Динамичният мъж иска винаги да е в отлична форма. Е, немската марка „Cliff” изпълнява точно тази задача. Създадена е специално за активно спортуващите мъже и за тези, които имат натоварено ежедневие. Какво я отличава? Наясно, че мъжът в движение не разполага с особено много време, специалистите от марката предлагат един по-лесен подход в козметичните грижи, които за отличната форма никак не са без значение. Екипът разработва разнообразни иновативни душ гел формули 2 в 1. С тях премахва нуждата от използване на различни продукти за тялото и косата, защото ги обединява в един-единствен. Комбинация, която съкращава пространство и време, но и със същата бързина, с която протича динамичното ежедневие, подарява на мъжа прилив на енергия и дълготрайна свежест.
По ирония на съдбата, дори и в историята на „Cliff” динамичността заема важна роля. Постоянно се отразява в каталога на марката с добавяне на все нови и нови попълнения. Дълги години обаче присъства и в нейното управление. В средата на миналия век „Cliff” започва началото на историята си като изобретение на немската компания „Blendax”, която е собственик и на популярните марки „
Blend-a-med” и „Kamill”. През 1987 г. обаче те, както и „Cliff”, стават част от американския производител „Procter & Gamble”. След това, динамичността като че ли остава само в ежедневието на мъжете, за които „Cliff” разработва продуктите си. Но не за дълго време. Промените в управлението отново връхлитат марката през 1998 г., когато тя пак става собственост на представител от своята Родина – немската компания „Burnus”. И до днес „Cliff” е част от тази компания, заедно с марките „Credo”, „Kamill”, „
Litamin” и „Glysolid”.
С придобиването на марката нищо от нейната основна цел не се променя. За сметка на новите попълнения. Докато е собственост на „Procter & Gamble”, гамата на „Cliff” не се разраства особено, тъй като компанията съсредоточава вниманието си върху разширяване на каталога от продукти за дентална грижа „Blend-a-med”. След като „Cliff” става част от „Burnus” обаче динамичността в каталога се завръща.
Днес „Cliff” предлага разнообразни комбинации на душ гел и шампоан. Формула 2 в 1 с освежаващ ментол, ухание на лимонена трева или цитрусови екстракти, зареждащи с енергия – всеки мъж може да избира аромат според своите предпочитания. Дори и за необходимостта от по-специфични грижи, екипът предлага решения. Сред тях е формулата „Spirit” срещу косопад, чийто основен помощник е кофеинът. През последните години „Cliff” подарява и доза увереност и свежест с гама от дезодоранти. Всеки е разработен със специална формула, която осигурява дълготрайна защита от изпотяване.
Предназначена за динамичните мъже, но и самата тя динамична. Може би заради това марката успява да отговори на предпочитанията на мъжете?