store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Series Moisturizing Shaving Gel - Овлажняващ гел за бръснене с к...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Series Moisturizing Shaving Gel


Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-05-2019 г. или
Петък 03-05-2019 г.
Продукт#130075
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260220051
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 20.00 / 5.20 cm
Тегло0.285 kg
  • Описание
  • За Gillette
Богато овлажняващ гел от "Gillette", който комбинира гладко бръснене и деликатна грижа за кожата в едно. Благодарение на специално разработената му формула, с лубрикиращи агенти, формира тънък слой, който позволява леко плъзгане на ножчетата за безупречно гладко бръснене. Добавеното какаово масло подхранва и хидратира в дълбочина, предпазва от появата на раздразнения, поддържайки кожата гладка и мека.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество от гелa на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 9.67 / 3 гласа 
За да оцените гела "Gillette Series Moisturizing Shaving Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - гел
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Четка за боядисване на коса - гел
Четка за боядисване на коса
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Manhattan Clearface Compact Powder - Антибактериална компактна пудра - гел
Manhattan Clearface Compact Powder
Антибактериална компактна пудра

Manhattan
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Шампоан против пърхот - Medical - гел
Шампоан против пърхот - Medical
Lavena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof - Clear - Безцветно водоустойчиво лепило за изкуствени мигли от серията "Power Lashes" - гел
Aura Power Lashes Adhesive Waterproof - Clear
Безцветно водоустойчиво лепило за изкуствени мигли от серията "Power Lashes"

Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Aura Power Lashes Shaggy Dream 03 - Мигли от естествен косъм от серията "Power Lashes" - гел
Aura Power Lashes Shaggy Dream 03
Мигли от естествен косъм от серията "Power Lashes"

Aura
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - гел
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - гел
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  8.39 лв.

Gillette Series Moisturizing Shaving Gel


Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-05-2019 г. или
Петък 03-05-2019 г.
Продукт#130075
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260220051
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 20.00 / 5.20 cm
Тегло0.285 kg
Описание
Богато овлажняващ гел от "Gillette", който комбинира гладко бръснене и деликатна грижа за кожата в едно. Благодарение на специално разработената му формула, с лубрикиращи агенти, формира тънък слой, който позволява леко плъзгане на ножчетата за безупречно гладко бръснене. Добавеното какаово масло подхранва и хидратира в дълбочина, предпазва от появата на раздразнения, поддържайки кожата гладка и мека.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество от гелa на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Продукти от серията "Gillette Series"
Още продукти от серията "Gillette Series"
Други интересни предложения
Gillette Series Blue Storm Force After Shave Splash
Лосион за след бръснене от серията "Series"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.10 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Fusion 5 Ultra Sensitive + Cooling Shave Gel
Охлаждащ гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Series Protection Shaving Foam
Защитна пяна за бръснене с бадемово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Series Foam Sensitive Skin
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Series Conditioning Shaving Foam
Подхранваща пяна за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  5.70 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Ocean Breeze Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
L'Oreal Men Expert Shavе Gel Sensitive
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Nivea Men Original Mild Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Original"
Цена:  7.89 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво