Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За суха кож...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Дневни кремове    За суха кожа    L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Crea...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
Дневен крем за дълбоко подхранване
 

L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Cream


Възстановяващ дневен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"

Внимание!
Продуктът е временно спрян от продажба, за да го поръчате заповядайте отново след няколко часа.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127165
ВидКрем
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 25 години
Алтернативни предложения
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care - Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis" - крем
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"

Collagena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Shower Gel - Душ гел с екстракт от мед и пчелно млечице - крем
Bio Apteka Honey Therapy Shower Gel
Душ гел с екстракт от мед и пчелно млечице

Bio Apteka
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.70 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Body Cream - Крем за тяло с екстракт от мед и пчелно млечице - крем
Bio Apteka Honey Therapy Body Cream
Крем за тяло с екстракт от мед и пчелно млечице

Bio Apteka
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.60 лв.
Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis Reapiring Shampoo - Възстановяващ шампоан за увредена коса с цъфтящи краища с мед и прополис - крем
Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis Reapiring Shampoo
Възстановяващ шампоан за увредена коса с цъфтящи краища с мед и прополис

Garnier
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.49 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream - Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект - крем
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Крем за лице с пчелна отрова - крем
Крем за лице с пчелна отрова
Diet Esthetic
Цена:  34.90 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Nutri-Gold
  • За L'Oreal Paris
Като част от великолепната серия "L`Oréal Nutri-Gold", предназначена за суха и много суха кожа, дневният крем за лице с подмладяващо действие осигурява луксозна грижа за подхранване и възстановяване, независимо от възрастта. Кремът действа благотворно и на много чувствителни кожи, като ги успокоява и регенерира. Още с първото нанасяне той премахва усещането за болезнена опънатост, като създава комфорт и мекота.

Действието му се дължи на включените:
  • Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата и създава защитна бариера срещу изсушаване.
  • Пчелно млечице, съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.

След първия месец изсушаването е намалено с 90 %. Текстурата на подхранващия крем е фина и бързо попива в кожата, оставяйки чувство за несравним комфорт и мекота, като я обогатява с протеини, витамини и липиди.
Можете да използвате крема за дневна грижа, като го нанасяте върху лицето и шията.
  • Aqua / Water
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Glycerin
  • Isocetyl Stearate
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Cyclohexasiloxane
  • Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter
  • Cera Alba / Beeswax
  • Cetyl Alcohol
  • Glyceryl Stearate
  • PEG-100 Stearate
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Zea Mays Oil / Corn Oil
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Paraffin
  • Royal Jelly Extract
  • Sorbitan Tristearate
  • Calcium Pantetheine Sulfonate
  • Dimethicone
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Isohexadecane
  • Sodium Hydroxide
  • Ascorbyl Glucoside
  • Disodium EDTA
  • Propylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Passiflora Edulis Oil / Passiflora Edulis Seed Oil
  • Xanthan Gum
  • Polysorbate 80
  • Acrylamide / Sodium Acryloylddimethyltaurate Copolymer
  • Acrylates Copolymer
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Methylparaben
  • Ethylparaben
  • CI 15985 / Yellow 6
  • CI 47005 / Acid Yellow 3
  • Linalool
  • Geraniol
  • Eugenol
  • Coumarin
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте финия крем сутрин, върху добре почистената кожа на лицето и шията.
  • Леко масажирайте с кръгови движения до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените крема "L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - крем
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel - Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа - крем
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - крем
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream - Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - крем
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - крем
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - крем
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift" - крем
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.99 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - крем
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.69 лв.
Flormar Jelly Look Nail Enamel - Дълготраен лак за нокти с гел ефект - крем
Flormar Jelly Look Nail Enamel
Дълготраен лак за нокти с гел ефект

Flormar
17 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.40 лв.
Essence All in One Complete Care Base & Top Coat - Подхранваща база и топ лак за нокти в едно от серията "Studio Nails" - крем
Essence All in One Complete Care Base & Top Coat
Подхранваща база и топ лак за нокти в едно от серията "Studio Nails"

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
100% естествен памук с лукс качество - крем
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Двустранна пила за нокти - С грит 240/320 - крем
Двустранна пила за нокти
С грит 240/320

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - крем
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на манго - крем
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго

Nivea
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.95 лв.
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask - Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask - Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - крем
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха и увредена коса - крем
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха и увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

L`Oreal Nutri-Gold Rich Day Cream


Възстановяващ дневен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е временно спрян от продажба, за да го поръчате заповядайте отново след няколко часа.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127165
ВидКрем
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 25 години
Още снимки на този крем
Дневен крем за дълбоко подхранване
Алтернативни предложения
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Shower Gel
Душ гел с екстракт от мед и пчелно млечице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.70 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Body Cream
Крем за тяло с екстракт от мед и пчелно млечице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.60 лв.
Nature of Agiva Olives Regenerating Day Cream Anti-wrinkle
Дневен крем против бръчки за суха и чувствителна кожа от серията "Olives Mediterranean"
Цена:  6.90 лв.
Byphasse Nourishing Body Milk Royal Jelly
Мляко за тяло за суха кожа с пчелно млечице
Цена:  5.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis Reapiring Shampoo
Възстановяващ шампоан за увредена коса с цъфтящи краища с мед и прополис
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.49 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Rich Night Cream
Възстановяващ нощен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"
Цена:  18.49 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Крем за лице с пчелна отрова
Цена:  34.90 лв.
L'Oreal Hydra Expert 24h Dry & Sensitive Skin Cream
Хидратиращ крем за суха и чувствителна кожа от серията "Hydra Expert"
Цена:  10.99 лв.
Описание
Като част от великолепната серия "L`Oréal Nutri-Gold", предназначена за суха и много суха кожа, дневният крем за лице с подмладяващо действие осигурява луксозна грижа за подхранване и възстановяване, независимо от възрастта. Кремът действа благотворно и на много чувствителни кожи, като ги успокоява и регенерира. Още с първото нанасяне той премахва усещането за болезнена опънатост, като създава комфорт и мекота.

Действието му се дължи на включените:
  • Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата и създава защитна бариера срещу изсушаване.
  • Пчелно млечице, съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.

След първия месец изсушаването е намалено с 90 %. Текстурата на подхранващия крем е фина и бързо попива в кожата, оставяйки чувство за несравним комфорт и мекота, като я обогатява с протеини, витамини и липиди.
Можете да използвате крема за дневна грижа, като го нанасяте върху лицето и шията.
За серията L'Oréal Nutri-Gold
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте финия крем сутрин, върху добре почистената кожа на лицето и шията.
  • Леко масажирайте с кръгови движения до пълното му попиване.
Продукти от серията "Loreal Nutri-Gold"
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Козметика за лице с пчелно млечице
Fleurance Nature Extreme Nutrition Care
Интензивно подхранващ крем за лице за суха кожа
Цена:  38.90 лв.
Fleurance Nature Elixir Royal Anti-Wrinkle Eye and Lip Contour Care
Крем против бръчки за околочен контур и устни от серията "Elixir Royal"
Цена:  37.90 лв.
Fleurance Nature Royal Jelly Regenerating Night Cream
Регенериращ нощен крем за лице за суха кожа с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  38.90 лв.
Fleurance Nature Royal Jelly Revitalising Day Cream
Ревитализиращ дневен крем за лице за суха кожа с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  29.90 лв.
Fleurance Nature Anti-Ageing Day Cream with Royal Jelly
Дневен крем за лице против стареене с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  24.90 лв.
Avril Creme De Nuit
Био нощен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  18.60 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Multi-Active Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице с бадем и пчелно млечице за нормална и комбининрана кожа
Цена:  19.10 лв.
Серум за лице с пчелна отрова
Цена:  39.90 лв.
Крем за лице с пчелна отрова
Цена:  34.90 лв.
Още козметика за лице с пчелно млечице
Козметика за коса с пчелно млечице
Още козметика за коса с пчелно млечице
Назад към "Дневни кремове за суха кожа"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция