store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Афтършейв    Gillette Series After Shave Spla...
Начало   Козметика    ...    ...    Афтършейв  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома

Gillette Series After Shave Splash Cool Wave


Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series"

Цена:  12.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 10-12-2020 г., Петък 11-12-2020 г. или
Понеделник 14-12-2020 г.
Продукт#130111
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260218799
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка100 ml
Размери на опаковката8.50 / 12.80 / 3.00 cm
Тегло0.273 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Афтършейв от "Gillette" с освежаващ аромат, който успокоява кожата и предотвратява появата на раздразнения. Поддържа оптимални нива на хидратация и прави кожата мека и гладка.
  • Alcohol Denat.
  • Aqua
  • Parfum
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Benzyl Salicylate
  • Limonene
  • Linalool
  • Hexyl Cinnamal
  • Coumarin
  • Citral
  • Citronellol
  • Eugenol
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • След бръснене изплакнете лицето и шията с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от афтършейва.
Рейтинг
Рейтинг: 8.20 / 5 гласа 
За да оцените афтършейва "Gillette Series After Shave Splash Cool Wave", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този афтършейв, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват афтършейва, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този афтършейв, купуват също
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - афтършейв
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - афтършейв
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Astor DEB Stainless - Комплект от 5 броя ножчета - пластини с двойно острие - афтършейв
Astor DEB Stainless
Комплект от 5 броя ножчета - пластини с двойно острие

BIC
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Bilka Bath Care Calendula Protecting Soap - Защитен сапун с екстракт от невен - афтършейв
Bilka Bath Care Calendula Protecting Soap
Защитен сапун с екстракт от невен

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall - Самобръсначка с батерия от серията "Fusion" - афтършейв
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  36.20 лв.
Farmona Herbal Care Hops Shampoo - Шампоан с хмел за обем и блясък от серията "Herbal Care" - афтършейв
Farmona Herbal Care Hops Shampoo
Шампоан с хмел за обем и блясък от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Професионална моделираща паста - От серията "Eugene Perma - Artiste Style" - афтършейв
Професионална моделираща паста
От серията "Eugene Perma - Artiste Style"

Eugene Perma - Artiste
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  43.00 лв.
Bilka Collection Rosa Damascena Anti-Age Hand Cream - Подмладяващ крем за ръце от серията "Rosa Damascena" - афтършейв
Bilka Collection Rosa Damascena Anti-Age Hand Cream
Подмладяващ крем за ръце от серията "Rosa Damascena"

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Antonio Banderas Mediterraneo EDT - Мъжки парфюм - афтършейв
Antonio Banderas Mediterraneo EDT
Мъжки парфюм

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  21.49 лв.
Piz Buin Allergy Sun Sensitive Skin Spray - Слънцезащитен спрей за чувствителна кожа от серията "Allergy" - афтършейв
Piz Buin Allergy Sun Sensitive Skin Spray
Слънцезащитен спрей за чувствителна кожа от серията "Allergy"

Piz Buin
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  23.40 лв.
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа - От серията "Gillette Series" - афтършейв
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа
От серията "Gillette Series"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.10 лв.
Безаерозолен лак с екстра силна фиксация - От серията "Eugene Perma - Artiste Fix" - афтършейв
Безаерозолен лак с екстра силна фиксация
От серията "Eugene Perma - Artiste Fix"

Eugene Perma - Artiste
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.00 лв.
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30 - Слънцезащитен балсам за устни от серията "Sun" - афтършейв
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Sun"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.19 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall - Самобръсначка от серията "Fusion" - афтършейв
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.20 лв.
Шампоан с хума - Satinelle - афтършейв
Шампоан с хума - Satinelle
Avia
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Кръгъл глицеринов сапун - Rose fantasy - афтършейв
Кръгъл глицеринов сапун - Rose fantasy
Bulgarian Rose
Избор за цвят на розичките:
Цена:  4.30 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall - Самобръсначка от серията "Fusion" - афтършейв
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"

Gillette
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.60 лв.
Black Sea Stars Mineralizing Tooth Gel-Paste Black Sea Minerals - Минерализираща гел паста за зъби с черноморски минерали - афтършейв
Black Sea Stars Mineralizing Tooth Gel-Paste Black Sea Minerals
Минерализираща гел паста за зъби с черноморски минерали

Black Sea Stars
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.

Gillette Series After Shave Splash Cool Wave


Афтършейв с освежаващ ефект от серията "Series"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 10-12-2020 г., Петък 11-12-2020 г. или
Понеделник 14-12-2020 г.
Продукт#130111
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260218799
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка100 ml
Размери на опаковката8.50 / 12.80 / 3.00 cm
Тегло0.273 kg
Описание
Афтършейв от "Gillette" с освежаващ аромат, който успокоява кожата и предотвратява появата на раздразнения. Поддържа оптимални нива на хидратация и прави кожата мека и гладка.
Състав
  • Alcohol Denat.
  • Aqua
  • Parfum
  • PEG-60 Hydrogenated Castor Oil
  • Benzyl Salicylate
  • Limonene
  • Linalool
  • Hexyl Cinnamal
  • Coumarin
  • Citral
  • Citronellol
  • Eugenol
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • След бръснене изплакнете лицето и шията с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от афтършейва.
Продукти от серията "Gillette Series"
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа
От серията "Gillette Series"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series Sensitive Cool Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с охлаждащ ефект от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Blue Storm Force After Shave Splash
Лосион за след бръснене от серията "Series"
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series Moisturizing Shaving Gel
Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Protection Shaving Foam
Защитна пяна за бръснене с бадемово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Series Conditioning Shaving Foam
Подхранваща пяна за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Още продукти от серията "Gillette Series"
Други интересни предложения
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа
От серията "Gillette Series"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series Sensitive Cool Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с охлаждащ ефект от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Protection Shaving Foam
Защитна пяна за бръснене с бадемово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Series Blue Storm Force After Shave Splash
Лосион за след бръснене от серията "Series"
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series Conditioning Shaving Foam
Подхранваща пяна за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Series Moisturizing Shaving Gel
Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Pro Power Beads Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване с микрогранули
Цена:  5.90 лв.
Назад към "Афтършейв"
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Купи продукт Persil или Silan и се включи в томбола за награда!
Избери сред разнообразие от перилни препрати и омекотители.
Дезодоранти против изпотяване за мъже
Маски за коса
Дамски парфюм
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги