Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    ...    Elseve Total Repair Extreme - Възстановяващ шам...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Elseve Total Repair Extreme


Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса

Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи с отстъпка -24% до 22-10-2019г.
Цена:  6.49 лв.
Избери разфасовка:
  • 6.49 лв.
    400 ml
  • 4.99 лв.
    250 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127637
ВидШампоан
Наличност
250 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
400 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
400 ml
Възможна
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
250 ml
3600522348702
400 ml
3600522349464
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
7.00 / 18.50 / 3.30 cm
400 ml
8.00 / 21.50 / 4.00 cm
Тегло
250 ml
0.288 kg
400 ml
0.453 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Ако косата ви е увредена, суха и загубила жизненост, то имате нужда от възстановяващия шампоан "Elseve Total Repair Extreme", разработен от специалистите на "L'Oreal". Неговата формула със серамиди и LAK 1000 притежава способността да прониква дълбоко в косъма и да възстановява неговата структура, запълвайки пукнатините. По този начин косата е подсилена от вътре, жизнена и бляскава от вън. След измиване с шампоана, тя ще бъде обгърната и от прекрасен аромат.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Coco-Betaine
  • Dimethicone
  • Glycol
  • Distearate
  • Sodium Chloride
  • Lactic Acid
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Ppg-5-Ceteth-20
  • Salicylic Acid
  • Polyquaternium-6
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Carbomer
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citric Acid
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете по цялата дължина на косата и изплакнете.
  • В случай на контакт с очите, изплакнете незабавно.
  • За цялостна грижа за суха и увредена коса, използвайте цялата серия "Elseve Total Repair Extreme".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 4 гласа 
За да оцените шампоана "Elseve Total Repair Extreme", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - шампоан
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
35 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - шампоан
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - шампоан
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - шампоан
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Elea Professional Colour & Care - Трайна крем боя за коса - шампоан
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса

Elea
34 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Dorco Shai 4 FRA 200 - Дамска самобръсначка за еднократна употреба с 4 ножчета - шампоан
Dorco Shai 4 FRA 200
Дамска самобръсначка за еднократна употреба с 4 ножчета

Dorco
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Essence The Velvets - Сенки за очи - шампоан
Essence The Velvets
Сенки за очи

Essence
Избор за цвят на сенките:
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.09 лв.
MM Beauty Colour Sense - Безамонячна боя за коса с плодови екстракти - шампоан
MM Beauty Colour Sense
Безамонячна боя за коса с плодови екстракти

MM Beauty
12 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - шампоан
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.90 лв.
Golden Rose Silky Touch Compact Powder - Пудра за лице с копринен протеин - шампоан
Golden Rose Silky Touch Compact Powder
Пудра за лице с копринен протеин

Golden Rose
Избор за номер на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Golden Rose Stick Foundation - Стик фон дьо тен - шампоан
Golden Rose Stick Foundation
Стик фон дьо тен

Golden Rose
Избор за номер на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - шампоан
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
15 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - шампоан
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
51 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Golden Rose Eyeliner Pencil - Класически цветен молив за очи - шампоан
Golden Rose Eyeliner Pencil
Класически цветен молив за очи

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.59 лв.
3D стикери за нокти - Панделки - От серията "Golden Rose Nail Art" - шампоан
3D стикери за нокти - Панделки
От серията "Golden Rose Nail Art"

Golden Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Lipliner - Молив за устни - шампоан
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
22 варианта за избор на номер на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Golden Rose Volume & Define Miracle Lash - Спирала за обем и удължаване на миглите - шампоан
Golden Rose Volume & Define Miracle Lash
Спирала за обем и удължаване на миглите

Golden Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Miss Sporty Fabulous Lash Stretch It! Mascara - Спирала за удължаване на миглите - шампоан
Miss Sporty Fabulous Lash Stretch It! Mascara
Спирала за удължаване на миглите

Miss Sporty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Bell 2 Skin Pocket Pressed Rouge - Компактен руж със сатенен ефект - шампоан
Bell 2 Skin Pocket Pressed Rouge
Компактен руж със сатенен ефект

Bell
Избор за цвят на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Essence Mono Eyeshadow - Моно сенки за очи - шампоан
Essence Mono Eyeshadow
Моно сенки за очи

Essence
Избор за номер на сенките:
Стандартна цена 3.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.45 лв.
Lash Princess - Спирала за обем с ефект "изкуствени мигли" - шампоан
Lash Princess
Спирала за обем с ефект "изкуствени мигли"

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Детска гъба за баня - Зайче - шампоан
Детска гъба за баня - Зайче
Natural4U
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.40 лв.
Гъба за баня с луфа - шампоан
Гъба за баня с луфа
Natural4U
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - шампоан
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.

Elseve Total Repair Extreme


Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи с отстъпка -24% до 22-10-2019г.
Цена:  6.49
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127637
ВидШампоан
Наличност
250 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
400 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
400 ml
Възможна
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
250 ml
3600522348702
400 ml
3600522349464
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
7.00 / 18.50 / 3.30 cm
400 ml
8.00 / 21.50 / 4.00 cm
Тегло
250 ml
0.288 kg
400 ml
0.453 kg
Описание
Ако косата ви е увредена, суха и загубила жизненост, то имате нужда от възстановяващия шампоан "Elseve Total Repair Extreme", разработен от специалистите на "L'Oreal". Неговата формула със серамиди и LAK 1000 притежава способността да прониква дълбоко в косъма и да възстановява неговата структура, запълвайки пукнатините. По този начин косата е подсилена от вътре, жизнена и бляскава от вън. След измиване с шампоана, тя ще бъде обгърната и от прекрасен аромат.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете по цялата дължина на косата и изплакнете.
  • В случай на контакт с очите, изплакнете незабавно.
  • За цялостна грижа за суха и увредена коса, използвайте цялата серия "Elseve Total Repair Extreme".
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяваща маска за силно увредена и суха коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ балсам за силно увредена и суха коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Подаръчен комплект - Elseve Dream Long
Шампоан и крем за дълга и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.30 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса със серамиди
Козметика за тяло със серамиди
Козметика за лице със серамиди
Други интересни предложения
Visage Hair Fashion Damaged Hair Olive & Macadamia Shampoo
Шампоан за изтощена коса с маслина и макадамия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха и увредена коса
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяваща маска за силно увредена и суха коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ балсам за силно увредена и суха коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Himalaya Protein Shampoo Repair & Regeneration
Протеинов шампоан за суха и изтощена коса
Цена:  4.40 лв.
Възстановяващ шампоан
От серията "Козе мляко - Regal"
Цена:  3.40 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Назад към "Шампоани за изтощена и увредена коса"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво