store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Colgate  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Colgate    Colgate MaxFresh Medium - Четка за зъби 1 + 1 подарък
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Colgate MaxFresh Medium


Четка за зъби 1 + 1 подарък
Цена:  5.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Сряда 24-04-2019 г. или
Четвъртък 25-04-2019 г.
Продукт#133196
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Colgatewww.colgate.com
EAN8714789292915
Категории
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 22.80 / 1.90 cm
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • За Colgate
Четката за зъби на "Colgate" осигурява цялостна грижа на зъбите и устата. Тя е специално разработена, за да ви предостави огромна свежест. Нейните власинки са с различна височина и наклонени под различни ъгли, което подпомага дълбокото почистване между зъбите и по линията на венците. Задната част на главата на четката е покрита с приспособление, което ще почисти езика и бузите ви от бактериите, причиняващи лош дъх. Дръжката е много удобна за захващане благодарение на не плъзгащата се текстура и по-широката площ, която е специално предназначена за палеца.

Предлага се в опаковка от два броя на цената на една.
Светът на грижите или просто „Colgate“. В над 200-годишната си история американската компания успява да създаде „вселена“, в която внимателните грижи във всяко едно отношение са важни. Е, днес всеки от нас определено асоциира името „Colgate“ с изобилие от различни видове паста за зъби. Да, така е. Компанията е сред световните лидери в производството на дентални продукти. Малцина обаче едва ли подозират, че към здравата и красива усмивка „Colgate“ добавя и специални грижи за кожата ни, за нашия дом и дори за любимците на четири лапи. С продажби от над 15 млрд. долара годишно компанията притежава изключително богат каталог. Произвежда пасти и четки за зъби „Colgate“, козметични продукти „Palmolive“, няколко собствени марки течни сапуни и почистващи препарати за дома и храна за домашни любимци „Hill's Pet Nutrition“. Именно това изобилие от продукти съставя „светът на грижите“, както екипът на компанията го нарича в мотото си. А през годините все повече потребители виждат, че това е „вселена“, в която специалното внимание към всеки е важно.

Историята на този свят започва през далечната 1806 г. Тогава Уилям Колгейт решава да стартира собствен бизнес. Основава компания „Colgate“, а това, с което иска да се занимава, е продажба на сапуни и свещи. Скоро след идеята, Уилям започва да предлага продуктите в Ню Йорк Сити. Оказва се и мястото, и продуктите са правилно избрани, защото десет години след старта предприемачът Колгейт вече вижда “плодовете” от усилилената работа. Бизнесът му започва да се рекламира по страниците на вестник “Ню Йорк Таймс”, а през 1820 г. се сдобива и със собствена фабрика в Джърси.

През годините компанията се развива изключително добре. Всъщност до 1857 г., когато трагичната загуба на основателя Уилям Колгейт разтърсва цялото семейство и поставя под въпрос бъдещето на бизнеса. Но не за дълго. Компанията получава името “Colgate & Company” и минава под ръководството на Самюел Колгейт, синът на основателя, който определено е наследил качествата на баща си. Така семейният бизнес продължава да жъне успех след успех. Този, с който Самюел дебютира е през 1872 г., когато се появява “Casmire Bouquet” – първият парфюмиран тоалетен сапун, регистриран под собсвена марка на “Colgate & Company”. Година след това, компанията представя и продуктът, който ще ѝ донесе световна слава и популярност до днешни времена – пастата за зъби “Colgate”. За разлика от модерния вариант в тубичка, който ние познаваме обаче, първата паста за зъби “Colgate” се предлага в малко пластмасово шишенце. Това е така до 1896 г., когато шишенцето е заменено от тубичката.

През 1906 г. “Colgate & Company” празнува своята 100-годишнина. Каталогът включва над 800 различни продукта, но безспорно гамата за дентална грижа заема водеща роля. Всъщност сдобива с популярност и доверие дотолкова, че през 1911 г. два милиона четки и пасти за зъби “Colgate” се разпространяват в американските училища за организирането на образователен проект, който да покаже стъпките за ефективна дентална грижа. Скоро след успешната програма, марката “Colgate” започва да се предлага в Канада, а не след дълго става позната на множество потребители от Европа, Азия, Латинска Америка и Африка. Очевидно началото на 20-те години е изключително успешно. Но същото важи и за краят им. През 1928 г. “Colgate” придобива марката “Palmolive” и оттогава започва да предлага козметични продукти в каталога си. Едва ли някой подозира, че освен “Colgate”, новото попълнение също ще има много важна роля. Е, след сливането, козметичната марка постига дотолкова голям успех, че името на компанията се променя на “Colgate-Palmolive”. Гамата от дентални продукти обаче съвсем не изостава. За да продължава да поддържа доверието в нея, екипът на компанията не спира да създава нови формули. Всяка от тях разработва във вече собствен изследователски център, намиращ се в Пискатауей, Ню Джърси. Всъщност създаването на нови и все по-усъвършенствани формули никак не е лесна задача. С дългогодишен опит обаче “Colgate” е наясно, че единственият полезен помощник могат да бъдат научните изследвания. Затова след появата на собствен изследователски център, компанията придобива лабораториите “Hoyt Laboratories”, които по-късно получават името “Colgate Oral Pharmaceuticals”, а основен фокус е разработването на нови и нови дентални продукти. С усилената работа и резултатът се появява: през 1968 г. “Colgate” добавя флуор в пастата за зъби, за който е клинично доказано, че намалява риска от образуване на кариес. Няколко години след това компанията представя четката за зъби “Colgate Plus”, a през 90-те е въведена иновативната паста “Colgate Total”, която осигурява комплексна грижа за здравето и белотата на зъбите и дори 12-часова защита срещу бактериите.

С течение на времето екипът в лабораториите на “Colgate” нито за миг не спира да разработва нови формули. Днес марката предлага всичко необходимо за ежедневната дентална грижа, както на малчуганите, така и на възрастните. Детски пасти за зъби “Smiles” в атрактивна цветна опаковка със забавни герои и специално разработен състав се грижат за зъбите на малчуганите. Дори и сред четките има специални предложения: четка за зъби, която осигурява ефективни грижи с проектиран дизайн за максимално удобство на детето и с весели картинки и ярки цветове, които превръща миенето на зъбките в голямо забавление. В гамата за възрастни “Colgate” също разработва специални формули, а изборът е толкова голям, че успява да осигури не само ежедневните дентални грижи, но и да отговори на нуждите на всеки потребител. Разбира се, всеки продукт се създава съобразно най-новите научни открития. Иновативна течна формула “Colgate 2 in 1 Whitening” с избелващ ефект комбинира в едно паста за зъби и вода за уста, специална грижа против кървене на венците, наречена “Colgate Total Pro Gum Health” или паста “Sensitive Pro Relief”, създадена за облекчение на болката при чувствителност на зъбите. И за да предложи всичко необходимо за цялостната дентална грижа, “Colgate” включва в каталога разнообразие от четки за зъби, сред които иновативните “Colgate 360° Deep Clean” и “Colgate MaxWhite”. Разбира се, допълнителните стъпки в грижите не са пренебрегнати и гамата включва също различни видове вода за уста и конец за зъби.

През дългия път обаче вниманието на “Colgate” е насочено не само към перфектната рецепта за създаване на дентални продукти. Основен фокус е поставен и върху организирането на изключително полезни за потребителите проекти. Сред тях е “Bright Smiles, Bright Futures” – програма, стартирала преди повече от 40 години, която и до днес обаче продължава да показва на децата правилните стъпки в поддържането на перфектна дентална грижа. И макар да са отминали дълги години от стартирането, целите на образователния проект съвсем не намаляват. Напротив “Bright Smiles, Bright Futures“ програмата се разширява границите си до 50 държави и достига до над 50 милиона деца годишно, за да покаже, че само когато от значение са правилните грижи, тогава всеки може да се радва на здрава и красива усмивка.
Начин на употреба
  • Мийте зъбите си около 3 минути.
  • Оставяйте четката си за зъби да изсъхне.
  • Почиствайте четката си на равни интервали от време като я оставяте да престои във вода за уста, алкохол или я полиете с вряла вода.
  • За по-голям резултат в избелването на зъбите се препоръчва използването на четката заедно с паста за зъби "Colgate MaxFresh"
  • Използвайте 3 месеца.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените четката "Colgate MaxFresh Medium", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази четка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват четката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази четка, купуват също
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water - Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим - четка
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - четка
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Bilka Collection Aqua Natura Intimate Gel Hydrating - Хидратиращ интимен гел от серията "Aqua Natura" - четка
Bilka Collection Aqua Natura Intimate Gel Hydrating
Хидратиращ интимен гел от серията "Aqua Natura"

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - четка
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream - Подхранващ крем за лице и тяло - четка
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.89 лв.
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи - четка
Детски шампоан за лесно разресване без сълзи
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Бебешки душ гел за коса и тяло - четка
Бебешки душ гел за коса и тяло
HiPP
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.

Colgate MaxFresh Medium


Четка за зъби 1 + 1 подарък
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Сряда 24-04-2019 г. или
Четвъртък 25-04-2019 г.
Продукт#133196
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Colgatewww.colgate.com
EAN8714789292915
Категории
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 22.80 / 1.90 cm
Тегло0.050 kg
Описание
Четката за зъби на "Colgate" осигурява цялостна грижа на зъбите и устата. Тя е специално разработена, за да ви предостави огромна свежест. Нейните власинки са с различна височина и наклонени под различни ъгли, което подпомага дълбокото почистване между зъбите и по линията на венците. Задната част на главата на четката е покрита с приспособление, което ще почисти езика и бузите ви от бактериите, причиняващи лош дъх. Дръжката е много удобна за захващане благодарение на не плъзгащата се текстура и по-широката площ, която е специално предназначена за палеца.

Предлага се в опаковка от два броя на цената на една.
За Colgate
Светът на грижите или просто „Colgate“. В над 200-годишната си история американската компания успява да създаде „вселена“, в която внимателните грижи във всяко едно отношение са важни. Е, днес всеки от нас определено асоциира името „Colgate“ с изобилие от различни видове паста за зъби. Да, така е. Компанията е сред световните лидери в производството на дентални продукти. Малцина обаче едва ли подозират, че към здравата и красива усмивка „Colgate“ добавя и специални грижи за кожата ни, за нашия дом и дори за любимците на четири лапи. С продажби от над 15 млрд. долара годишно компанията притежава изключително богат каталог. Произвежда пасти и четки за зъби „Colgate“, козметични продукти „Palmolive“, няколко собствени марки течни сапуни и почистващи препарати за дома и храна за домашни любимци „Hill's Pet Nutrition“. Именно това изобилие от продукти съставя „светът на грижите“, както екипът на компанията го нарича в мотото си. А през годините все повече потребители виждат, че това е „вселена“, в която специалното внимание към всеки е важно.

Историята на този свят започва през далечната 1806 г. Тогава Уилям Колгейт решава да стартира собствен бизнес. Основава компания „Colgate“, а това, с което иска да се занимава, е продажба на сапуни и свещи. Скоро след идеята, Уилям започва да предлага продуктите в Ню Йорк Сити. Оказва се и мястото, и продуктите са правилно избрани, защото десет години след старта предприемачът Колгейт вече вижда “плодовете” от усилилената работа. Бизнесът му започва да се рекламира по страниците на вестник “Ню Йорк Таймс”, а през 1820 г. се сдобива и със собствена фабрика в Джърси.

През годините компанията се развива изключително добре. Всъщност до 1857 г., когато трагичната загуба на основателя Уилям Колгейт разтърсва цялото семейство и поставя под въпрос бъдещето на бизнеса. Но не за дълго. Компанията получава името “Colgate & Company” и минава под ръководството на Самюел Колгейт, синът на основателя, който определено е наследил качествата на баща си. Така семейният бизнес продължава да жъне успех след успех. Този, с който Самюел дебютира е през 1872 г., когато се появява “Casmire Bouquet” – първият парфюмиран тоалетен сапун, регистриран под собсвена марка на “Colgate & Company”. Година след това, компанията представя и продуктът, който ще ѝ донесе световна слава и популярност до днешни времена – пастата за зъби “Colgate”. За разлика от модерния вариант в тубичка, който ние познаваме обаче, първата паста за зъби “Colgate” се предлага в малко пластмасово шишенце. Това е така до 1896 г., когато шишенцето е заменено от тубичката.

През 1906 г. “Colgate & Company” празнува своята 100-годишнина. Каталогът включва над 800 различни продукта, но безспорно гамата за дентална грижа заема водеща роля. Всъщност сдобива с популярност и доверие дотолкова, че през 1911 г. два милиона четки и пасти за зъби “Colgate” се разпространяват в американските училища за организирането на образователен проект, който да покаже стъпките за ефективна дентална грижа. Скоро след успешната програма, марката “Colgate” започва да се предлага в Канада, а не след дълго става позната на множество потребители от Европа, Азия, Латинска Америка и Африка. Очевидно началото на 20-те години е изключително успешно. Но същото важи и за краят им. През 1928 г. “Colgate” придобива марката “Palmolive” и оттогава започва да предлага козметични продукти в каталога си. Едва ли някой подозира, че освен “Colgate”, новото попълнение също ще има много важна роля. Е, след сливането, козметичната марка постига дотолкова голям успех, че името на компанията се променя на “Colgate-Palmolive”. Гамата от дентални продукти обаче съвсем не изостава. За да продължава да поддържа доверието в нея, екипът на компанията не спира да създава нови формули. Всяка от тях разработва във вече собствен изследователски център, намиращ се в Пискатауей, Ню Джърси. Всъщност създаването на нови и все по-усъвършенствани формули никак не е лесна задача. С дългогодишен опит обаче “Colgate” е наясно, че единственият полезен помощник могат да бъдат научните изследвания. Затова след появата на собствен изследователски център, компанията придобива лабораториите “Hoyt Laboratories”, които по-късно получават името “Colgate Oral Pharmaceuticals”, а основен фокус е разработването на нови и нови дентални продукти. С усилената работа и резултатът се появява: през 1968 г. “Colgate” добавя флуор в пастата за зъби, за който е клинично доказано, че намалява риска от образуване на кариес. Няколко години след това компанията представя четката за зъби “Colgate Plus”, a през 90-те е въведена иновативната паста “Colgate Total”, която осигурява комплексна грижа за здравето и белотата на зъбите и дори 12-часова защита срещу бактериите.

С течение на времето екипът в лабораториите на “Colgate” нито за миг не спира да разработва нови формули. Днес марката предлага всичко необходимо за ежедневната дентална грижа, както на малчуганите, така и на възрастните. Детски пасти за зъби “Smiles” в атрактивна цветна опаковка със забавни герои и специално разработен състав се грижат за зъбите на малчуганите. Дори и сред четките има специални предложения: четка за зъби, която осигурява ефективни грижи с проектиран дизайн за максимално удобство на детето и с весели картинки и ярки цветове, които превръща миенето на зъбките в голямо забавление. В гамата за възрастни “Colgate” също разработва специални формули, а изборът е толкова голям, че успява да осигури не само ежедневните дентални грижи, но и да отговори на нуждите на всеки потребител. Разбира се, всеки продукт се създава съобразно най-новите научни открития. Иновативна течна формула “Colgate 2 in 1 Whitening” с избелващ ефект комбинира в едно паста за зъби и вода за уста, специална грижа против кървене на венците, наречена “Colgate Total Pro Gum Health” или паста “Sensitive Pro Relief”, създадена за облекчение на болката при чувствителност на зъбите. И за да предложи всичко необходимо за цялостната дентална грижа, “Colgate” включва в каталога разнообразие от четки за зъби, сред които иновативните “Colgate 360° Deep Clean” и “Colgate MaxWhite”. Разбира се, допълнителните стъпки в грижите не са пренебрегнати и гамата включва също различни видове вода за уста и конец за зъби.

През дългия път обаче вниманието на “Colgate” е насочено не само към перфектната рецепта за създаване на дентални продукти. Основен фокус е поставен и върху организирането на изключително полезни за потребителите проекти. Сред тях е “Bright Smiles, Bright Futures” – програма, стартирала преди повече от 40 години, която и до днес обаче продължава да показва на децата правилните стъпки в поддържането на перфектна дентална грижа. И макар да са отминали дълги години от стартирането, целите на образователния проект съвсем не намаляват. Напротив “Bright Smiles, Bright Futures“ програмата се разширява границите си до 50 държави и достига до над 50 милиона деца годишно, за да покаже, че само когато от значение са правилните грижи, тогава всеки може да се радва на здрава и красива усмивка.
Начин на употреба
  • Мийте зъбите си около 3 минути.
  • Оставяйте четката си за зъби да изсъхне.
  • Почиствайте четката си на равни интервали от време като я оставяте да престои във вода за уста, алкохол или я полиете с вряла вода.
  • За по-голям резултат в избелването на зъбите се препоръчва използването на четката заедно с паста за зъби "Colgate MaxFresh"
  • Използвайте 3 месеца.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги