Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Pearl & Beaut...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Pearl & Beauty


Дамски стик дезодорант с перлен екстракт

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#120971
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер83736
EAN42240327
Категории
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.082 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Благодарение на перления екстракт, включен във формулата на стик дезодоранта "Pearl & Beauty" от "Nivea", кожата на подмишниците получава надеждна защита и деликатна грижа.

Предимства:
  • 48 часова защита от изпотяване
  • идеален за употреба след бръснене
  • приятен лек аромат
  • не съдържа алкохол, оцветители и консерванти
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Cyclomethicone
  • Stearyl Alcohol
  • Aluminium Zirconium Tetrachlorohydex GLY
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Talc
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Parfum
  • Hydrolyzed Pearl
  • Persea Gratissima Oil
  • Octyldodecanol
  • Glyceryl Stearate SE
  • BHT
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте на суха кожа в областта на подмишниците.
  • Не нанасяйте на раздразнена или разранена кожа.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
За да оцените продукта "Nivea Pearl & Beauty", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Matte Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти с матов ефект

Golden Rose
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea Intimo Fresh Comfort Wipes - Интимни кърпички с алое вера и млечна киселина - продукт
Nivea Intimo Fresh Comfort Wipes
Интимни кърпички с алое вера и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - продукт
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Почистващ гел за лице с нийм - продукт
Почистващ гел за лице с нийм
Himalaya
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - продукт
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Стандартна цена 3.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Artdeco Ceramic Nail Lacquer - Керамичен лак за нокти - продукт
Artdeco Ceramic Nail Lacquer
Керамичен лак за нокти

Artdeco
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.50 лв.
Четка за опушен грим - От серията “Twelve“ - продукт
Четка за опушен грим
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.50 лв.
Течен сапун за ръце с екстракт от лавандула - продукт
Течен сапун за ръце с екстракт от лавандула
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина - продукт
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - продукт
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лавандула - Опаковки от 64 броя и 90 броя - продукт
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лавандула
Опаковки от 64 броя и 90 броя

Бочко
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.30 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - продукт
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream - Нощен детоксикиращ гел-крем за лице - продукт
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream
Нощен детоксикиращ гел-крем за лице

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick - Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect" - продукт
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active" - продукт
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.

Nivea Pearl & Beauty


Дамски стик дезодорант с перлен екстракт

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#120971
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер83736
EAN42240327
Категории
Разфасовка40 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.082 kg
Описание
Благодарение на перления екстракт, включен във формулата на стик дезодоранта "Pearl & Beauty" от "Nivea", кожата на подмишниците получава надеждна защита и деликатна грижа.

Предимства:
  • 48 часова защита от изпотяване
  • идеален за употреба след бръснене
  • приятен лек аромат
  • не съдържа алкохол, оцветители и консерванти
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте на суха кожа в областта на подмишниците.
  • Не нанасяйте на раздразнена или разранена кожа.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Козметика за тяло с перли
Още козметика за тяло с перли
Още козметика за коса с перли
Козметика за лице с перли
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Combination and Oily Skin
Интензивен перлен крем за комбинирана и мазна кожа с матиращ ефект от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Collistar Nero Sublime Black Precious Mask
Възстановяваща маска за лице от серията "Nero Sublime"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  89.00 лв.
Нежен ексфолиант за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.50 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.60 лв.
Gutto Lightening Pearl Cream - SPF 20+
Дневен крем за лице против бръчки с перлен протеин
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.00 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.80 лв.
Marion Advanced Serum with Snake & Pure Pearl Extracts
Серум за лице, деколте и шия
Цена:  12.90 лв.
Harem's Gold Face Mask Pearl Powder Extract
Отлепяща се маска за лице против бръчки с екстракт от перлен прах
Цена:  18.00 лв.
Harem's Anti-Wrinkle & Botox Day Cream Pearl Powder
Дневен крем против бръчки с перлен прах
Цена:  30.70 лв.
Nivea Caring Eye Make-Up Remover
Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.49 лв.
Lavera Illuminating Eye Cream
Озаряващ околоочен крем против стареене
Цена:  30.20 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Таласо
Опаковка за две нанасяния
Цена:  3.00 лв.
Избелващ околоочен крем с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  28.00 лв.
Избелващ нощен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Избелващ дневен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Серум за лице с микро перли
Цена:  29.90 лв.
Крем за лице с микро перли - SPF 15
Цена:  29.90 лв.
Крем за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Крем за лице против стареене
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Крем за лице за 24 часа хидратация
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Серум за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Серум за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  53.50 лв.
Тоалетно мляко
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  32.50 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Лукс
Обогатена със злато, хайвер, шампанско и перли
Цена:  3.00 лв.
Още козметика за лице с перли
Други интересни предложения
Nivea Pearl & Beauty
Дезодорант против изпотяване с 33% гратис
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Lavera Gloss & Bounce Conditioner
Балансиращ балсам за безжизнена коса
Цена:  11.90 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Creme Soap
Крем сапун с перлен ектракт
Цена:  1.59 лв.
Teo Nature 2 in 1 Shampoo & Conditioner Perals & Argan Oil
Шампоан и балсам 2 в 1 с арганово масло и перли за суха и увредена коса от серията "Nature"
Цена:  2.39 лв.
Essence Ultime Amber+ Oil Anti-Breakage Conditioner
Балсам за суха и склонна към накъсване коса от серията "Amber+ Oil Anti-Breakage"
Цена:  10.99 лв.
Essence Ultime Caviar+ Hair Renew Multi-Effect Serum
Серум за изтощена коса с черен хайвер от серията "Caviar+ Hair Renew"
Цена:  12.99 лв.
Essence Ultime Omega Oil+ Repair Expert Conditioner
Възстановяващ балсам за увредена и изтощена коса от серията "Omega Oil+ Repair Expert"
Цена:  10.99 лв.
Adidas Women’s Shower Gel - Smooth
Ексфолиращ душ гел за жени с екстракт от микро перли
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.10 лв.
Назад към "Стик дезодоранти"
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция