Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    ED...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    ...    Adidas Men Extreme Powe...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този парфюм
Опаковка на продукта
 

Adidas Men Extreme Power EDT


Парфюм за мъже

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#122552
ВидПарфюм
Наличност
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Adidas Men Ice Dive EDT - Парфюм за мъже - парфюм
Adidas Men Ice Dive EDT
Парфюм за мъже

Adidas
Цена:  17.70 лв.
Adidas Men Get Ready EDT - Парфюм за мъже - парфюм
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже

Adidas
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Adidas Men Get Ready - Парфюмен спрей за тяло - парфюм
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло

Adidas
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Adidas
Взрив от енергия и повече самочувствие за мъжа, който обожава нови предизвикателства и силни екстремни усещания. Съвместно със спортисти, специалистите от "Adidas" създават изкушаваща парфюмна композиция, за да може динамичният и уверен мъж да придобие още повече увереност. Резултатът е парфюм "Adidas Men Extreme Power".
Свеж дървесен аромат допълва стила с изтънчено ухание за доброто стартиране на деня. Композиция от неустоим аромат, побрана в модерна опаковка, лесна и удобна за употреба, благодарение на своята ергономична форма.

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
  • Alcohol Denat.
  • Aqua/Water/Eau
  • Parfum/Fragrance
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Acrylates/Octylacrylamide Copolymer
  • Benzophenone-3
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Limonene
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Coumarin
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hydrolyzed Jojoba Esters
  • BHT
  • Citral
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Propylene Glycol
  • FD&C Yellow No. 6 (CI 15985)
  • FD&C Yellow No. 5 (CI 19140)
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените парфюма "Adidas Men Extreme Power EDT", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този парфюм, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват парфюма, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този парфюм, купуват също
Амла C - естествен източник на витамин C - Опаковка от 60 капсули - парфюм
Амла C - естествен източник на витамин C
Опаковка от 60 капсули

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Zink Anti-Dandruff + Oil Control Shampoo - Шампоан за мъже против пърхот и омазняване с цинк от серията "Men Deep Effect 3" - парфюм
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Zink Anti-Dandruff + Oil Control Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот и омазняване с цинк от серията "Men Deep Effect 3"

Schwarzkopf
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Клечките за уши - Опаковки от 100 ÷ 200 броя - парфюм
Клечките за уши
Опаковки от 100 ÷ 200 броя

Septona
Избор за разфасовка:
Цени от:  1.19 лв.

Adidas Men Extreme Power EDT


Парфюм за мъже

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#122552
ВидПарфюм
Наличност
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Още снимки на този парфюм
Опаковка на продукта
Алтернативни предложения
Описание
Взрив от енергия и повече самочувствие за мъжа, който обожава нови предизвикателства и силни екстремни усещания. Съвместно със спортисти, специалистите от "Adidas" създават изкушаваща парфюмна композиция, за да може динамичният и уверен мъж да придобие още повече увереност. Резултатът е парфюм "Adidas Men Extreme Power".
Свеж дървесен аромат допълва стила с изтънчено ухание за доброто стартиране на деня. Композиция от неустоим аромат, побрана в модерна опаковка, лесна и удобна за употреба, благодарение на своята ергономична форма.

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
За Adidas
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Продукти от серията "Adidas Men Get Ready"
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.70 лв.
Афтършейв
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.30 лв.
Назад към "Парфюми EDT"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво