Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ро...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Stress Protec...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On


Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#122073
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на ролона3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82260
EAN42239789
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Stress Protect
  • За Nivea
Ежедневно попадаме в стресови ситуации, при които тялото ни реагира по различен начин. Потенето в следствие на стрес е често срещана нежелана реакция, а появата на неприятна миризма допълнително засилва притеснението.

Ролон дезодорантът "Stress Protect" на "Nivea" има уникална антибактериална формула, която комбинира цинк със специални антистрес агенти, осигуряващи допълнителна защита от изпотяване и неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. Богато на витамини и антиоксиданти, добавеното масло от авокадо се грижи за деликатната кожа на подмишниците, като подхранва в дълбочина и я поддържа мека и гладка. Деликатната консистенция на ролона попива бързо и не оставя следи, за да се чувствате уверени и защитени през целия ден.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване и деликатна грижа
  • не съдържа алкохол и оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • PPG-15 Stearyl Ether
  • Steareth-2
  • Steareth-21
  • Aluminum
  • Sesquichlorohydrate
  • Parfum
  • Zinc Citrate
  • Persea Gratissima Oil
  • Trisodium EDTA
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Geraniol
  • Limonene
Изпотяването – срещу него водим непрекъсната борба, заради неприятната миризма и петната, които остават по дрехите ни. Изследванията на учените в тази посока сочат, че потенето се причинява главно по две причини – за да се охлажда организма при висока температура на околната среда и втората – от стрес и силни емоции. Именно вторият вид – емоционалното потене (т. нар. „студена пот“), което няма връзка с температурата наоколо, се причинява от покачването на адреналина в кръвта, който кара апокринните потни жлези да работят много активно. Под въздействието на бактериите по кожата, се появява и неприятна миризма, която е много по-силна от тази при топлинното изпотяване.

За да ни помогне ефективно в борбата с последиците от емоционалното потене, от „Nivea“ са създали цяла серия козметични продукти „Nivea Stress Protect“, които намаляват изпотяването в следствие на стрес с 85% (доказана ефективност по метода „Социален стрес тест на Трир“). Серията е предназначена както за мъже, така и за жени, за които са създадени дезодоранти, ролони и стикове с различни аромати.

Новаторската формула, включена в продуктите от серията, съдържа два основни активни компонента – цинков комплекс и специално разработени „stress protect“ - агенти. Цинкът действа антибактериално, което намалява неприятна миризма, а за да бъде подхранена кожата, във формулата е включено и ценното масло от авокадо.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете директно върху кожата.
  • Оставете да изсъхне напълно преди да се облечете.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените ролона "Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този ролон, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On


Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#122073
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на ролона3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82260
EAN42239789
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Описание
Ежедневно попадаме в стресови ситуации, при които тялото ни реагира по различен начин. Потенето в следствие на стрес е често срещана нежелана реакция, а появата на неприятна миризма допълнително засилва притеснението.

Ролон дезодорантът "Stress Protect" на "Nivea" има уникална антибактериална формула, която комбинира цинк със специални антистрес агенти, осигуряващи допълнителна защита от изпотяване и неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. Богато на витамини и антиоксиданти, добавеното масло от авокадо се грижи за деликатната кожа на подмишниците, като подхранва в дълбочина и я поддържа мека и гладка. Деликатната консистенция на ролона попива бързо и не оставя следи, за да се чувствате уверени и защитени през целия ден.

Предимства:
  • 48-часова защита от изпотяване и деликатна грижа
  • не съдържа алкохол и оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За серията Nivea Stress Protect
Изпотяването – срещу него водим непрекъсната борба, заради неприятната миризма и петната, които остават по дрехите ни. Изследванията на учените в тази посока сочат, че потенето се причинява главно по две причини – за да се охлажда организма при висока температура на околната среда и втората – от стрес и силни емоции. Именно вторият вид – емоционалното потене (т. нар. „студена пот“), което няма връзка с температурата наоколо, се причинява от покачването на адреналина в кръвта, който кара апокринните потни жлези да работят много активно. Под въздействието на бактериите по кожата, се появява и неприятна миризма, която е много по-силна от тази при топлинното изпотяване.

За да ни помогне ефективно в борбата с последиците от емоционалното потене, от „Nivea“ са създали цяла серия козметични продукти „Nivea Stress Protect“, които намаляват изпотяването в следствие на стрес с 85% (доказана ефективност по метода „Социален стрес тест на Трир“). Серията е предназначена както за мъже, така и за жени, за които са създадени дезодоранти, ролони и стикове с различни аромати.

Новаторската формула, включена в продуктите от серията, съдържа два основни активни компонента – цинков комплекс и специално разработени „stress protect“ - агенти. Цинкът действа антибактериално, което намалява неприятна миризма, а за да бъде подхранена кожата, във формулата е включено и ценното масло от авокадо.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете директно върху кожата.
  • Оставете да изсъхне напълно преди да се облечете.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
Продукти от серията "Nivea Stress Protect"
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Още продукти от серията "Nivea Stress Protect"
Козметика за тяло с авокадо
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Lavera Sensitive Sun Cream - SPF 30
Слънцезащитен крем за тяло за чувствителна кожа
Стандартна цена 32.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.75 лв.
Nature Box Avocado Oil Shower Gel
Душ гел с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Scrub
Скраб за тяло с авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.50 лв.
Крем за ръце и нокти - Balsam
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.40 лв.
Skin Blossom Rose Geranium Hand Cream
Защитен крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Nacomi Smoothing & Brightening Face Scrub
Изглаждащ и озаряващ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  29.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  24.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  14.99 лв.
Treaclemoon Sugared Grapefruit Sunrise
Лосион за тяло с аромат на грейпфрут
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Avocado Oil
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  19.99 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Цена:  5.65 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Butter
Масло за тяло с авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nivea Fabulous Flower Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.65 лв.
Palmolive Aroma Sensations Just Fabulous
Душ гел с масло от авокадо и екстракт от ирис
Цена:  5.40 лв.
Nivea Orange Blossom & Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо и аромат на портокалов цвят
Цена:  8.29 лв.
Още козметика за тяло с авокадо
Козметика за тяло с антибактериално действие
Palmolive Hygiene - Plus Sensitive Liquid Handwash
Антибактериален течен сапун с алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.50 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Rexona Men Active Shield Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.90 лв.
Farmona Nivelazione Herbal Foot Bath Salt
Антибактериални соли за стъпала с билки от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Safeguard Classic Pure White Liquid Soap
Антибактериален течен сапун за ръце
Цена:  4.30 лв.
Odaban Foot & Shoe Powder
Пудра за крака и обувки против неприятни миризми
Цена:  34.40 лв.
Safeguard Pure White Soap
Антибактериален сапун
Цена:  1.69 лв.
Fa Men Xtreme Sports Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  4.69 лв.
Fa Hygiene & Fresh Liquid Soap
Антибактериален течен сапун с аромат на портокал
Цена:  3.99 лв.
Антибактериален гел за ръце
Цена:  4.90 лв.
Естествен кристален део спрей - Pure Aura
С аромат на лавандула и ванилия
Цена:  14.40 лв.
Естествен кристален део спрей с алое вера
Цена:  9.20 лв.
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"
Цена:  9.60 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Интимен кремообразен душ гел с млечна киселина
Разфасовки от 200 ÷ 500 ml
Цена:  7.70 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина
Цена:  7.69 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина
Цена:  7.69 лв.
Още козметика за тяло с антибактериално действие
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  5.69 лв.
Old Spice Captain Antiperspirant Deodorant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Captain"
Цена:  5.40 лв.
Dove Nourishing Secrets Awakening Ritual Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на зелен чай и сакура от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  7.20 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Цена:  4.69 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  3.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.69 лв.
Fa Invisible Sensitive Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Garnier Neo Dry Mist Pantenol Plus Deodorant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Garnier Deo Mineral"
Цена:  3.99 лв.
Rexona Pink Blush Anti-Prespirant
Дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.90 лв.
Palmolive Men Sport Deodorant Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  4.90 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Dove Powder Soft Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Цена:  7.20 лв.
Old Spice Odour Blocker Fresh Antiperspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  5.40 лв.
Fa Invisible Power Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване
Цена:  4.69 лв.
Rexona Invisible Aqua Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Rexona Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с охлаждащ и успокояващ ефект
Цена:  5.90 лв.
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с 33% гратис
Цена:  4.29 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Още козметика за тяло с цинк
Декоративна козметика с цинк
Козметични продукти за устна хигиена с цинк
Козметика за коса с цинк
Козметика за лице с цинк
Козметика за лице с антибактериално действие
Декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Manhattan Clearface Compact Powder
Антибактериална компактна пудра
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up
Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Odaban Foot & Shoe Powder
Пудра за крака и обувки против неприятни миризми
Цена:  34.40 лв.
Biotrade Acne Out Active Lotion
Активен лосион за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.50 лв.
Назад към "Ролон дезодоранти"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция