store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L’Oreal Color Riche Le Khol - Интензивен молив за очи
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
101 Midnight Black
102 Pure Espresso
107 Deep See Blue
109 Azure Blue
111 Urban Grey
116 Rainforest Green
118 Military Green
120 Immaculate Snow
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L’Oreal Color Riche Le Khol


Интензивен молив за очи
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  8.99 лв.
Избери цвят на молива:
  • 8.99 лв.
    101 Midnight Black
  • 8.99 лв.
    107 Deep See Blue
  • 8.99 лв.
    111 Urban Grey
  • 8.99 лв.
    116 Rainforest Green
  • 8.99 лв.
    120 Immaculate Snow
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 25-04-2019 г. или
Вторник 30-04-2019 г.
Продукт#129745
ВидМолив
Наличност
102 Pure Espresso
109 Azure Blue
118 Military Green
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
101 Midnight Black
107 Deep See Blue
111 Urban Grey
116 Rainforest Green
120 Immaculate Snow
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
102 Pure Espresso
3054080046967
109 Azure Blue
3600522199854
118 Military Green
3600522199922
101 Midnight Black
3600523409273
107 Deep See Blue
3600523409303
111 Urban Grey
3600523409327
116 Rainforest Green
3600523409341
120 Immaculate Snow
3600523409358
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.70 / 14.00 / 0.70 cm
Тегло0.004 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Интензивен цвят, комфортно и лесно нанасяне, дълготрайност – всичко, което трябва да притежава отличният молив за очи. Френската компания "L’Oréal" е създала точно такъв молив. Той притежава мека и комфортна текстура, а специфичната му форма помага за прецизното нанасяне.
Моливът е тестван под дерматологичен контрол.
Подходящ е за чувствителни очи и не пречи при носене на контактни лещи.
  • Triethylhexanoin
  • Ricinus Communis Oil / Castor Seed Oil
  • Ozokerite
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Dipentaerythrityl Tetrahydroxystearate
  • Polymethyl Methacrylate
  • Copper
  • Dicalcium Phosphate
  • Alumina
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Silica
  • Propylparaben
  • Lecithin
  • Tin Oxide
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Citric Acid
  • May Contain:
    • Mica
    • Ci 77891 / Titanium Dioxide
    • Ci 77491 / Iron Oxides
    • Ci 77492 / Iron Oxides
    • Ci 77499 / Iron Oxides
    • Ci 77007 / Ultramarines
    • Ci 77000 / Aluminum Powder
    • Ci 77742 / Manganese Violet
    • Ci 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
    • Ci 77400 / Copper Powder
    • Ci 75470 / Carmine
    • Ci 77163 / Bismuth Oxychloride
    • Ci 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • Ci 19140 / Yellow 5 Lake
    • Ci 77288 / Chromium Oxide Greens
    • Ci 42090 / Blue 1 Lake
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете молива върху горния клепач плътно до линията на миглите.
  • Можете да го използвате самостоятелно или в комбинация със спирала и сенки за очи.
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените молива "L’Oreal Color Riche Le Khol", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - молив
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Стандартна цена 24.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - молив
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - молив
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - молив
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water - Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим - молив
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types - Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса - молив
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types
Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса

Orzene
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.39 лв.
Manhattan Lips2Last - Червило и гланц за блясък 2 в 1 - молив
Manhattan Lips2Last
Червило и гланц за блясък 2 в 1

Manhattan
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.80 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - молив
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Bilka Collection Aqua Natura Intimate Gel Hydrating - Хидратиращ интимен гел от серията "Aqua Natura" - молив
Bilka Collection Aqua Natura Intimate Gel Hydrating
Хидратиращ интимен гел от серията "Aqua Natura"

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - молив
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - молив
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Четка за нанасяне на коректор - молив
Четка за нанасяне на коректор
Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.

L’Oreal Color Riche Le Khol


Интензивен молив за очи
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  8.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 25-04-2019 г. или
Вторник 30-04-2019 г.
Продукт#129745
ВидМолив
Наличност
102 Pure Espresso
109 Azure Blue
118 Military Green
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
101 Midnight Black
107 Deep See Blue
111 Urban Grey
116 Rainforest Green
120 Immaculate Snow
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
102 Pure Espresso
3054080046967
109 Azure Blue
3600522199854
118 Military Green
3600522199922
101 Midnight Black
3600523409273
107 Deep See Blue
3600523409303
111 Urban Grey
3600523409327
116 Rainforest Green
3600523409341
120 Immaculate Snow
3600523409358
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.70 / 14.00 / 0.70 cm
Тегло0.004 kg
Цветове
101 Midnight Black
102 Pure Espresso
107 Deep See Blue
109 Azure Blue
111 Urban Grey
116 Rainforest Green
118 Military Green
120 Immaculate Snow
Описание
Интензивен цвят, комфортно и лесно нанасяне, дълготрайност – всичко, което трябва да притежава отличният молив за очи. Френската компания "L’Oréal" е създала точно такъв молив. Той притежава мека и комфортна текстура, а специфичната му форма помага за прецизното нанасяне.
Моливът е тестван под дерматологичен контрол.
Подходящ е за чувствителни очи и не пречи при носене на контактни лещи.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете молива върху горния клепач плътно до линията на миглите.
  • Можете да го използвате самостоятелно или в комбинация със спирала и сенки за очи.
Грим за очи от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Intense
Дълготрайно червило за устни
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Още грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Intense
Дълготрайно червило за устни
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво