store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Essie  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Essie    Essie Let it Shine Top Coat - Топ лак с интензивен блясък
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Essie Let it Shine Top Coat


Топ лак с интензивен блясък
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-03-2019 г. или
Четвъртък 28-03-2019 г.
Продукт#130753
ВидЛак
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Essiewww.essie.com
EAN3600530743513
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 8.50 / 3.00 cm
Тегло0.060 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Essie
"Нека блести" - и това не е само пожелание, а реална фантазия за вашия маникюр, благодарение на великолепния топ лак на "Essie". Той удължава сериозно живота на вашия маникюр, а формулата му поддържа интензивен цвета му дълго време. Топ лакът може да се използва самостоятелно (нанася се няколко пъти за максимален блясък) и като топ лак, върху друг цветен.
Специалната формула съдържа комплекс от полимери и смоли, които защитават вашия маникюр и оставят ноктите по-млади, с допълнително гланцово покритие.
  • Ethyl Acetate
  • Butyl Acetate
  • Nitrocellulose
  • Adipic Acid / Neopentyl Glycol / Trimellitic Anhydride Copolymer
  • Acetyl Tributyl Citrate
  • Isopropyl Alcohol
  • Acrylates Copolymer
  • N-Butyl Alcohol
  • Benzophenone-1
  • Trimethylpentanediyl Dibenzoate
  • Argania Spinosa Oil / Argania Spinosa Kernel Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Dimethyl Sulfone
  • Ci 60725 / Violet 2
„Звучи странно, но май съм истински цветохолик. Окото ми за цветовете буквално ме носи по целия свят в безкрайно търсене на спиращи дъха, модерни нюанси. Не мисля, че бих могла да гледам на света по какъвто и да било друг, по-добър начин. От перфектното оранжево на пазара в Индия до уникалните бледорозови пантофки на балерина от балетната школа в Лондон, моята мания към нюансите никога не спира”.
Еси Уайнгартен, основател на „Essie Cosmetics”


Да бъдеш цветохолик. Странно, нали? Заради нестандартната си страст към цветовете обаче американката Еси Уайнгартен създава емблематичната марка „Essie”. Класически естествени тонове, матови оттенъци, ярки нюанси и бляскави ефекти – днес лаковете за нокти на „Essie” се предлагат в над 250 000 салона в цял свят, милиони жени притежават любимия си цвят, а десетки известни личности избират своите нюанси, с които да се появят на официалните събития. Всъщност в продължение на десетилетия „Essie” е „икона”, на която се доверяват професионалисти, звезди и дори кралски особи.
Как започва всичко?
Да, днес марката е емблематична за мнозина, но за „Essie” също толкова емблематична е и една година
– 1981 г. Вече завършила в Института на модата в Ню Йорк, по това време Еси Уайнгартен решава да претвори своята страст към цветовете в едни не много популярни козметични продукти – лакове за нокти. „Всички компании бяха заети да правят лосиони и отвари, сенки за очи и спирали, червила и кремове, но никой не правеше лак за нокти”, разказва Еси. За самата нея обаче в една малка бутилчица лак може да се побере прекрасен цветен нюанс, но и да се скрият собствена индивидуалност и характер, с които жените да се идентифицират. Убедена в „цветните сили” на лаковете, но разочарована от сромното им присъствие на пазара, Еси решава да създаде своя собствена гама от тях. С капитал от 10 хил. долара и с помощта на химик, който Уайнгартен намира, марката „Essie” стартира. Двамата създават и специалната формулата за лак. Както я описва Еси „нежна като коприна и издръжлива като стомана”. Не след дълго в каталога се появяват 12 различни цветове, всеки създаден по формулата и вдъхновен от детайлите в ежедневието на Уайнгартен . Още първият продукт е резултат от един цветен предмет – сатенена възглавница, чийто малинов цвят самата Еси обожава.

Въпреки ентусиазма на Уайнгартен обаче, в множество от салоните за красота отказват да предлагат повече разновидности на лакове. И макар да няма година от основаването на нейния бизнес, Уайнгартен решава да не се доверява на тенденциите, а да вземе нещата в свои ръце. Един ден заминава за Лас Вегас, заредена с лакове в куфара и нестандартни планове в мислите. Избира това място с мисълта: „Там има танцьорки, крупиета, коктейлни сервитьорки – всички трябва да изглеждат перфектно. Освен това във всеки хотел има салон за красота”.

Оказва се мислите на Еси Уайнгартен никак не са далеч от реалността. Благодарение на тях и с представянето в бляскавия град „Essie” започва да се сдобива и с блестящи успехи.
Популярност и признания
Само година след основаването си „цветната вселена” на „Essie” постига зашеметяващ успех. Продуктите на марката печелят все нови и нови почитатели и дори преминават границите на САЩ. Започват да се предлагат в Япония, а не след дълго покоряват Англия и Франция. „Essie” продължава да изненадва с нови цветни попълнения, а през 1982 г. очарова всички и с появата на първия топ лак и първата основа за нанасяне преди поставянето на любимия нюанс. През следващата година получава и първото признание от знаменитост. Във вечерното си тв шоу водещата Joan Rivers обявява, че е с лак за нокти „Jelly Apple” на „Essie”. Оттогава марката става неразделна част от живота на звездите. Получава дори и кралско признание, след като през 1989 г. стилистът на кралица Елизабет II изпраща писмо на „Essie” с искане за „Ballet Slippers” – вдъхновен от балетните пантофки на една балерина и единственият цвят, който Нейно Величество иска да носи.

В средата на 90-те марката вече е носител на редица престижни отличия. С провеждането на първите си награди „Best of Beauty Awards” списание „Allure Magazine” отбелязва името на „Essie” в категорията „Най-добри лакове за нокти”. Не след дълго марката получава награди и от много други модни издания, сред които „InStyle Magazine”, „Women's Healthy & Fitness Magazine”, „CosmoGirl Magazine”. С настъпването на 2000 г. успехите не спират да валят, но и каталогът не спира да се развива. Простира се до иновативно СПА-педикюр лечение, последвано от изобилие от продукти за специлна грижа за ноктите – бази за чупливи, слаби и меки нокти, за подхранване на нормалните и здравите, както и вариации на топ лак, сред които такъв с матов завършек, защитен против начупване, за блясък и бързосъхнещ.

През 2005 г. „Essie” поднася поредната порция цветна зашеметяваща изненада – сътрудничи си с „Platinum Guild International” и дизайнерът Henri Dunay, за да създаде най-скъпия лак за нокти с впечатляващ платинен ефект, наречен „I Do”. Уникалният продукт като че ли отваря още врати към бляскави успехи и от 2008 г. марката започва да си сътрудничи с „Universal Studios”, като присъства във визията на много кинозвезди, а скоро след това започва да се показва и от модните подиуми.

През 2010 г. почитателите на "цветния свят" от лакове са свидетели на още една промяна – „Essie Cosmetics” става
част от семейството на „L'Oreal”. Година след сливането всички вече са убедени, че то не повлиява на посоката, в която „Essie” е поела. Напротив, успешният път, по който върви, е същият и марката продължава да получава признания. Дори в кралския дворец „Essie” отново печели доверие – цветът „ Allure” е избран от принцеса Кейт Мидълтън за сватбения ѝ ден. Скоро след прекрасния празник продуктите на „Essie” вече впечатляват дамите в почти цяла Европа. А от 2013 г. България става 103-тата държава, в която марката присъства на масовия пазар.

Днес каталогът на „Essie” предлага над 250 цвята, които се обогатяват с четири сезонни и три ексклузивни колекции на година. Освен това, продукти за специална грижа за ноктите и красиви декорации, с които маникюрът се превръща в изкуство, са сред любимите на много от дамите. А създаването на всяко шишенце има собствена история, защото светът блика от цветове, които се пресъздават в продуктите.

Както казва Еси: „Вдъхновението е навсякъде. В морските води, когато съм на почивка, в парченце шоколадова торта, в дрехите на хората, дори в напитките, като една бутилка червено вино, благодарение на която цветът „Bordeaux” се появи в каталога”.
Начин на употреба
  • Използвайте като топ лак върху напълно изсъхнали два слоя декоративен лак.
  • Подходящ е за добавяне на блясък и устойчивост на всеки тип нокти и всякакви видове декоративни маникюри.
  • Може да се използва и самостоятелно, върху заздравител или друга основа.
  • Когато няма под него цветен лак, се препоръчва да се нанесат няколко слоя, за постигане на максимален блясък.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените лака "Essie Let it Shine Top Coat", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лак, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лака, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лак, купуват също
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - лак
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
50 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
OPI Infinite Shine 2 Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти с гел ефект - лак
OPI Infinite Shine 2 Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект

OPI
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.70 лв.
Avril Le Dissolvant Doux - Лакочистител без ацетон - лак
Avril Le Dissolvant Doux
Лакочистител без ацетон

Avril
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.30 лв.

Essie Let it Shine Top Coat


Топ лак с интензивен блясък
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-03-2019 г. или
Четвъртък 28-03-2019 г.
Продукт#130753
ВидЛак
НаличностДа, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Essiewww.essie.com
EAN3600530743513
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 8.50 / 3.00 cm
Тегло0.060 kg
Описание
"Нека блести" - и това не е само пожелание, а реална фантазия за вашия маникюр, благодарение на великолепния топ лак на "Essie". Той удължава сериозно живота на вашия маникюр, а формулата му поддържа интензивен цвета му дълго време. Топ лакът може да се използва самостоятелно (нанася се няколко пъти за максимален блясък) и като топ лак, върху друг цветен.
Специалната формула съдържа комплекс от полимери и смоли, които защитават вашия маникюр и оставят ноктите по-млади, с допълнително гланцово покритие.
За Essie
„Звучи странно, но май съм истински цветохолик. Окото ми за цветовете буквално ме носи по целия свят в безкрайно търсене на спиращи дъха, модерни нюанси. Не мисля, че бих могла да гледам на света по какъвто и да било друг, по-добър начин. От перфектното оранжево на пазара в Индия до уникалните бледорозови пантофки на балерина от балетната школа в Лондон, моята мания към нюансите никога не спира”.
Еси Уайнгартен, основател на „Essie Cosmetics”


Да бъдеш цветохолик. Странно, нали? Заради нестандартната си страст към цветовете обаче американката Еси Уайнгартен създава емблематичната марка „Essie”. Класически естествени тонове, матови оттенъци, ярки нюанси и бляскави ефекти – днес лаковете за нокти на „Essie” се предлагат в над 250 000 салона в цял свят, милиони жени притежават любимия си цвят, а десетки известни личности избират своите нюанси, с които да се появят на официалните събития. Всъщност в продължение на десетилетия „Essie” е „икона”, на която се доверяват професионалисти, звезди и дори кралски особи.
Как започва всичко?
Да, днес марката е емблематична за мнозина, но за „Essie” също толкова емблематична е и една година
– 1981 г. Вече завършила в Института на модата в Ню Йорк, по това време Еси Уайнгартен решава да претвори своята страст към цветовете в едни не много популярни козметични продукти – лакове за нокти. „Всички компании бяха заети да правят лосиони и отвари, сенки за очи и спирали, червила и кремове, но никой не правеше лак за нокти”, разказва Еси. За самата нея обаче в една малка бутилчица лак може да се побере прекрасен цветен нюанс, но и да се скрият собствена индивидуалност и характер, с които жените да се идентифицират. Убедена в „цветните сили” на лаковете, но разочарована от сромното им присъствие на пазара, Еси решава да създаде своя собствена гама от тях. С капитал от 10 хил. долара и с помощта на химик, който Уайнгартен намира, марката „Essie” стартира. Двамата създават и специалната формулата за лак. Както я описва Еси „нежна като коприна и издръжлива като стомана”. Не след дълго в каталога се появяват 12 различни цветове, всеки създаден по формулата и вдъхновен от детайлите в ежедневието на Уайнгартен . Още първият продукт е резултат от един цветен предмет – сатенена възглавница, чийто малинов цвят самата Еси обожава.

Въпреки ентусиазма на Уайнгартен обаче, в множество от салоните за красота отказват да предлагат повече разновидности на лакове. И макар да няма година от основаването на нейния бизнес, Уайнгартен решава да не се доверява на тенденциите, а да вземе нещата в свои ръце. Един ден заминава за Лас Вегас, заредена с лакове в куфара и нестандартни планове в мислите. Избира това място с мисълта: „Там има танцьорки, крупиета, коктейлни сервитьорки – всички трябва да изглеждат перфектно. Освен това във всеки хотел има салон за красота”.

Оказва се мислите на Еси Уайнгартен никак не са далеч от реалността. Благодарение на тях и с представянето в бляскавия град „Essie” започва да се сдобива и с блестящи успехи.
Популярност и признания
Само година след основаването си „цветната вселена” на „Essie” постига зашеметяващ успех. Продуктите на марката печелят все нови и нови почитатели и дори преминават границите на САЩ. Започват да се предлагат в Япония, а не след дълго покоряват Англия и Франция. „Essie” продължава да изненадва с нови цветни попълнения, а през 1982 г. очарова всички и с появата на първия топ лак и първата основа за нанасяне преди поставянето на любимия нюанс. През следващата година получава и първото признание от знаменитост. Във вечерното си тв шоу водещата Joan Rivers обявява, че е с лак за нокти „Jelly Apple” на „Essie”. Оттогава марката става неразделна част от живота на звездите. Получава дори и кралско признание, след като през 1989 г. стилистът на кралица Елизабет II изпраща писмо на „Essie” с искане за „Ballet Slippers” – вдъхновен от балетните пантофки на една балерина и единственият цвят, който Нейно Величество иска да носи.

В средата на 90-те марката вече е носител на редица престижни отличия. С провеждането на първите си награди „Best of Beauty Awards” списание „Allure Magazine” отбелязва името на „Essie” в категорията „Най-добри лакове за нокти”. Не след дълго марката получава награди и от много други модни издания, сред които „InStyle Magazine”, „Women's Healthy & Fitness Magazine”, „CosmoGirl Magazine”. С настъпването на 2000 г. успехите не спират да валят, но и каталогът не спира да се развива. Простира се до иновативно СПА-педикюр лечение, последвано от изобилие от продукти за специлна грижа за ноктите – бази за чупливи, слаби и меки нокти, за подхранване на нормалните и здравите, както и вариации на топ лак, сред които такъв с матов завършек, защитен против начупване, за блясък и бързосъхнещ.

През 2005 г. „Essie” поднася поредната порция цветна зашеметяваща изненада – сътрудничи си с „Platinum Guild International” и дизайнерът Henri Dunay, за да създаде най-скъпия лак за нокти с впечатляващ платинен ефект, наречен „I Do”. Уникалният продукт като че ли отваря още врати към бляскави успехи и от 2008 г. марката започва да си сътрудничи с „Universal Studios”, като присъства във визията на много кинозвезди, а скоро след това започва да се показва и от модните подиуми.

През 2010 г. почитателите на "цветния свят" от лакове са свидетели на още една промяна – „Essie Cosmetics” става
част от семейството на „L'Oreal”. Година след сливането всички вече са убедени, че то не повлиява на посоката, в която „Essie” е поела. Напротив, успешният път, по който върви, е същият и марката продължава да получава признания. Дори в кралския дворец „Essie” отново печели доверие – цветът „ Allure” е избран от принцеса Кейт Мидълтън за сватбения ѝ ден. Скоро след прекрасния празник продуктите на „Essie” вече впечатляват дамите в почти цяла Европа. А от 2013 г. България става 103-тата държава, в която марката присъства на масовия пазар.

Днес каталогът на „Essie” предлага над 250 цвята, които се обогатяват с четири сезонни и три ексклузивни колекции на година. Освен това, продукти за специална грижа за ноктите и красиви декорации, с които маникюрът се превръща в изкуство, са сред любимите на много от дамите. А създаването на всяко шишенце има собствена история, защото светът блика от цветове, които се пресъздават в продуктите.

Както казва Еси: „Вдъхновението е навсякъде. В морските води, когато съм на почивка, в парченце шоколадова торта, в дрехите на хората, дори в напитките, като една бутилка червено вино, благодарение на която цветът „Bordeaux” се появи в каталога”.
Начин на употреба
  • Използвайте като топ лак върху напълно изсъхнали два слоя декоративен лак.
  • Подходящ е за добавяне на блясък и устойчивост на всеки тип нокти и всякакви видове декоративни маникюри.
  • Може да се използва и самостоятелно, върху заздравител или друга основа.
  • Когато няма под него цветен лак, се препоръчва да се нанесат няколко слоя, за постигане на максимален блясък.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво