store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Baby Fresh & Pure Wipes - Бебешки мокри кърпички с лек лосион в опаков...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Baby Fresh & Pure Wipes


Бебешки мокри кърпички с лек лосион в опаковка от 63 броя от серията "Nivea Baby"
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в дните:
Вторник 11-12-2018 г., Сряда 12-12-2018 г. или
Четвъртък 13-12-2018 г.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#121903
ВидМокри кърпички
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Каталожен номер86247
EAN4005808862474
Категории
Материал100% естествена тъкан
За възрастНад 0+ месеца
Размери на опаковката20.00 / 12.00 / 4.00 cm
Тегло0.292 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Baby
  • За Nivea
Кърпичките "Fresh & Pure" на "Nivea" са разработени така, че да осигурят нежна грижа за деликатната бебешка кожа. Те почистват замърсяванията и осигуряват незабавно облекчение при наличието на раздразнения по кожата.

Как действат:
Специално разработени за бебешка кожа, която се нуждае от допълнителна грижа и защита по време на почистването. Напоени с разтвор, съдържащ сок от листата на алое вера, осигуряват незабавно облекчение на дискомфорта и пълно почистване на седалището на бебето. Те поддържат естественото ниво на pH на кожата и я запазват хидратирана.
Системата Clean & Soft® на "Nivea", със свръхмеки микрогъби, е обогатена с естествен памук за особено нежно и ефикасно почистване. Патентованата мъхеста структура прави кърпичките осезаемо меки, плътни и здрави. Релефната им структура е особено мека и все пак много ефективна при премахването на следи от урина и екскременти, като същевременно се грижи и защитава чувствителната бебешка кожа.

Характеристики:
  • без сапун
  • без пенители
  • без синтетични оцветители или алкохол
  • разработени в сътрудничество с дерматолози и педиатри
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder
  • Butylene Glycol
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Citric Acid
  • Hydroxyacetophenone
  • Ethylhexylglycerin
  • Sodium Benzoate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum
Бебешката кожа – най-нежната, най-меката и същевременно най-деликатната от всички и затова изисква специални грижи. С кожата си бебчето установява първите си контакти със света и усеща любовта на своите родители. Знаейки това от "Nivea“ са разработили цяла серия с козметични продукти "Nivea Baby", които помагат в грижите за нежната бебешка / детска кожа и коса. Те са групирани в няколко секции – за миене и къпане, грижа и защита срещу влиянието на околната среда, почистващи кърпички, слънчева защита и продукти за чувствителна кожа.

Грижейки се за бебешката кожа е добре да знаем, че тя все още се развива. Потните и себумните жлези, както и някои спомагателни нейни функции все още не са активни. Затова е необходима допълнителна защита за чувствителната детска кожа. Тя се нуждае от слънце, което активира витамин D, необходим за усвояването на калция в костите и зъбите. Слънцето влияе положително върху развитието и на сърдечно-съдовата, кръвоносната, нервната и метаболитната система. Изключително важно е, обаче, родителите да знаят, че децата до 1 година не трябва да се излагат на пряка слънчева светлина.

За защитата на бебешката и детската кожа от слънчеви изгаряния, е разработена специална формула с минерални филтри, витамин Е и пантенол, която предпазва нежната бебешка и детска кожа не само от изгаряне, но и от дехидратиране. За да са ефективни слънцезащитните продукти, от „Nivea“ съветват децата да се намазват обилно със слънцезащитни продукти преди излагане на слънце, да се избягват обедните часове за плаж, като при всяко къпане и избърсване, да се повтаря намазването на кожата.

За да предпазят бебешката кожа от изсушаване, подсичане, студ и вятър, от "Nivea“ са създали продукти с различни добавки, осигуряващи нежна грижа – бадемово масло, пшеничен зародиш, цинков оксид, пантенол и др.

Миенето и къпането са едни от най-приятните моменти - както за бебето, така и за неговите родители. Те са един вид забавление, при което мама и бебе изграждат специална връзка и развиват своите отношения. От друга страна родителите трябва да знаят, че нежната бебешка кожа се изсушава при честото миене, затова от „Nivea“ са създали такива почистващи и измиващи продукти, които да щадят и нежно да се грижат за бебешката кожа. Те са без алкохол и оцветители и са с щадящо кожата рН. Не съдържат сапуни и парабени и са разработени по специална формула „без сълзи“. Най-често използваните билкови екстракти в бебешките и детските продукти за миене и къпане са от невен, лайка и цвят на лайм, които са нежни и подхранват фината бебешка кожа.

За нежно почистване и незабавно успокояване на раздразнената бебешка кожа педиатрите и козметолозите на „Nivea“ са разработили различни типове почистващи кърпички. Едните са биоразградими, подходящи за цялото тяло, от естествени материали и с мек лосион. Други, с нежен крем и екстракт от невен / алое вера и с патентованата система „Clean & Soft“. Свръхмеките им микрогъби (с мъхеста структура) и естествения памук, нежно и ефикасно почистват и поддържат естественото ниво на рН на бебешката кожа.

Заради здравето и комфорта на бебетата и в помощ на родителите им, великолепната серия „Nivea Baby“ ще продължава да расте и предлага своята подкрепа и нежни грижи.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Използвайте бебешките мокри кърпички "Fresh & Pure" за удобно, хигиенично и особено нежно освежаване на лицето, ръцете и седалището на бебето.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените мокрите кърпички "Nivea Baby Fresh & Pure Wipes", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези мокри кърпички, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват мокрите кърпички, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези мокри кърпички, купуват също
Nivea Baby Toddies - Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby" - мокри кърпички
Nivea Baby Toddies
Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Pampers Sensitive Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя - мокри кърпички
Pampers Sensitive Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.40 лв.

Nivea Baby Fresh & Pure Wipes


Бебешки мокри кърпички с лек лосион в опаковка от 63 броя от серията "Nivea Baby"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в дните:
Вторник 11-12-2018 г., Сряда 12-12-2018 г. или
Четвъртък 13-12-2018 г.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#121903
ВидМокри кърпички
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Каталожен номер86247
EAN4005808862474
Категории
Материал100% естествена тъкан
За възрастНад 0+ месеца
Размери на опаковката20.00 / 12.00 / 4.00 cm
Тегло0.292 kg
Описание
Кърпичките "Fresh & Pure" на "Nivea" са разработени така, че да осигурят нежна грижа за деликатната бебешка кожа. Те почистват замърсяванията и осигуряват незабавно облекчение при наличието на раздразнения по кожата.

Как действат:
Специално разработени за бебешка кожа, която се нуждае от допълнителна грижа и защита по време на почистването. Напоени с разтвор, съдържащ сок от листата на алое вера, осигуряват незабавно облекчение на дискомфорта и пълно почистване на седалището на бебето. Те поддържат естественото ниво на pH на кожата и я запазват хидратирана.
Системата Clean & Soft® на "Nivea", със свръхмеки микрогъби, е обогатена с естествен памук за особено нежно и ефикасно почистване. Патентованата мъхеста структура прави кърпичките осезаемо меки, плътни и здрави. Релефната им структура е особено мека и все пак много ефективна при премахването на следи от урина и екскременти, като същевременно се грижи и защитава чувствителната бебешка кожа.

Характеристики:
  • без сапун
  • без пенители
  • без синтетични оцветители или алкохол
  • разработени в сътрудничество с дерматолози и педиатри
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За серията Nivea Baby
Бебешката кожа – най-нежната, най-меката и същевременно най-деликатната от всички и затова изисква специални грижи. С кожата си бебчето установява първите си контакти със света и усеща любовта на своите родители. Знаейки това от "Nivea“ са разработили цяла серия с козметични продукти "Nivea Baby", които помагат в грижите за нежната бебешка / детска кожа и коса. Те са групирани в няколко секции – за миене и къпане, грижа и защита срещу влиянието на околната среда, почистващи кърпички, слънчева защита и продукти за чувствителна кожа.

Грижейки се за бебешката кожа е добре да знаем, че тя все още се развива. Потните и себумните жлези, както и някои спомагателни нейни функции все още не са активни. Затова е необходима допълнителна защита за чувствителната детска кожа. Тя се нуждае от слънце, което активира витамин D, необходим за усвояването на калция в костите и зъбите. Слънцето влияе положително върху развитието и на сърдечно-съдовата, кръвоносната, нервната и метаболитната система. Изключително важно е, обаче, родителите да знаят, че децата до 1 година не трябва да се излагат на пряка слънчева светлина.

За защитата на бебешката и детската кожа от слънчеви изгаряния, е разработена специална формула с минерални филтри, витамин Е и пантенол, която предпазва нежната бебешка и детска кожа не само от изгаряне, но и от дехидратиране. За да са ефективни слънцезащитните продукти, от „Nivea“ съветват децата да се намазват обилно със слънцезащитни продукти преди излагане на слънце, да се избягват обедните часове за плаж, като при всяко къпане и избърсване, да се повтаря намазването на кожата.

За да предпазят бебешката кожа от изсушаване, подсичане, студ и вятър, от "Nivea“ са създали продукти с различни добавки, осигуряващи нежна грижа – бадемово масло, пшеничен зародиш, цинков оксид, пантенол и др.

Миенето и къпането са едни от най-приятните моменти - както за бебето, така и за неговите родители. Те са един вид забавление, при което мама и бебе изграждат специална връзка и развиват своите отношения. От друга страна родителите трябва да знаят, че нежната бебешка кожа се изсушава при честото миене, затова от „Nivea“ са създали такива почистващи и измиващи продукти, които да щадят и нежно да се грижат за бебешката кожа. Те са без алкохол и оцветители и са с щадящо кожата рН. Не съдържат сапуни и парабени и са разработени по специална формула „без сълзи“. Най-често използваните билкови екстракти в бебешките и детските продукти за миене и къпане са от невен, лайка и цвят на лайм, които са нежни и подхранват фината бебешка кожа.

За нежно почистване и незабавно успокояване на раздразнената бебешка кожа педиатрите и козметолозите на „Nivea“ са разработили различни типове почистващи кърпички. Едните са биоразградими, подходящи за цялото тяло, от естествени материали и с мек лосион. Други, с нежен крем и екстракт от невен / алое вера и с патентованата система „Clean & Soft“. Свръхмеките им микрогъби (с мъхеста структура) и естествения памук, нежно и ефикасно почистват и поддържат естественото ниво на рН на бебешката кожа.

Заради здравето и комфорта на бебетата и в помощ на родителите им, великолепната серия „Nivea Baby“ ще продължава да расте и предлага своята подкрепа и нежни грижи.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Използвайте бебешките мокри кърпички "Fresh & Pure" за удобно, хигиенично и особено нежно освежаване на лицето, ръцете и седалището на бебето.
Бебешка козметика от серията "Nivea Baby"
Nivea Baby Micellar Cleansing Gel
Мицеларен почистващ гел за бебета от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Baby Toddies
Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Nivea Baby Soft & Cream Wipes
Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.49 лв.
Nivea Baby Soothing Caring Powder
Бебешка пудра от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Baby Caring Oil
Подхранващо бебешко олио от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Още бебешка козметика от серията "Nivea Baby"
Козметика за миене и почистване на бебета и деца с алое вера
Още козметика за миене и почистване на бебета и деца с алое вера
Още защита и подхранване на кожата за бебета и деца с алое вера
Други интересни предложения
Nivea Baby Toddies
Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Nivea Baby Soft & Cream Wipes
Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.49 лв.
Nivea Baby Soft Shampoo & Bath
Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Baby Soothing Caring Powder
Бебешка пудра от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Baby Soft Cream
Мек бебешки крем от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Nivea Baby Caring Oil
Подхранващо бебешко олио от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Baby Mild Shampoo
Мек бебешки шампоан от серията "Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.49 лв.
Nivea Baby Caring Cream Soap
Подхранващ бебешки крем сапун oт серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.79 лв.
Nivea Baby Pure & Sensitive Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковка от 63 броя от серията "Pure & Sensitive"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Nivea Baby Moisturizing Lotion
Бебешки хидратиращ лосион от серията "Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Назад
Луксозни и подаръчни издания
Избери подарък за скъп човек от разнообразните предложения.
Бележници и тефтери
Практичен подарък за всеки ангажиран човек.
Пънчове с коледни мотиви
Направете коледни картички с помощта на декоративни перфоратори.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Кутия с изненади от Essence
Печеливши участници от кампанията
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Промоция Barnangen
Промоция Nivea