Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1 ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Опаковка от 400 ml
 

Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1


От серията "Adidas Men Pure Game"

Цена:  5.10 лв.
Избери разфасовка:
  • 5.10 лв.
    250 ml
  • 7.80 лв.
    400 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#122223
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN
400 ml
3607340718038
250 ml
3607340725425
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло
250 ml
0.300 kg
400 ml
0.500 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Adidas
Приливна вълна от свежест за мъжа, който съчетава спорта и динамичното ежедневие в работата. С тази мисия мъжкият душ гел "Adidas Men Pure Game" се появява на бял свят. Създаден съвместно със спортисти, душ гелът предлага нов подход в козметичните грижи за всички мъже. С помощта на иновативна формула 2 в 1 той премахва нуждата от използване на различни продукти за тялото и косата, защото обединява формулите им в една единствена.

С освежаващ и релаксиращ ефект, съчетание на свеж горски аромат и екстракт от гваяково дърво – с тази комбинация приливната вълна на свежестта „връхлита“ на мига. А с ергономичната, гравирана отстрани опаковка, душ гелът е лесен и удобен за използване.

Идеалният душ за идеално начало от сутринта, възстановяване след интензивната тренировка или пълна релаксация в края на деня – независимо кога,„вълшебната“ комбинация подарява доза освежаване и щипка самочувствие.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Benzoate
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Coco-Glucoside
  • Citric Acid
  • Menthol
  • Disodium Edta
  • Linalool
  • Limonene
  • Polyquaternium-7
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Sodium Hydroxide
  • Hydrated Silica
  • Guaiacum Officinale
  • Sodium Phosphate
  • Bht
  • Sodium Bisulfite
  • Sodium Salicylate
  • Edta
  • Fd&C Yellow No 6 (CI 15985)
  • Fd&C Yellow No 5 (CI 19140)
  • Fd&C Blue (CI 42090)
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също

Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1


От серията "Adidas Men Pure Game"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.10
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#122223
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаAdidas
Официален сайт на Adidaswww.adidasbodycare.com
EAN
400 ml
3607340718038
250 ml
3607340725425
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло
250 ml
0.300 kg
400 ml
0.500 kg
Още снимки на този продукт
Опаковка от 400 ml
Описание
Приливна вълна от свежест за мъжа, който съчетава спорта и динамичното ежедневие в работата. С тази мисия мъжкият душ гел "Adidas Men Pure Game" се появява на бял свят. Създаден съвместно със спортисти, душ гелът предлага нов подход в козметичните грижи за всички мъже. С помощта на иновативна формула 2 в 1 той премахва нуждата от използване на различни продукти за тялото и косата, защото обединява формулите им в една единствена.

С освежаващ и релаксиращ ефект, съчетание на свеж горски аромат и екстракт от гваяково дърво – с тази комбинация приливната вълна на свежестта „връхлита“ на мига. А с ергономичната, гравирана отстрани опаковка, душ гелът е лесен и удобен за използване.

Идеалният душ за идеално начало от сутринта, възстановяване след интензивната тренировка или пълна релаксация в края на деня – независимо кога,„вълшебната“ комбинация подарява доза освежаване и щипка самочувствие.
За Adidas
Всяка велика история си има начало, което съвсем не е случайно. Това на „Adidas“ - световноизвестния производител на спортни обувки, облекла и аксесоари, стартира от малък баварски град в Германия. Името му всъщност е комбинация от това на неговия създател – Адолф ("Ади") Даслер. Има и още една популярна трактовка за получаването му, че е абревиатура на изречението "All Day I Dream About Sport."

Реално „Адидас“ е основана през 1948 година, но идеята за създаването на спортни обувки датира доста по-отдавна. Логото ѝ с трите линии, което стои на повечето обувки, спортни аксесоари и козметика, първоначално е използвано от финландската компания „Karhu Sports“, а „Adidas“ го купува през 1951 година.

След като Ади Даслер се връща от фронта, след края на Първата световна война, той вече знае с какво ще се занимава. През 1924 г. той и брат му Рудолф отварят фабрика за обувки „Братя Даслер“. Основната идея е да произвеждат спортни обувки за любители и професионални спортисти. Първото появяване на обувки Даслер, които са с новаторски подметки за по-добро сцепление, е на олимпиадата в Амстердам през 1928 г., където Лина Радке печели златен медал. Следващият пазарен пробив на братята е през 1936 г. на олимпиадата в Берлин, където успяват да убедят американския атлет Джеси Оуенс да изпробва обувките им. Това е и първото спонсорство на афро-американски спортист. Спечелените четири златни медала от Оуенс значително повишават репутацията на компанията, а спортисти от цял свят проявяват интерес към обувките на братята Даслер.

По каприз на съдбата, след края на Втората световна война двамата братя – Адолф и Рудолф, се скарват, прекратяват общия си бизнес и тръгват по самостоятелни пътища. Рудолф основава конкурентната компания за спортни обувки „Puma“, а Адолф - „Adidas“. Годината е 1949, а репутацията на „Адидас“ като производител на едни от най-висококачествените спортни обувки нараства с всяка победа на спортистите, които ги носят. Един от триумфите, който ще се помни винаги, е през 1954 г. по време на Световното първенство по футбол. Събитието е наречено „Чудото Берн“, както е наречена победата на Германия над Унгария. Именно там за първи път играчите носят футболни обувки със сменяеми шипове.

Следващите стъпки на „Адидас“ са насочени към производството на обувки не само за лека атлетика или футбол, а за тенис, голф, бокс (правят специални ботуши за Мохамед Али) и други спортове. Компанията произвежда и обувки по поръчка на спортистите, против плъзгане под душа, които масово носели в съблекалните.

С производство на спортни облекла „Adidas“ стартира през 1960 г. и добавя аксесоари (като футболни топки през 1963 година). От 1970 г. официалната топка на всички важни футболни събития носи логото на „Adidas“.

След смъртта на Адолф Даслер през 1978 г., компанията успешно се управлява от съпругата и сина му Хорст. През 1989 г. "Адидас" официално става корпорация и е купена от френския бизнесмен Бернар Тапи, а по-късно е продадена на Робер Луис Драйфус (през 1993 г.). Под негово ръководството “Adidas“ се разширява, придобивайки нови и се разделяйки с не дотам печеливши компании.
През през 2006 година „Adidas“ придобива марката „Reebok“. Днес компанията на Ади Даслер предлага продукти с марките „Adidas“, „Reebook“, „Taylor - Made Adidas Golf Comapny“ и „Rockport“.

През 1985 г. „Адидас“ започва партньорски отношения с козметичната компания „Coty“ и започва да произвежда линия от аромати. Те постигат голям успех (особено добре познатите мъжки серии „Adidas for Men“), както и сериите с продукти за грижа за тялото (както за мъже, така и за дамите „Adidas for Women“), които се предлагат в повече от 82 страни. Ароматите за мъже и жени често се отличават със своето спортно име и отличителен дизайн на опаковката.

Към началото на 2014 г. „Adidas“ има 55 парфюма, като първия е създаден през 1990 г.
Ароматите на „Adidas“ са създадени в сътрудничество с парфюмеристите Ursula Wandel, Alain Astori, Jean - Pierre Mary, Martine Pallix, Nathalie Lorson, Jean - Pierre Bethouart, Jacques Huclier, Philippe Bousseton, Benoit Lapouza, Quest International, Sabine De Tscharner, Harry Fremont, Olivier Pescheux и Maurice Roucel.
Продукти от серията "Adidas Men Get Ready"
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Adidas Men Get Ready EDT
Парфюм за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.70 лв.
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.70 лв.
Афтършейв
От серията "Adidas Men Get Ready"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.30 лв.
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво