store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser - Почистващ гел за проблемна кожа от сери...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser


Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 26-03-2019г.
Цена:  8.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този гел може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#130212
ВидГел
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82305
EAN9005800210223
Категории
За тип кожаСмесен тип
Разфасовка150 ml
Размери7.7 / 14.5 / 4.8 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 14.50 / 3.50 cm
Тегло0.198 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea Pure Effect
  • За Nivea
Дълбокото почистване е основната стъпка към поддържане свежестта и здравето на кожата. А ако Вашата кожа е склонна към прекомерно омазняване и появата на несъвършенства, то почистващият гел от "Nivea" е много подходящ за Вас. Той осигурява дълбоко почистваща грижа, благодарение на антибактериалната формула с фини ексфолиращи частици от бяла глина. Гелът е обогатен с екстрактът от магнолия, който притежава свойствата да намалява количеството на бактерията, отговорна за появата на акне. За допълнително подхранване и хидратация се грижи и добавеното масло от ший, което омекотява и подобрява еластичността на кожата. Формулата на гела е с дерматологично доказана кожна поносимост.

Грижа за Вашата кожа:
  • дълбоко почистващият комплекс отстранява замърсяванията
  • антибактериалните съставки предотвратяват появата на пъпки
  • фини пилинг частици отпушват порите и премахват черни точки
  • деликатната формула не дразни кожата
  • може да се използва и като маска, за да се предотврати лъщенето на по-мазната кожа
  • Aqua
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Glyceryl Stearate
  • Cetearyl Alcohol
  • Microcrystalline Cellulose
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Cellulose
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Glyceryl Glucoside
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydrogenated Palm Glycerides
  • Xanthan Gum
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Limonene
  • Parfum
  • CI 77891
  • CI 42090
Всички си спомняме какво е да ти се появи пъпка, когато най-малко искаш. Да, в тийнейджърските години кожата е предразположена към поява на пъпки и дребни несъвършенства. След този период обаче това отново е възможно. Е, вярно е, че някои хора са са предразположени към появата на пъпки и черни точки повече от други , но е истина и това, че досадните несъвършенства, които все развалят настроението ни в неподходящия момент, не винаги са причинени от съдбата или лошия късмет. Кожата е повлияна от стреса и други външни фактори, които могат да доведат до активизиране на мастните жлези. Всяка запушена пора става обект на възпаление и увеличава риска от образуването на акне, дори и ученическият период да е останал далеч в годините.

Специалистите от „Nivea” обаче намира точната рецепта, която да предотврати кожните проблеми. Наричат я „Nivea Pure Effect” – козметична серия, която предлага цял „арсенал” от продукти за лице, специално разработени да контролират предразположената към поява на пъпки кожа. Гамата предлага комплексна грижа – от активно почистваща маска през почистващ гел до тоник и дневен крем. Всяка формула от серията има за задача да почиства порите, да премахва излишния себум и замърсяванията, които са и основните причинители за възпаления по кожата. При създаването на продукти, които да са достатъчно ефективни в борбата с пъпките, екипът на „Nivea” обаче поставя и още една цел: формулите „Pure Effect” не само да почистват в дълбочина и да предотвратяват появата на нови замърсявания, но и да не изсушават кожата. Основната причина екипът да избере този начин на разработване е, че всички типове кожа се нуждаят от хидратация. Така се появява и резултатът: изследванията показват, че при активна грижа с продуктите „Pure Effect” кожата остава хидратирана и с до 92% видимо по-чиста.

Ефикасни срещу пъпките, нежни и леки, формулите от серията успяват да подарят свежест, чистота и сияйност на кожата, но и да поддържат естествения ѝ хидробаланс. Именно заради това продуктите са подходящи за дълготрайна грижа. Серията може да се използва от всеки, който иска да контролира предразположената към поява на пъпки кожа. Все пак не винаги можем да предположим къде ще ни отведе животът или какво може да случи с кожата ни. „Nivea Pure Effect” обаче е създадена, за да се погрижи за всичко това. Разбира се, всеки ден е изключително динамичен, така че грижата може да бъде съвсем лесна и без да отнема дълго време от деня.

Програма „Pure Effect” в три стъпки:
  1. Почистете порите в дълбочина с почистващ гел „Clean Deeper”
  2. Тонизирайте с почистващ тоник „Stay Clear”
  3. Хидратирайте и матирайте с днешен крем „Anti-Spot”
Рецептата на продуктите
Дълги години екипът на „Nivea” тества химически и натурални съставки от целия
свят, за да осъществи мисията на „Pure Effect”. В Китай най-накрая специалистите намират точно това, от което имат нужда – екстракт от магнолия. Това, което знаят за откритието си до момента е, че екстрактът от магнолия се използва от около хиляда години в традиционната китайска медицина. Известен е с удивителните си качества за освобождаване от стреса например, тъй като съставката понижава повишените нива на кортизол в кръвта.

Оказва се магнолията заслужено получава внимание от екипа на „Nivea”, защото скоро след изследванията, всички остават впечатлени. „Изследвахме над 100 съставки и екстрактът от магнолия се оказа най-добър от всички. В него открихме забележителни качества. На първо място намалява количеството на бактерия „P. Achnes” до 90%, която причинява появата на пъпките. Екстрактът съдържа висока концентрация на магнолол и хонокиол и именно те ефективно се борят с бактерията. Също така намалява формирането на свободни радикали и действа като антиоксидант”, споделят специалистите.

Но дори и най-добрите съставки, трябва да бъдат включени в продукта по точния начин. Екипът посвещава доста време на това да открие кое е оптималното количество екстракт от магнолия. Накрая усилията са възнаградени и на бял свят се появява серия „Pure Effect”. Оттогава всеки продукт от гамата се тества дерматологично, но най-хубавото, както казват от екипа е, че може да спрете да се притеснявате от проблемната кожа.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
За измиване:
  • Използвайте ежедневно.
  • Нанесете с нежни, кръгообразни масажни движения върху влажна кожа на лицето, шията и деколтето.
  • Изплакнете с хладка вода.

Като маска:
  • Използвайте 2 - 3 пъти седмично.
  • Нанесете върху влажна кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Оставете да действа 3 - 5 минути и изплакнете с хладка вода.

Съвет: За максимални резултати в борбата с несъвършенствата, използвайте продуктите от серията "Nivea Pure Effect".
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените гела "Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - гел
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch - Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci" - гел
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette - Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи - гел
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette
Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Nivea Clear-Up Strips - Опаковка от 6 броя почистващи лепенки за лице от серията "Nivea Aqua Effect" - гел
Nivea Clear-Up Strips
Опаковка от 6 броя почистващи лепенки за лице от серията "Nivea Aqua Effect"

Nivea
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Listerine Total Care - Антибактериална вода за уста с 6 действия - гел
Listerine Total Care
Антибактериална вода за уста с 6 действия

Listerine
Избор за опаковка от:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - гел
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Maybelline Master Camo Color Correcting Kit - Палитра с коректори за лице - гел
Maybelline Master Camo Color Correcting Kit
Палитра с коректори за лице

Maybelline
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  20.99 лв.
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical - Сух шампоан с тропически аромат - гел
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical
Сух шампоан с тропически аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.

Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser


Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 26-03-2019г.
Цена:  8.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този гел може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#130212
ВидГел
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82305
EAN9005800210223
Категории
За тип кожаСмесен тип
Разфасовка150 ml
Размери7.7 / 14.5 / 4.8 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 14.50 / 3.50 cm
Тегло0.198 kg
Описание
Дълбокото почистване е основната стъпка към поддържане свежестта и здравето на кожата. А ако Вашата кожа е склонна към прекомерно омазняване и появата на несъвършенства, то почистващият гел от "Nivea" е много подходящ за Вас. Той осигурява дълбоко почистваща грижа, благодарение на антибактериалната формула с фини ексфолиращи частици от бяла глина. Гелът е обогатен с екстрактът от магнолия, който притежава свойствата да намалява количеството на бактерията, отговорна за появата на акне. За допълнително подхранване и хидратация се грижи и добавеното масло от ший, което омекотява и подобрява еластичността на кожата. Формулата на гела е с дерматологично доказана кожна поносимост.

Грижа за Вашата кожа:
  • дълбоко почистващият комплекс отстранява замърсяванията
  • антибактериалните съставки предотвратяват появата на пъпки
  • фини пилинг частици отпушват порите и премахват черни точки
  • деликатната формула не дразни кожата
  • може да се използва и като маска, за да се предотврати лъщенето на по-мазната кожа
За Nivea Pure Effect
Всички си спомняме какво е да ти се появи пъпка, когато най-малко искаш. Да, в тийнейджърските години кожата е предразположена към поява на пъпки и дребни несъвършенства. След този период обаче това отново е възможно. Е, вярно е, че някои хора са са предразположени към появата на пъпки и черни точки повече от други , но е истина и това, че досадните несъвършенства, които все развалят настроението ни в неподходящия момент, не винаги са причинени от съдбата или лошия късмет. Кожата е повлияна от стреса и други външни фактори, които могат да доведат до активизиране на мастните жлези. Всяка запушена пора става обект на възпаление и увеличава риска от образуването на акне, дори и ученическият период да е останал далеч в годините.

Специалистите от „Nivea” обаче намира точната рецепта, която да предотврати кожните проблеми. Наричат я „Nivea Pure Effect” – козметична серия, която предлага цял „арсенал” от продукти за лице, специално разработени да контролират предразположената към поява на пъпки кожа. Гамата предлага комплексна грижа – от активно почистваща маска през почистващ гел до тоник и дневен крем. Всяка формула от серията има за задача да почиства порите, да премахва излишния себум и замърсяванията, които са и основните причинители за възпаления по кожата. При създаването на продукти, които да са достатъчно ефективни в борбата с пъпките, екипът на „Nivea” обаче поставя и още една цел: формулите „Pure Effect” не само да почистват в дълбочина и да предотвратяват появата на нови замърсявания, но и да не изсушават кожата. Основната причина екипът да избере този начин на разработване е, че всички типове кожа се нуждаят от хидратация. Така се появява и резултатът: изследванията показват, че при активна грижа с продуктите „Pure Effect” кожата остава хидратирана и с до 92% видимо по-чиста.

Ефикасни срещу пъпките, нежни и леки, формулите от серията успяват да подарят свежест, чистота и сияйност на кожата, но и да поддържат естествения ѝ хидробаланс. Именно заради това продуктите са подходящи за дълготрайна грижа. Серията може да се използва от всеки, който иска да контролира предразположената към поява на пъпки кожа. Все пак не винаги можем да предположим къде ще ни отведе животът или какво може да случи с кожата ни. „Nivea Pure Effect” обаче е създадена, за да се погрижи за всичко това. Разбира се, всеки ден е изключително динамичен, така че грижата може да бъде съвсем лесна и без да отнема дълго време от деня.

Програма „Pure Effect” в три стъпки:
  1. Почистете порите в дълбочина с почистващ гел „Clean Deeper”
  2. Тонизирайте с почистващ тоник „Stay Clear”
  3. Хидратирайте и матирайте с днешен крем „Anti-Spot”
Рецептата на продуктите
Дълги години екипът на „Nivea” тества химически и натурални съставки от целия
свят, за да осъществи мисията на „Pure Effect”. В Китай най-накрая специалистите намират точно това, от което имат нужда – екстракт от магнолия. Това, което знаят за откритието си до момента е, че екстрактът от магнолия се използва от около хиляда години в традиционната китайска медицина. Известен е с удивителните си качества за освобождаване от стреса например, тъй като съставката понижава повишените нива на кортизол в кръвта.

Оказва се магнолията заслужено получава внимание от екипа на „Nivea”, защото скоро след изследванията, всички остават впечатлени. „Изследвахме над 100 съставки и екстрактът от магнолия се оказа най-добър от всички. В него открихме забележителни качества. На първо място намалява количеството на бактерия „P. Achnes” до 90%, която причинява появата на пъпките. Екстрактът съдържа висока концентрация на магнолол и хонокиол и именно те ефективно се борят с бактерията. Също така намалява формирането на свободни радикали и действа като антиоксидант”, споделят специалистите.

Но дори и най-добрите съставки, трябва да бъдат включени в продукта по точния начин. Екипът посвещава доста време на това да открие кое е оптималното количество екстракт от магнолия. Накрая усилията са възнаградени и на бял свят се появява серия „Pure Effect”. Оттогава всеки продукт от гамата се тества дерматологично, но най-хубавото, както казват от екипа е, че може да спрете да се притеснявате от проблемната кожа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
За измиване:
  • Използвайте ежедневно.
  • Нанесете с нежни, кръгообразни масажни движения върху влажна кожа на лицето, шията и деколтето.
  • Изплакнете с хладка вода.

Като маска:
  • Използвайте 2 - 3 пъти седмично.
  • Нанесете върху влажна кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Оставете да действа 3 - 5 минути и изплакнете с хладка вода.

Съвет: За максимални резултати в борбата с несъвършенствата, използвайте продуктите от серията "Nivea Pure Effect".
Козметика за лице с масло от ший
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Стандартна цена 32.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Night Cream
Нощен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Стандартна цена 32.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  28.90 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Козметика за лице с магнолия
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.10 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify
Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.10 лв.
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Intensiv Serum
Интензивен серум за лице от серията "KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex"
Цена:  22.50 лв.
M. Asam Vinolift Eye Serum
Околоочен серум oт серията "Vinolift"
Цена:  34.80 лв.
M. Asam Vinolift Eye Cream
Околоочен крем oт серията "Vinolift"
Цена:  39.30 лв.
Още козметика за лице с магнолия
Още козметика за лице с антибактериално действие
Още козметика за лице с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за тяло с антибактериално действие
Козметика за тяло с магнолия
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице за проблемна кожа от серията "Essentials"
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.10 лв.
Nivea Purifying Wash Gel
Измиващ гел за лице за смесена кожа
Стандартна цена 8.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.60 лв.
Nivea Refreshing Wash Gel
Освежаващ измиващ гел за нормална кожа с витамин E
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.90 лв.
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за нормална кожа oт серията "Aqua Sensation"
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.40 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Стандартна цена 27.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  24.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Стандартна цена 27.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  24.10 лв.
Nivea Creme Care Facial Cleansing Cream
Измиващ гел за лице от серията "Creme Care"
Цена:  8.59 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!