store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    Gillette Shaving Foam - П...
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Shaving Foam


Пяна за бръснене с лимон

Цена:  4.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#125245
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260228750
Категории
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 19.00 / 5.00 cm
Тегло0.249 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Нежна пяна за бръснене от "Gillette", с плътна кремообразна консистенция, която се разнася лесно и омекотява косъмчетата. Специални лубрикиращи агенти улесняват плъзгането на самобръсначката по кожата и намаляват риска от появата на раздразнения. Оставя усещане за мекота, с охлаждащ ефект и свеж аромат на лимон и лайм.
  • Water
  • Stearic Acid
  • Triethanolamine
  • Isobutane
  • Laureth - 23
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Propane
  • Fragrance
  • BHT
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Разклатете преди употреба.
  3. Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху кожата.
  4. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  5. Избръснете се.
  6. Изплакнете с топла вода.
  7. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  8. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените пяната "Gillette Shaving Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази пяна, купуват също
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - пяна
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
252 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - пяна
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.79 лв.
Always Classic Maxi Dry Pads - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя - пяна
Always Classic Maxi Dry Pads
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя

Always
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
BIC Metal - Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя - пяна
BIC Metal
Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя

BIC
Избор за брой и опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.59 лв.
Blend-a-med Anti-Cavity Herbal Collection - Паста за зъби с билкови екстракти и активен флуорид - пяна
Blend-a-med Anti-Cavity Herbal Collection
Паста за зъби с билкови екстракти и активен флуорид

Blend-a-med
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - пяна
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
100% естествен памук с лукс качество - пяна
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Gillette Venus - Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 и 4 броя от серията "Venus" - пяна
Gillette Venus
Резервни ножчета за дамска самобръсначка в опаковка от 2 и 4 броя от серията "Venus"

Gillette
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  12.70 лв.
Мляко за след слънце за бебета и деца - С алантоин, ментол и витамин E - пяна
Мляко за след слънце за бебета и деца
С алантоин, ментол и витамин E

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Гел след ухапване от насекоми - С натурални растителни съставки - пяна
Гел след ухапване от насекоми
С натурални растителни съставки

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - пяна
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 20 ÷ 90 броя - пяна
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 20 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.29 лв.
BIC 3 Action - Самобръсначка с 3 остриета - опаковка от 4 + 2 броя подарък - пяна
BIC 3 Action
Самобръсначка с 3 остриета - опаковка от 4 + 2 броя подарък

BIC
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Syoss Colorist Shampoo - Шампоан за защита и блясък на цвета на боядисана коса от серията "Colorist" - пяна
Syoss Colorist Shampoo
Шампоан за защита и блясък на цвета на боядисана коса от серията "Colorist"

Syoss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Паста за зъби - Tetramint - С цялостна грижа за устната кухина - пяна
Паста за зъби - Tetramint
С цялостна грижа за устната кухина

Lavena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Palette Intensive Color Creme - Tрайна крем боя за коса - пяна
Palette Intensive Color Creme
Tрайна крем боя за коса

Palette
27 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Schauma Anti-Dandruff Intensive Shampoo - Шампоан за мъже против пърхот - пяна
Schauma Anti-Dandruff Intensive Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот

Schauma
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.33 лв.
Schwarzkopf Pure Color - Дълготрайна гел боя за коса - пяна
Schwarzkopf Pure Color
Дълготрайна гел боя за коса

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Несесер за пътуване - Комплект от 6 части - пяна
Несесер за пътуване
Комплект от 6 части

Inter-Vion
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream - Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands" - пяна
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel - Почистващ гел за лице за нормална кожа от серията "Aqua Sensation" - пяна
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за нормална кожа от серията "Aqua Sensation"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.69 лв.
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk - Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive" - пяна
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk
Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.89 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - пяна
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Маска за лице с бадем и краставица - пяна
Маска за лице с бадем и краставица
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.

Gillette Shaving Foam


Пяна за бръснене с лимон

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#125245
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN3014260228750
Категории
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 19.00 / 5.00 cm
Тегло0.249 kg
Описание
Нежна пяна за бръснене от "Gillette", с плътна кремообразна консистенция, която се разнася лесно и омекотява косъмчетата. Специални лубрикиращи агенти улесняват плъзгането на самобръсначката по кожата и намаляват риска от появата на раздразнения. Оставя усещане за мекота, с охлаждащ ефект и свеж аромат на лимон и лайм.
Състав
  • Water
  • Stearic Acid
  • Triethanolamine
  • Isobutane
  • Laureth - 23
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Propane
  • Fragrance
  • BHT
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Разклатете преди употреба.
  3. Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху кожата.
  4. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  5. Избръснете се.
  6. Изплакнете с топла вода.
  7. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  8. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Други интересни предложения
Назад към "Пяна за бръснене"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Декоративна козметика
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги