store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Лосиони и балсами    Балсам за след бръснене ...
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони и б...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Още снимки на този балсам
Опаковка на продукта
 

Балсам за след бръснене за чувствителна кожа


От серията "Gillette Series"

Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи с отстъпка -10% до 27-01-2021г.
Цена за 100 ml:  10.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-01-2021 г., Петък 22-01-2021 г. или
Понеделник 25-01-2021 г.
Продукт#130128
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018970261
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка100 ml
Размери на опаковката6.50 / 13.00 / 5.50 cm
Тегло0.136 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Балсам за след бръснене с тонизиращо и успокояващо действие, благодарение на комбинация от овлажняващи съставки и алое вера. Кожата е интензивно хидратирана и защитена от раздразнения. Деликатната консистенция се абсорбира бързо, не оставя мазни следи и създава усещане за мекота и комфорт.
  • Aqua
  • Cetearyl Isonanoate
  • Glycerin
  • Panthenol
  • Dimethicone
  • Carbomer
  • Xanthan Gum
  • Parfum
  • DMDM Hydantoin
  • Bisabolol
  • Myreth-3 Myrastate
  • Sodium Hydroxide
  • Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Disodium EDTA
  • Dimethiconol
  • Tocopherol Acetate
  • PPG-26 Oleate
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Farnesol
  • Butylene Glycol
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Citral
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Ryruvic Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Geraniol
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • След бръснене изплакнете лицето и шията с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от балсама с леки масажни движения.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените балсама "Балсам за след бръснене за чувствителна кожа", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко - балсам
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3 - Самобръсначка, гел за бръснене и несесер - балсам
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Mach 3
Самобръсначка, гел за бръснене и несесер

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  35.50 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort" - балсам
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall - Самобръсначка с батерия от серията "Fusion" - балсам
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"

Gillette
Стандартна цена 36.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.58 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice - Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series" - балсам
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"

Gillette
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall - Самобръсначка от серията "Fusion" - балсам
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"

Gillette
Стандартна цена 32.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.34 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel - Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series" - балсам
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"

Gillette
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Foam Sensitive Skin - Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Series" - балсам
Gillette Series Foam Sensitive Skin
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Series"

Gillette
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series After Shave Splash Cool Wave - Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series" - балсам
Gillette Series After Shave Splash Cool Wave
Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series"

Gillette
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Балсам за след бръснене - Pro - От серията "Gillette Fusion" - балсам
Балсам за след бръснене - Pro
От серията "Gillette Fusion"

Gillette
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Mach 3 Turbo - Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Mach 3" - балсам
Gillette Mach 3 Turbo
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Mach 3"

Gillette
Избор за брой в опаковка:
Цени от:  14.90 лв.
Gillette Blue 3 Sense Care - Самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Blue 3" - балсам
Gillette Blue 3 Sense Care
Самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Blue 3"

Gillette
Стандартна цена 7.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.66 лв.

Балсам за след бръснене за чувствителна кожа


От серията "Gillette Series"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи с отстъпка -10% до 27-01-2021г.
Цена за 100 ml:  10.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-01-2021 г., Петък 22-01-2021 г. или
Понеделник 25-01-2021 г.
Продукт#130128
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018970261
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка100 ml
Размери на опаковката6.50 / 13.00 / 5.50 cm
Тегло0.136 kg
Още снимки на този балсам
Опаковка на продукта
Описание
Балсам за след бръснене с тонизиращо и успокояващо действие, благодарение на комбинация от овлажняващи съставки и алое вера. Кожата е интензивно хидратирана и защитена от раздразнения. Деликатната консистенция се абсорбира бързо, не оставя мазни следи и създава усещане за мекота и комфорт.
Състав
  • Aqua
  • Cetearyl Isonanoate
  • Glycerin
  • Panthenol
  • Dimethicone
  • Carbomer
  • Xanthan Gum
  • Parfum
  • DMDM Hydantoin
  • Bisabolol
  • Myreth-3 Myrastate
  • Sodium Hydroxide
  • Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Disodium EDTA
  • Dimethiconol
  • Tocopherol Acetate
  • PPG-26 Oleate
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Farnesol
  • Butylene Glycol
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Citral
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Ryruvic Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Geraniol
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • След бръснене изплакнете лицето и шията с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от балсама с леки масажни движения.
Продукти от серията "Gillette Series"
Gillette Series Sensitive Cool Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с охлаждащ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series After Shave Splash Cool Wave
Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Series Blue Storm Force After Shave Splash
Лосион за след бръснене от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Series Moisturizing Shaving Gel
Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Foam Sensitive Skin
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series Protection Shaving Foam
Защитна пяна за бръснене с бадемово масло от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series Conditioning Shaving Foam
Подхранваща пяна за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Още продукти от серията "Gillette Series"
Други интересни предложения
Gillette Series Sensitive Cool Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с охлаждащ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Blue Storm Force After Shave Splash
Лосион за след бръснене от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Series Foam Sensitive Skin
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Protection Shaving Foam
Защитна пяна за бръснене с бадемово масло от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series Moisturizing Shaving Gel
Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Стандартна цена 7.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.57 лв.
Gillette Series Conditioning Shaving Foam
Подхранваща пяна за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.13 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Gillette Series After Shave Splash Cool Wave
Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Балсам за след бръснене - Pro
От серията "Gillette Fusion"
Стандартна цена 12.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.89 лв.
Назад към "Лосиони и балсами за след бръснене"
Купи продукт Persil или Silan и се включи в томбола за награда!
Купи продукт Barnangen и се включи в томболата.
Вземи грим за очи Flormar с промо код за 30% отстъпка.
Енергизиращи ампули за лице против бръчки
Хидратиращ гланц за обемни и плътни устни с хиалуронова ...
Течно матово червило с аромат на череша
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги