store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Himalaya  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Himalaya    Избелваща паста за зъби без флуор
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Избелваща паста за зъби без флуор

Цена за 75 g:  3.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази паста за зъби може да бъде доставена в:
Сряда 18-10-2017 г. или
Четвъртък 19-10-2017 г.
Продукт#119366
ТипПаста за зъби
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
EAN8901138825591
Категории
Разфасовка75 g
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката17.50 / 3.80 / 3.40 cm
Тегло0.118 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Himalaya
Здравите венци допринасят за поддържане на здрави зъби и добра устна хигиена. Избелващата паста за зъби без флуорид на "Himalaya" за венци съдържа мисвак (ориенталско дърво, използвано за почистване на зъби), който има натурални стягащи свойства и поддържа венците здрави и защитени.

Без парабени. 100% растителна.

Билкова формула, създадена на базата на растителни ензими от папая и ананас, които избелват зъбите и премахват петната по тях за 2 седмици.
Основни съставки:
  • мисвак – облекчава възпалението на венците и намалява кървенето
  • папаин и бромелаин – ензими, съдържащи се в папая и ананас, които безопасно избелват зъбите
  • черупка от бадем – екстрактът има натурални стягащи свойства, заздравява венците
  • ментол – освежава дъха

Действие:
  • по-бели зъби за 2 седмици
  • силно действие срещу създаването на петна
  • спомага за премахване на плаката
  • намалява кървенето и възпалението на венците
  • 12-часова защита срещу вредни микроби
  • продължително свеж дъх
  • Sorbitol
  • Aqua
  • Hydrated Silica
  • Glycerin
  • Silica
  • Sodium Lauryl Sulphate
  • Bromelain
  • Xanthan Gum
  • Titanium Dioxide
  • Flavour
  • Sodium Saccharin
  • Sodium Benzoate
  • Potassium sorbate
  • Papain
  • Menthol
  • Salvadora Persica Stem Extract
  • Sodium Citrate
  • Prunus Amygdalus Dulcis Shell Extract
  • Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil
  • Eugenia Caryophyllus Bud Oil
  • Thymol
  • Citric Acid
  • Eugenol
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
  • Мийте зъбите най-малко по два пъти на ден с мека четка или както ви е препоръчано от вашия зъболекар.
  • Не поглъщайте.
  • Измийте старателно, изплакнете и изплюйте.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените пастата за зъби "Избелваща паста за зъби без флуор", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази паста за зъби, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пастата за зъби, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази паста за зъби, купуват също

Избелваща паста за зъби без флуор

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 75 g:  3.80 лв.
Продукт#119366
ТипПаста за зъби
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
EAN8901138825591
Категории
Разфасовка75 g
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката17.50 / 3.80 / 3.40 cm
Тегло0.118 kg
Описание
Здравите венци допринасят за поддържане на здрави зъби и добра устна хигиена. Избелващата паста за зъби без флуорид на "Himalaya" за венци съдържа мисвак (ориенталско дърво, използвано за почистване на зъби), който има натурални стягащи свойства и поддържа венците здрави и защитени.

Без парабени. 100% растителна.

Билкова формула, създадена на базата на растителни ензими от папая и ананас, които избелват зъбите и премахват петната по тях за 2 седмици.
Основни съставки:
  • мисвак – облекчава възпалението на венците и намалява кървенето
  • папаин и бромелаин – ензими, съдържащи се в папая и ананас, които безопасно избелват зъбите
  • черупка от бадем – екстрактът има натурални стягащи свойства, заздравява венците
  • ментол – освежава дъха

Действие:
  • по-бели зъби за 2 седмици
  • силно действие срещу създаването на петна
  • спомага за премахване на плаката
  • намалява кървенето и възпалението на венците
  • 12-часова защита срещу вредни микроби
  • продължително свеж дъх
За Himalaya
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
  • Мийте зъбите най-малко по два пъти на ден с мека четка или както ви е препоръчано от вашия зъболекар.
  • Не поглъщайте.
  • Измийте старателно, изплакнете и изплюйте.
Още козметични продукти за устна хигиена с папая
Още козметични продукти за устна хигиена с папая
Козметични продукти за устна хигиена с папая
Още козметични продукти за устна хигиена с папая
Още козметични продукти за устна хигиена с папая
Още козметични продукти за устна хигиена с папая
Назад
Промо през октомври!
Разгледай промо офертите в раздел Козметика през октомври.
Зарадвай я с подарък!
Епилатори и системи за почистване на лице "Braun" с 15% отстъпка.
Зарадвай го с подарък!
Електрически самобръсначки и тримери "Braun" с 15% отстъпка
"Essence" и "Catrice" -50%
Голямо есенно намаление на декоративна козметика и аксесоари.
Козметични комплекти
Подаръчни комплекти "Raphael Rosalee" и "Grace Cole" на промо цени.
Catrice Iconails Gel Lacquer
Лак за нокти с гел ефект
L'Oreal Colorista Washout
Временна боя за коса
Dove Oxygen Moisture
Козметика за изпълнена с обем коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!