е с връхни нотки на цитруси, ананас и свежест на море. Развитието е с нотки на екзотични плодове, градински чай и лавандула, а основата е на пачули, сандалово дърво и кедър.
За активно спортуващите мъже, за тези, които имат нужда да изразходват енергия тичайки, играейки и състезавайки се, специалистите от „Adidas“ непрестанно работят върху подобряване формулата срещу изпотяване, която намира приложение в дезодорантите и ролоните им “Adidas Men New A3”. Тя съдържа уникална охлаждаща формула cool & dry, която носи повече свежест и има четири измерения на ефикасност: свежест, сухота, защита и абсорбция.

Освен козметичните продукти срещу изпотяване, „Adidas“ има и серия “Adidas Men Footcare“, в която са включени спрейове за крака и обувки. Продуктът за стъпала е със специална формула, предотвратяваща образуването на гъбички, има охлаждащо и успокояващо кожата действие и предотвратява неприятната миризма.

И всичко това от “Adidas” правят в името на мъжкото самочувствие, удобство и грижа за здравето.
За Adidas
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Начин на употреба
  • Пръскайте по тялото си от разстояние 15 - 20 cm.
  • Не пръскайте близо до лицето и очите или върху раздразнена кожа, както и върху дрехи.
Продукти от серията "Adidas Men Dynamic Pulse"
Продукти от серията "Adidas Men Get Ready"
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.70 лв.
Афтършейв
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.30 лв.
Продукти от серията "Adidas Men Extreme Power"
Други интересни предложения
Adidas Men Extreme Power EDT
Парфюм за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Ice Dive
Парфюмен спрей за тяло
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Pure Game
Парфюмен спрей за тяло
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Dynamic Pulse EDT
Парфюм за мъже
Цена:  17.70 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Ice Dive"
Цена:  6.70 лв.
Adidas Men Ice Dive EDT
Парфюм за мъже
Цена:  17.70 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Pure Game"
Цена:  6.70 лв.
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Назад към "Парфюмни спрейове за тяло"
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция