store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    EDT    Ulric de Varens - UDV Blue EDT - Парфюм за мъже
Начало   Козметика    ...    ...    EDT  

Ulric de Varens - UDV Blue EDT


Парфюм за мъже

Ulric de Varens - UDV Blue EDT - Парфюм за мъже - парфюм
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този парфюм не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#134-269
ВидПарфюм
Наличност
МаркаUlric de Varens
Официален сайт на Ulric de Varenswww.ulric-de-varens.com »
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка60 ml
Още снимки на този парфюм
Опаковка на продукта
Ulric de Varens - UDV Blue EDT - Парфюм за мъже - парфюм
Още снимки на този парфюм
Опаковка на продукта

Ulric de Varens - UDV Blue EDT


Парфюм за мъже

 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този парфюм не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#134-269
ВидПарфюм
Наличност
МаркаUlric de Varens
Официален сайт на Ulric de Varenswww.ulric-de-varens.com »
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка60 ml
Алтернативни предложения
Hunca Jagler EDT - парфюм
Hunca Jagler EDT
Парфюм за мъже от серията Jagler

Hunca
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  20.90 лв.
English Soap Company White Jasmine EDT - парфюм
English Soap Company White Jasmine EDT
Дамски парфюм

English Soap Company
Цена:  41.00 лв.
Описание
Как се съблазнява? Една от тайните на това изкуство е в овладяването на ароматите, които могат да привличат. От "Ulric de Varens" са виртуози в разгадаването на ароматния код и можете да се убедите в това с мъжкия парфюм "UDV Blue". Той е с върхови нотки на сочен ананас и лавандула от Прованс. В сърцето му е скътано клонче жасмин, стрък момина сълза и пикантен кардамон. Базата на аромата е подчертано мъжествена, с мускус и кехлибар.
Флаконът на парфюма е с пулверизатор, което помага за лесното му нанасяне.

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
За Ulric de Varens
Влага креативност и съчетава аромати, а след това с взискателност "претворява" своите готови композиции в шишенца с парфюми. Така изглеждат стъпките, които френската компания "Ulric De Varens" спазва всеки път, когато създава парфюм за каталога си. Първият аромат се появява през 1981 г., когато компанията е основана. Разбира се, стартирането започва благодарение на основателя - французина Ulric Viellard. А началото на "стартовата права" е Париж. Всъщност и до днес френската столица е седалище на производителя. През годините обаче страстта към ароматите дава голяма преднина на "Ulric De Varens" и от старта на парижка територия компанията става популярна в над 90 страни. Изключителен успех постига в родината си Франция, в Германия и в още много други европейски държави.

С течение на времето това, което допринася за успеха на компанията е увеличаващият се каталог от дамски и мъжки парфюми. През годините попълненията не спират да се появяват, а много от тях стават и емблематични за каталога. Такива, например, са дамските уханни композиции "Purple Pop" и "Pink Rock" или мъжките аромати "UDV Black" и "UDV Blue". Всички те стартират през 1993 г., но се предлагат и до днес, за да продължават да подаряват "магичния" си аромат на всички свои почитатели. А с настъпването на новия век през 2000 г. емблематичните попълнения продължават да се появяват. Тогава "Ulric De Varens" създава парфюмът за дамите "Pour Elle", за който от екипа на компанията казват, че един от бестселърите в каталога и до днес.

Разбира се, с течение на времето разнообразието от аромати не спира да расте, така че всеки да може да намери любимото ухание. А със създаването на попълненията, компанията изгражда и изключително добра репутация. Сред първите знаци за това, например, са наградите за "Най-добър аромат", "Най-добра опаковка" и "Най-добър дизайн". Френският производител ги получава през 1997 г., 2001 г. и 2003 г. А всяка от тях се връчва от списание "Oscars Cosmetique Magazine", като крайното решение е взето от жури от 50 козметични професионалисти. Но това не пречи през следващите години успехите да продължават да растат. Част от най-забележителните такива се случват през 2006 г. Тогава "Ulric De Varens" получава номинация за "Creative Audacity" – награда, която се връчва на 10-те най-креативни френски компании и се присъжда от президента в Елисейския дворец. Е, очевидно креативността, която "Ulric De Varens" използва за основна "съставка" в рецептите си, се оказва съвсем правилна. И като че ли екипа на компанията намира точната пропорция от нея, защото отново през 2006 г. името "Ulric De Varens" става нарицателно за лидер в "Beauty" сектора на парфюми във Франция. Това се случва, когато компанията за маркетингови проучвания "ACNielsen" обявява, че "Ulric De Varens" има повече продажби от водещи марки като "Pierre Cardin" и "Adidas".

На какво се дължи успеха сред потребителите? Всъщност всичко се крие в концепцията, която "Ulric De Varens" си поставя на старта. А тя е: редом с "щипката" креативност в своята работа, винаги да създава луксозни и качествени френски парфюми, но в ценови диапазон, достъпен за всички. Разбира се, определянето на цената е собствено решение. Що се отнася до качеството обаче, от компанията го постигат с помощта на доказани специалисти. В продължение на 20 години, ароматните композиции "Ulric De Varens" се разработват главно от Jean-Claude Ellena – създател на успешни продукти за марките "Yves Saint Laurent" и "Cartier". С течение на времето екипът на компанията започва сътрудничество и с парфюмериста Pierre Bourdon – създателят на множество парфюми, сред които най-известни са "Cool Water", "Kouros", "Dolce Vita" и "Feminite Du Bois". Но дори и след изпълняване на правилата си за качество на аромата, компанията има още работа – създаването на дизайна. Оказва се, че това също е от изключителна важност за производителя. Над 25 години "Ulric De Varens" работи с Thierry de Baschmakoff или един от най-добрите дизайнери в Париж, работил в сътрудничество с марките "Dior", "Bulgari", "Galliano" и "Lacoste".
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш парфюма "Ulric de Varens - UDV Blue EDT", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този парфюм, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват парфюма, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Масажираща възглавница със затопляща функция
Универсален крем за чувствителна и раздразнена кожа
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg
Читателски дневници Перфекта