Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Дезодорант за жени ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Дезодорант за жени


От серията "Adidas Women Fun Sensation"

Цена за 150 ml:  6.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#122390
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3607347419808
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 17.50 / 4.50 cm
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Adidas Women
  • За Adidas
Впръснете малко забавление в живота си с пристрастяващо усещане на плодово флорален аромат!
Вдъхновен от женските форми, дезодорантът има дизайн с меки и плавно извити линии, създаващи му женствен вид.
Сред основните нюанси на аромата са тези на малина, лимон, роза, виолетка, сандалово дърво и чувствен мускус.

Продуктите от серията "Adidas Women Fun Sensation" са подходящи за момичетата, търсещи забавление и силни усещания. Общителни и спонтанни, те обичат винаги да живеят за мига.
  • Butane-Isobutane-Propane
  • Alcohol Denat.
  • Parfum/Fragrance
  • Propylene Glycol
  • Triethyl Citrate
  • Benzyl Salicylate
  • Ethylhexylglycerin
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Limonene
  • BHT
Обновената линия „Аdidas for women“ с аромати и козметични продукти за грижа за тялото има амбицията да отговори на ежедневните нужди на дамите - от сутрешния душ, до края на забързания им ден. Богатият опит на специалистите, създаващи палитрата от продукти на „Adidas“, правят продуктите любими на различни типове жени и те се чувстват красиви и могат да живеят живота си пълноценно.
Има няколко основни типа продукти върху които козметолозите и парфюмеристите на “Adidas” са се спрели – тоалетна вода, дезодорант и душ гел. Всеки от ароматите е създаден с усет към динамичния живот на жените, след проучване на техните вкусове и потребности.
Всеки един от дамските душ гелове на “Adidas” удовлетворява очакванията на жените за почис-тване и отговаря на нуждата от незабавна хидратация. Те съдържат хидратираща формула, която нежно почиства и поддържа кожата мека, като същевременно спомага за поддържане на естест-вения ѝ баланс.
За първи път в историята, „Адидас“ създава формула против изпотяване, която намира място в дезодорантите, предназначени да задоволят специфичните нужди на женската кожа. Дали дамите се състезават на терена, танцуват на дансинга или работят в офис, новата „Cool & Care“ формула на „Адидас“ ефективно предпазва кожата и осигурява прилив на свежест. Всеки продукт с формулата осигурява защита 48 часа и включва успокояващи и защитаващи съставки за кожата. Опаковките са ергономично проектирани и се побират удобно в ръката на жената.

А, любителите на динята и цветята - пригответе се за „Adidas Get Ready“ за Нея – ароматът на цялата серия е флорално-плодов, дефилирал сред любимите на динамичните жени през 2014 година. „Носът“ зад този аромат е големият парфюмерист Jacques Huclier. Връхните нотки са на диня, гренадин и портокал, сърцето на аромата е лотос и захарна тръстика, а базисните нотки са на кехлибар, кедър и мускус. В серията има душ гел, дезодорант и тоалетна вода.

За да впръскате малко забавление в живота си от „Адидас“ са създали „Fun Sensations“, серията, която е пристрастена към младежкия дух. Тя е насочена към вечно младите жени, търсещи забавление, а ароматите поддържат техния оптимизъм и жизнерадостност. Ароматът на серията е идеален за ежедневна употреба и се характеризира със своята спонтанност и радост. Връхните нотки включват експлозия на сочни малини, комбинирани със свежи нотки на лимон, подправен с розов пипер. Основата включва сандалово дърво и деликатен мускус. В колекцията се предлага душ гел, спрей дезодорант и тоалетна вода, които са на пазара от 2013 г.

Серията „Adidas Women Natural Vitality“ има цветен, бликащ, като вода аромат. Продуктите Natural Vitality се появяват през 2008 година, а носът зад аромата е на Maurice Roucel.
Той се отваря с експлозия от личи, ябълка, портокал и домат (необичайно, но свежо). В сърцето ѝ се включва диня, която добавя свежо, плодово впечатление, подправено с лотос. Базовите нотки включват сандалово дърво и мускус. Най-популярните продукти от серията са тоалетната вода и дезодоранта.

Adidas Women Pure Lightness“ е серия, която носи цветно-плодов аромат. Създадена е през 2008 година. Основните нотки са на пъпеш и червена ябълка, след това се развиват в жасмин и магнолия, виолетки и момина сълза. Основата на магнетичния аромат е на мускус. В серията най-популярни са тоалетната вода и дезодоранта.

И „Адидас“ няма да спрат със серията, посветена на Световното в Бразилия, те ще правят дрехи, обувки и козметика, за да могат жените да бъдат себе си, да се чувстват в кожата си удобно!
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Дезодорант за жени", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Бързосъхнещ топ лак - Turbo Dry - дезодорант
Бързосъхнещ топ лак - Turbo Dry
Miss Sporty
Стандартна цена 3.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.79 лв.

Дезодорант за жени


От серията "Adidas Women Fun Sensation"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 150 ml:  6.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 21-11-2019 г., Петък 22-11-2019 г. или
Понеделник 25-11-2019 г.
Продукт#122390
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3607347419808
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 17.50 / 4.50 cm
Тегло0.200 kg
Описание
Впръснете малко забавление в живота си с пристрастяващо усещане на плодово флорален аромат!
Вдъхновен от женските форми, дезодорантът има дизайн с меки и плавно извити линии, създаващи му женствен вид.
Сред основните нюанси на аромата са тези на малина, лимон, роза, виолетка, сандалово дърво и чувствен мускус.

Продуктите от серията "Adidas Women Fun Sensation" са подходящи за момичетата, търсещи забавление и силни усещания. Общителни и спонтанни, те обичат винаги да живеят за мига.
Състав
  • Butane-Isobutane-Propane
  • Alcohol Denat.
  • Parfum/Fragrance
  • Propylene Glycol
  • Triethyl Citrate
  • Benzyl Salicylate
  • Ethylhexylglycerin
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Limonene
  • BHT
За серията Adidas Women
Обновената линия „Аdidas for women“ с аромати и козметични продукти за грижа за тялото има амбицията да отговори на ежедневните нужди на дамите - от сутрешния душ, до края на забързания им ден. Богатият опит на специалистите, създаващи палитрата от продукти на „Adidas“, правят продуктите любими на различни типове жени и те се чувстват красиви и могат да живеят живота си пълноценно.
Има няколко основни типа продукти върху които козметолозите и парфюмеристите на “Adidas” са се спрели – тоалетна вода, дезодорант и душ гел. Всеки от ароматите е създаден с усет към динамичния живот на жените, след проучване на техните вкусове и потребности.
Всеки един от дамските душ гелове на “Adidas” удовлетворява очакванията на жените за почис-тване и отговаря на нуждата от незабавна хидратация. Те съдържат хидратираща формула, която нежно почиства и поддържа кожата мека, като същевременно спомага за поддържане на естест-вения ѝ баланс.
За първи път в историята, „Адидас“ създава формула против изпотяване, която намира място в дезодорантите, предназначени да задоволят специфичните нужди на женската кожа. Дали дамите се състезават на терена, танцуват на дансинга или работят в офис, новата „Cool & Care“ формула на „Адидас“ ефективно предпазва кожата и осигурява прилив на свежест. Всеки продукт с формулата осигурява защита 48 часа и включва успокояващи и защитаващи съставки за кожата. Опаковките са ергономично проектирани и се побират удобно в ръката на жената.

А, любителите на динята и цветята - пригответе се за „Adidas Get Ready“ за Нея – ароматът на цялата серия е флорално-плодов, дефилирал сред любимите на динамичните жени през 2014 година. „Носът“ зад този аромат е големият парфюмерист Jacques Huclier. Връхните нотки са на диня, гренадин и портокал, сърцето на аромата е лотос и захарна тръстика, а базисните нотки са на кехлибар, кедър и мускус. В серията има душ гел, дезодорант и тоалетна вода.

За да впръскате малко забавление в живота си от „Адидас“ са създали „Fun Sensations“, серията, която е пристрастена към младежкия дух. Тя е насочена към вечно младите жени, търсещи забавление, а ароматите поддържат техния оптимизъм и жизнерадостност. Ароматът на серията е идеален за ежедневна употреба и се характеризира със своята спонтанност и радост. Връхните нотки включват експлозия на сочни малини, комбинирани със свежи нотки на лимон, подправен с розов пипер. Основата включва сандалово дърво и деликатен мускус. В колекцията се предлага душ гел, спрей дезодорант и тоалетна вода, които са на пазара от 2013 г.

Серията „Adidas Women Natural Vitality“ има цветен, бликащ, като вода аромат. Продуктите Natural Vitality се появяват през 2008 година, а носът зад аромата е на Maurice Roucel.
Той се отваря с експлозия от личи, ябълка, портокал и домат (необичайно, но свежо). В сърцето ѝ се включва диня, която добавя свежо, плодово впечатление, подправено с лотос. Базовите нотки включват сандалово дърво и мускус. Най-популярните продукти от серията са тоалетната вода и дезодоранта.

Adidas Women Pure Lightness“ е серия, която носи цветно-плодов аромат. Създадена е през 2008 година. Основните нотки са на пъпеш и червена ябълка, след това се развиват в жасмин и магнолия, виолетки и момина сълза. Основата на магнетичния аромат е на мускус. В серията най-популярни са тоалетната вода и дезодоранта.

И „Адидас“ няма да спрат със серията, посветена на Световното в Бразилия, те ще правят дрехи, обувки и козметика, за да могат жените да бъдат себе си, да се чувстват в кожата си удобно!
За Adidas
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Продукти от серията "Adidas Women Fun Sensation"
Продукти от серията "Adidas Women Pure Lightness"
Продукти от серията "Adidas Women Natural Vitality"
Други интересни предложения
Дезодорант за жени
От серията "Adidas Women Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.
Дезодорант за жени
От серията "Adidas Women Natural Vitality"
Цена:  6.10 лв.
Дезодорант за жени
От серията "Adidas Women Pure Lightness"
Цена:  6.10 лв.
Adidas Women Fun Sensation EDT
Дамски парфюм
Цени от:  14.70 лв.
Adidas Women Get Ready EDT
Дамски парфюм
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.30 лв.
Adidas Women Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Душ гел за жени
От серията "Adidas Women Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.50 лв.
Дамски комплект - душ гел и парфюм
От серията "Adidas Women Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.40 лв.
Adidas Women Pure Lightness EDT
Дамски парфюм
Цени от:  14.70 лв.
Adidas Women Natural Vitality
Парфюмен спрей за тяло
Цена:  8.70 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво