Лечебната сила на природата винаги е била вдъхновение за разработването на продуктите "Sanosan". Чудотворното природно действие е една от най-важните съставки, които немската компания "Mann & Schröder" използва в рецептата за създаването на козметичната марка за най-малките. Няколко години преди появата на детските продукти "Sanosan" обаче компанията работи усилено върху създаването на козметични формули за възрастните.
Всичко започва през 1951 г., когато Ойген Ман и Ханс Шрьодер създават компания "Mann & Schröder", която специализира в производството на препарати за почистване на дома. Големият успех обаче връхлита компанията 9 години по-късно, когато е въведен аерозолът. След появата му през 1960 г., Ойген и Ханс отговарят на тенденциите и към продуктовата гама се присъединява лак за коса "Pony". Новото попълнение в каталога на компанията донася огромна популярност. Толкова голяма, че успява да промени посоката на развитие.
Постепенно "Mann & Schröder" засилва вниманието си към козметичния свят. Оказва се, че късметът също е на страната на компанията. Малко след решението немският производител да поеме в друга посока, правителството премахва фиксираните цени за марковите продукти. След законодателната промяна през 1974 г. "Mann & Schröder" създава цяла марка козметични продукти за лична хигиена - "Alkmene". Но едва ли Ойген и Ханс подозират, че един от продуктите ще бъде наистина емблематичен. Дизайнът и качеството на лосиона за тяло "Alkmene" впечатлява мнозина по онова време. Дотолкова, че получава и награда за дизайн "graphis annual 1973/1974". Успехът обаче не спира дотук. Едно от шишенцата "Alkmene" е изложено в Музея на модерното изкуство в Ню Йорк.
Появата на марката "Alkmene" завърта колелото на успеха и основателите на "Mann & Schröder" започват да инвестират в сгради и производствени съоръжения. През 90-те компанията вече разполага със сертификат DIN EN ISO 9001. Съгласно него оборудва и своя специална лаборатория за контрол на качеството, като целия процес е компютъризиран. Не след дълго "семейството" на "Mann & Schröder" се разширява с още козметични марки. Присъединяват се продуктите за тяло с плодове и аромати "Fruttini" и уелнес грижа за тялото и косата с марката "Aldo Vandini". Сред новите попълнения е и козметичната марка за най-малките "Sanosan".
Формулите на продуктите "Sanosan"
Още с появата си през 90-те години, за "Sanosan" използването на нежни формули се превръща в правило. Производството на продуктите се основава на принципите на съвременния международен фармацевтичен стандарт GMP (Good Manufacturing Production). Всяка от разработените формули е дерматологично тествана. А тайната за постигане на отлична поносимост при чувствителната кожа както на децата, така и на родителите се крие във високите стандартни изисквания за състава на продуктите. Екологично чисти суровини и естествени растителни масла, но без съдържание на минерално масло, оцветители или аромати.
Освен богатството от естествени "скъпоценни" масла, "Sanosan" включва и изключително голямо разнообразие в каталога си. Широка продуктова гама, помага в грижите за бебето през целия ден - от шампоани и бебешко олио през слънцезащитни продукти до деликатни пудри и кремове за защита на кожата. Екипът е предвидил, дори всеки малък детайл – например един деликатен крем за свивките на крачетата, който предотвратява раздразване от пелените или мокри кърпички, които осигуряват чисти ръце и играчки по време на пътуване и разходка. В каталога си "Sanosan" включва и продукти за всяко пораснало мъниче, дори и специални формули за майката. Пъстри забавни етикети и плодови аромати превръщат основните правила при грижата за тялото в игра за децата. А за да предложи и оптимална грижа за майките, "Sanosan" предлага широка гама от продукти за кожата - от масажно олио през крем против стрии до охлаждащ крем за крака.
Дори днес "Sanosan" продължава да разширява гамата от продукти за деца, бебета и майки. Защото както гласи мотото на марката, "красотата е за всеки, за нея няма възраст и граници, има просто добри грижи, които поддържат кожата здрава и красива".