Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    L'Oreal Men Expert An...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam


Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Вторник 29-10-2019 г., Сряда 30-10-2019 г. или
Четвъртък 31-10-2019 г.
Продукт#127971
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520306087
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.00 / 5.00 cm
Тегло0.243 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Експертите в козметиката - "L'Oréal", са създали великолепна пяна за бръснене, която предотвратява появата на възпаленията и зачервяванията. Формулата съдържа глицерин, който действа хидратиращо, противовъзпалително и антисептично. Добавеният екстракт от мента охлажда и успокоява кожата.
Пяната намалява триенето при бръснене, ефектът от "горяща кожа" и развитието на възпалителни процеси. Тя притежава специална система за защита на кожата от раздразнения - SPS™ (Skin Protect System). Пяната е дерматологично тествана.

Действия на пяната:
  • запазва и подсилва влажността на кожата
  • подсилва естествената устойчивост на кожата срещу различни дразнения
  • Aqua / Water
  • Stearic Acid
  • Triethano-Lamine
  • Palmitic Acid
  • Glycerin
  • Isobutane
  • Polysorbate 20
  • CI 42090 / Blue 1
  • Cocamide Mea
  • Sodium Chloride
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Phenoxyethanol
  • Magnesium Gluconate
  • Trideceth-9 PG-Amodimethicone
  • Trideceth-12
  • Calcium Gluconate
  • Dimethiconol Stearate
  • Limonene
  • Manganese Gluconate
  • Linalool
  • Mentha Piperita Extract / Peppermint Leaf Extract
  • Propane
  • Copper Gluconate
  • Parfum / Fragrance
  • Myristic Acid
  • Butane
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Lauryl Betaine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка малко количество от пяната.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с избраната самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените пяната "L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази пяна, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - пяна
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - пяна
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
21 варианта за избор на номер на цвета:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - пяна
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - пяна
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Taft Casual Chic Air-Dry Foam - Спрей-пяна за коса за ефирен обем - пяна
Taft Casual Chic Air-Dry Foam
Спрей-пяна за коса за ефирен обем

Taft
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.79 лв.
Nivea Soft Body Milk - Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа - пяна
Nivea Soft Body Milk
Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа

Nivea
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  8.29 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - пяна
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - пяна
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - пяна
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - пяна
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Gliss Supreme Length Intensive Mask - Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length" - пяна
Gliss Supreme Length Intensive Mask
Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length"

Gliss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Head & Shoulders Refreshing Tea Tree - Освежаващ шампоан против пърхот с чаено дърво - пяна
Head & Shoulders Refreshing Tea Tree
Освежаващ шампоан против пърхот с чаено дърво

Head & Shoulders
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.90 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - пяна
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Elea Hair Removing Strips Face - Депилиращи ленти за лице в опаковка от 20 броя - пяна
Elea Hair Removing Strips Face
Депилиращи ленти за лице в опаковка от 20 броя

Elea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash - Вода за уста за ежедневна употреба - пяна
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash
Вода за уста за ежедневна употреба

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.70 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - пяна
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Mixa Anti-Imperfections Alcohol Free Purifying Lotion - Почистващ лосион за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections" - пяна
Mixa Anti-Imperfections Alcohol Free Purifying Lotion
Почистващ лосион за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo - Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men" - пяна
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo
Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men"

Titania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse - Душ пяна с екстракт от коприна - пяна
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse
Душ пяна с екстракт от коприна

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - пяна
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - пяна
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum - Антицелулитен серум със стягащ ефект - пяна
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект

Collagena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo - Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса - пяна
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - пяна
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  11.59 лв.

L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam


Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Вторник 29-10-2019 г., Сряда 30-10-2019 г. или
Четвъртък 31-10-2019 г.
Продукт#127971
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на L’Oréal Menwww.lorealmen.com »
EAN3600520306087
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.00 / 5.00 cm
Тегло0.243 kg
Описание
Експертите в козметиката - "L'Oréal", са създали великолепна пяна за бръснене, която предотвратява появата на възпаленията и зачервяванията. Формулата съдържа глицерин, който действа хидратиращо, противовъзпалително и антисептично. Добавеният екстракт от мента охлажда и успокоява кожата.
Пяната намалява триенето при бръснене, ефектът от "горяща кожа" и развитието на възпалителни процеси. Тя притежава специална система за защита на кожата от раздразнения - SPS™ (Skin Protect System). Пяната е дерматологично тествана.

Действия на пяната:
  • запазва и подсилва влажността на кожата
  • подсилва естествената устойчивост на кожата срещу различни дразнения
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка малко количество от пяната.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с избраната самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене.
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
Още мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Козметика за лице с глицерин
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  15.99 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  28.20 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Relaxing Super Hydrating Detiring Mask
Супер хидратираща памучна маска за уморена кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Цена:  14.30 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Цена:  8.30 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
Лосион за след бръснене - Икар Океан
Цена:  1.79 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Цена:  14.80 лв.
SVR Sun Secure Cream - SPF 30
Слънцезащитен крем за лице за чувствителна кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.40 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Nivea Sun UV Face Shine Control Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице за контрол на омазняването от серията "Sun"
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за лице с мента
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Lavera SOS Blemish Control
Гел против акне и несъвършенства по кожата
Цена:  14.90 лв.
Освежаващ тоник за лице
От серията "Kneipp Regeneration"
Цена:  10.70 лв.
Натурална ментова вода
Цена:  4.70 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  27.60 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin
Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор
Цени от:  3.60 лв.
Гел за бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Цена:  7.99 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Eucalyptus Mint
Балсам за устни с евкалипт и мента
Цена:  6.40 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Цена:  15.90 лв.
Chamos Acaci Smooth Pore Care Nose Strip
Почистваща лепенка за нос против черни точки от серията "Acaci"
Цена:  1.39 лв.
Neobio Fresh Skin Peeling
Ексфолиант за лице с мента и алое
Цена:  8.90 лв.
Neobio 3 in 1 Micellar Water
Мицеларна вода 3 в 1 с мента и морска сол
Цена:  10.90 лв.
Neobio Fresh Skin Wash Gel
Измиващ гел за лице с мента и морска сол
Цена:  7.90 лв.
Lavera Pore Refining Moisturising Fluid
Хидратиращ флуид за лице за мазна и проблемна кожа
Цена:  26.90 лв.
Logona Aktiv Pickel Stopp
Активен флуид за проблемна кожата с био мента и салицилова киселина
Цена:  15.50 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Logona Clarifying Cleansing Foam
Почистваща пяна за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  22.50 лв.
Lavera 3 in 1 Wash - Scrub - Mask
3 в 1 измиващ гел, пилинг и маска за лице
Цена:  15.90 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Още козметика за лице с мента
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Други интересни предложения
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash
Лосион за след бръснене с антибактериален ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Назад към "Пяна за бръснене"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги