Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Афтършейв  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Афтършейв    Афтършейв - От серията "Adidas M...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този афтършейв
Опаковка на продукта
 

Афтършейв


От серията "Adidas Men Get Ready"

Цена за 100 ml:  12.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#122359
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3607342734616
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
Видео
  • Описание
  • За Adidas
Специална защита от раздразнения на кожата след бръсненето всеки ден. Съвместно със спортисти, специалистите от „Adidas“ създават точно тази формула, за да може динамичният и уверен мъж да придобие още повече увереност. Резултатът е афтършейв "Adidas Men Get Ready". За приливната вълна от свежест екипът използва екзотични, пленителни и съблазнителни ароматни нотки от Бразилия. А предпазващ кожата комплекс е основен помощник за намаляване на кожните раздразнения, причинени от бръсненето.

Усещане за енергичност и увереност, прилив от свеж аромат и максимална защита за деликатната кожа на лицето – какво по-добро от това за доброто стартиране на деня след бръсненето сутринта?
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Рейтинг
Рейтинг: 9.67 / 3 гласа 
За да оцените афтършейва "Афтършейв", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този афтършейв, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват афтършейва, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Афтършейв


От серията "Adidas Men Get Ready"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 100 ml:  12.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#122359
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN3607342734616
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
Още снимки на този афтършейв
Опаковка на продукта
Описание
Специална защита от раздразнения на кожата след бръсненето всеки ден. Съвместно със спортисти, специалистите от „Adidas“ създават точно тази формула, за да може динамичният и уверен мъж да придобие още повече увереност. Резултатът е афтършейв "Adidas Men Get Ready". За приливната вълна от свежест екипът използва екзотични, пленителни и съблазнителни ароматни нотки от Бразилия. А предпазващ кожата комплекс е основен помощник за намаляване на кожните раздразнения, причинени от бръсненето.

Усещане за енергичност и увереност, прилив от свеж аромат и максимална защита за деликатната кожа на лицето – какво по-добро от това за доброто стартиране на деня след бръсненето сутринта?
За Adidas
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Продукти от серията "Adidas Men Get Ready"
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.70 лв.
Назад към "Афтършейв"
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво