store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Гел за бръс...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Гел за бръснене    Nivea Men Active Energy Sk...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни
 

Nivea Men Active Energy Skin Revitalizer Shaving Gel


Ревитализиращ гел за бръснене oт серията "Active Energy"

Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи с отстъпка -13% до 28-05-2019г.
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#121484
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на гела3 години
МаркаNivea
Каталожен номер81790
EAN4005808356744
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 19.70 / 5.00 cm
Тегло0.263 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Ревитализиращият гел от серията "Active Energy" на "Nivea" е създаден, за да осигури ефективна грижа и защита за кожата на лицето по време на бръснене. Високоефективната му формула е създадена с Vitamin+ комплекс, естествения за кожата коензим Q10 и енергизиращ таурин, които подхранват и поддържат тонуса на кожата. Консистенцията на гела формира защитен слой, който подготвя кожата за гладко и безпроблемно бръснене. Той улеснява плъзгането на самобръсначката по лицето, без риск от микропорязвания. Така можете да разчитате на добре изглеждаща, гладко избръсната и тонизирана кожа.
  • Aqua
  • TEA-Palmitate
  • Oleth-20
  • Isopentane
  • Glycerin
  • Isopropyl Palmitate
  • Creatine
  • Maris Limus Extract
  • Panthenol
  • Propylene Glycol
  • Ubiquinone
  • Zinc Citrate
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Hydroxyethylcellulose
  • Hydroxypropyl Methylcellulose
  • Laureth-2
  • PEG-90 Glyceryl Isostearate
  • Polyisobutene
  • Isobutane
  • Piroctone Olamine
  • BHT
  • Linalool
  • Limonene
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Parfum
  • CI 10316
  • CI 42090
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Отсипете малко количество от гела в дланите си.
  • Нанесете с леки масажни движения върху зоната, която ще бръснете.
  • За след бръснене, можете да използвате балсама или лосиона от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 9.25 / 4 гласа 
За да оцените гела "Nivea Men Active Energy Skin Revitalizer Shaving Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
Blend-a-med Anti-Cavity Herbal Collection - Паста за зъби с билкови екстракти и активен флуорид - гел
Blend-a-med Anti-Cavity Herbal Collection
Паста за зъби с билкови екстракти и активен флуорид

Blend-a-med
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
iWhite Instant Teeth Whitening Mouthwash - Избелваща вода за уста - гел
iWhite Instant Teeth Whitening Mouthwash
Избелваща вода за уста

iWhite
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.30 лв.
Splat Professional Biocalcium Thootpaste - Избелваща паста за зъби с реминерализиращ ефект от серията "Professional" - гел
Splat Professional Biocalcium Thootpaste
Избелваща паста за зъби с реминерализиращ ефект от серията "Professional"

Splat
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
100% естествен памук с лукс качество - гел
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Splat Professional Biocalcium Mouthwash - Вода за уста с реминерализиращ ефект от серията "Professional" - гел
Splat Professional Biocalcium Mouthwash
Вода за уста с реминерализиращ ефект от серията "Professional"

Splat
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Paloma Sensitive Care Lavender Essense Soft & Silky - Носни кърпички с екстракт от лавандула в опаковка от 8 броя пакетчета - гел
Paloma Sensitive Care Lavender Essense Soft & Silky
Носни кърпички с екстракт от лавандула в опаковка от 8 броя пакетчета

Paloma
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Paloma Junior Extra Soft - Детски носни кърпички в опаковка от 10 броя пакетчета - гел
Paloma Junior Extra Soft
Детски носни кърпички в опаковка от 10 броя пакетчета

Paloma
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Baby Dove Wipes Sensitive Moisture - Бебешки мокри кърпички за чувствителна кожа в опаковка от 50 броя от серията "Baby Dove" - гел
Baby Dove Wipes Sensitive Moisture
Бебешки мокри кърпички за чувствителна кожа в опаковка от 50 броя от серията "Baby Dove"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Бебешки мокри кърпички - Разфасовки от 10 и 2 x 56 броя - гел
Бебешки мокри кърпички
Разфасовки от 10 и 2 x 56 броя

HiPP
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.29 лв.
Nivea Baby Pure & Sensitive Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковка от 63 броя от серията "Pure & Sensitive" - гел
Nivea Baby Pure & Sensitive Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковка от 63 броя от серията "Pure & Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.19 лв.
Паста за зъби - Tetramint - С цялостна грижа за устната кухина - гел
Паста за зъби - Tetramint
С цялостна грижа за устната кухина

Lavena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Splat Whitening - Medium - Избелваща четка за зъби - гел
Splat Whitening - Medium
Избелваща четка за зъби

Splat
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - гел
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -10% до 11!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.40 лв.
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam - Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy" - гел
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam
Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy"

Nivea
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Discreet Deo Summer Fresh - Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 100 броя - гел
Discreet Deo Summer Fresh
Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 100 броя

Discreet
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.89 лв.
Инструмент за рязане и избутване на кожички - гел
Инструмент за рязане и избутване на кожички
Titania
Избор за цвят на интструмента:
Цена:  4.89 лв.
Garnier Mineral Action Control Thermic - Дезодорант от серията "Garnier Deo Mineral" - гел
Garnier Mineral Action Control Thermic
Дезодорант от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Nivea Men Sensitive Cooling After Shave Balm - Охлаждащ балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive" - гел
Nivea Men Sensitive Cooling After Shave Balm
Охлаждащ балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"

Nivea
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Teo Nature 2 in 1 Shampoo & Conditioner Minerals & Argan Oil - Шампоан и балсам 2 в 1 с арганово масло и минерали за всеки тип коса от серията "Nature" - гел
Teo Nature 2 in 1 Shampoo & Conditioner Minerals & Argan Oil
Шампоан и балсам 2 в 1 с арганово масло и минерали за всеки тип коса от серията "Nature"

Teo
Стандартна цена 2.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  1.99 лв.

Nivea Men Active Energy Skin Revitalizer Shaving Gel


Ревитализиращ гел за бръснене oт серията "Active Energy"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи с отстъпка -13% до 28-05-2019г.
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#121484
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на гела3 години
МаркаNivea
Каталожен номер81790
EAN4005808356744
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 19.70 / 5.00 cm
Тегло0.263 kg
Описание
Ревитализиращият гел от серията "Active Energy" на "Nivea" е създаден, за да осигури ефективна грижа и защита за кожата на лицето по време на бръснене. Високоефективната му формула е създадена с Vitamin+ комплекс, естествения за кожата коензим Q10 и енергизиращ таурин, които подхранват и поддържат тонуса на кожата. Консистенцията на гела формира защитен слой, който подготвя кожата за гладко и безпроблемно бръснене. Той улеснява плъзгането на самобръсначката по лицето, без риск от микропорязвания. Така можете да разчитате на добре изглеждаща, гладко избръсната и тонизирана кожа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Отсипете малко количество от гела в дланите си.
  • Нанесете с леки масажни движения върху зоната, която ще бръснете.
  • За след бръснене, можете да използвате балсама или лосиона от същата серия.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Active Energy"
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam
Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Active Energy Fresh Look After Shave Splash
Лосион за след бръснене с таурин oт серията "Active Energy"
Цена:  12.59 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive Recovery"
Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за лице с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за тяло с коензим Q10
Други интересни предложения
Nivea Men Cool Kick Shaving Gel
Освежаващ гел за бръснене от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Original Mild Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Original"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Silver Protect Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Sensitive Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Sensitive Cooling Shaving Gel
Охлаждащ гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam
Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Active Energy Fresh Look After Shave Splash
Лосион за след бръснене с таурин oт серията "Active Energy"
Цена:  12.59 лв.
Nivea Men Original Replenishing After Shave Balm
Балсам за след бръснене от серията "Original"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Назад към "Гел за бръснене"
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво