store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Грижа за скалпа    Крем срещу косопад
Начало   Козметика    ...    Грижа за скалпа  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Крем срещу косопад

Цена за 100 ml:  10.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 31-01-2020 г. или
Понеделник 03-02-2020 г.
Продукт#119131
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN8901138512989
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 16.00 / 4.00 cm
Тегло0.130 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Himalaya
Стимулира активната фаза на растежа на косата. Спомага за бързото размножаване на епителните клетки. Подобрява издържливостта и плътността на косъма.
Продуктът не е ефективен при aндрогенетична алопеция (наследствена плешивост).

Подходящ за ежедневна употреба.
  • Butea Frondosa Flower Extract
  • Butea Parviflora bark Extract
  • Aqua
  • Mineral Oil
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Isopropyl Myristate
  • Cetyl Palmitate
  • Ceteth 20
  • Glyceryl hydroxyl stearate
  • Sorbitan stearate
  • Polysorbate 60
  • Carbomer
  • Triethanolamine
  • Poly vinyl pyrolidone vinyl acetate copolymer
  • Phenoxyethanol
  • Fragrance
  • Phenyl trimethicone
  • Octametylcyclo tetrasiloxane
  • BHT
  • Disodium ethylene diamino tetra acetic acid
  • Propylparaben
  • Methylparaben
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
  • Начин на употреба
  • Клинично наблюдение на действието
Нанесете с леки масажиращи движения, докато покриете целия скалп. За по-добри резултати, оставете да действа цяла нощ и на сутринта изплакнете косата. При по-тежки случаи на косопад използвайте два пъти дневно.
Да не се прилага при наличие на порязвания, рани или инфекции на скалпа!
В това проучване се набляга на влиянието на крема срещу косопад за предпазване на косата от падане и стимулиране на растежа ѝ. В него са включени 20 човека (15 мъже и 5 жени) на възраст между 21 и 71 години. Средната възраст при мъжете е 39.5 - 69 години, а при жените – 31.5 - 29 години.

Демографски данни за участниците:
Брой участници20
Мъже, женимъже - 15, жени - 5
Начин на храненевегетарианци - 15, смесено - 5
Средна възрастмъже - 39.5 - 69 г.;
жени - 31.5 - 29 г.
Среден серумен креатинин (mg %)0.67 - 0.2


Косопад* - брой участници:
СтепенМъжеЖени
тежка41
средна62
ниска52


* степените на косопад са определени като:
  • ниска - ако падналите косми при разресване са по-малко от 40 на ден
  • средна - ако падналите косми при разресване са между 40 и 100 на ден
  • тежка - ако падналите косми при разресване са повече от 100 на ден

Всички участници в проучването са прилагали крема срещу косопад в продължение на 6 месеца като са втривали определено количество от него в засегнатите участъци от скалпа и са го оставяли да действа през нощта без да подсушават косата с кърпа или сешоар.

Резултатите от проведеното изследване показват, че кремът срещу косопад има значителен ефект за намаляване на косопада, дори и при краткосрочно прилагане (две седмици), както и за намаляване на съпътстващите симптоми – сърбеж, раздразнение и сухота на скалпа. Активните съставки на една от билките – Butea frondosa – са флавоните и флавоноидите (бутрин, изобутрин и свободни аминокиселини), а на Butea parviflora – гликозидите, които именно помагат за намаляване на косопада.

Значителен брой от участниците в изследването (54 % от мъжете и 52 % от жените) са споделили за намаление на косопада след едномесечно прилагане на продукта, а след шест месеца – напълно елиминиране на проблема. След по-задълбочени изследвания е установено, че при по-възрастните мъже (след 40 години) действието на крема е било по-забавено. Във връзка със седмичната оценка на въздействие на продукта, участниците са помолени да определят степента на израстване на нова коса. Никой от тях не е съобщил за значителен ефект през първата седмица. При болшинството от мъжете този ефект се е проявил чак в края на проучването. Въпреки, че и при мъжете, и при жените е наблюдаван процес на израстване на нова коса, трябва да се отбележи, че това в по-голямата си част се е получило при по-младите участници. Никой от участниците не е съобщил за някакви странични ефекти при приложението на продукта.

В заключение може да се каже, че кремът срещу косопад е безопасен и ефективен при косопад, като подпомага възстановяването на косата след шест месечно приложение.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Крем срещу косопад", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Промо пакет дневен и нощен крем за лице - С розова вода и хума - крем
Промо пакет дневен и нощен крем за лице
С розова вода и хума

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.25 лв.
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде - крем
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Himalaya Nourishing Hand Cream - Подхранващ крем за ръце - крем
Himalaya Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.60 лв.
Oral-B Kids 3+ Frozen Fluoride Toothpaste - Паста за зъби за деца над 3 години - крем
Oral-B Kids 3+ Frozen Fluoride Toothpaste
Паста за зъби за деца над 3 години

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Маска за лице с бадем и краставица - крем
Маска за лице с бадем и краставица
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Brown - Сух шампоан за кестенява коса от серията "Fresh It Up" - крем
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Brown
Сух шампоан за кестенява коса от серията "Fresh It Up"

Got2b
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Himalaya Protein Conditioner Softness & Shine - Протеинов балсам за мекота и блясък за нормална коса - крем
Himalaya Protein Conditioner Softness & Shine
Протеинов балсам за мекота и блясък за нормална коса

Himalaya
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.40 лв.
Протеинов шампоан за обем - крем
Протеинов шампоан за обем
Himalaya
Цена:  4.40 лв.

Крем срещу косопад

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 100 ml:  10.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 31-01-2020 г. или
Понеделник 03-02-2020 г.
Продукт#119131
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN8901138512989
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 16.00 / 4.00 cm
Тегло0.130 kg
Описание
Стимулира активната фаза на растежа на косата. Спомага за бързото размножаване на епителните клетки. Подобрява издържливостта и плътността на косъма.
Продуктът не е ефективен при aндрогенетична алопеция (наследствена плешивост).

Подходящ за ежедневна употреба.
Състав
  • Butea Frondosa Flower Extract
  • Butea Parviflora bark Extract
  • Aqua
  • Mineral Oil
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Isopropyl Myristate
  • Cetyl Palmitate
  • Ceteth 20
  • Glyceryl hydroxyl stearate
  • Sorbitan stearate
  • Polysorbate 60
  • Carbomer
  • Triethanolamine
  • Poly vinyl pyrolidone vinyl acetate copolymer
  • Phenoxyethanol
  • Fragrance
  • Phenyl trimethicone
  • Octametylcyclo tetrasiloxane
  • BHT
  • Disodium ethylene diamino tetra acetic acid
  • Propylparaben
  • Methylparaben
Клинично наблюдение на действието
В това проучване се набляга на влиянието на крема срещу косопад за предпазване на косата от падане и стимулиране на растежа ѝ. В него са включени 20 човека (15 мъже и 5 жени) на възраст между 21 и 71 години. Средната възраст при мъжете е 39.5 - 69 години, а при жените – 31.5 - 29 години.

Демографски данни за участниците:
Брой участници20
Мъже, женимъже - 15, жени - 5
Начин на храненевегетарианци - 15, смесено - 5
Средна възрастмъже - 39.5 - 69 г.;
жени - 31.5 - 29 г.
Среден серумен креатинин (mg %)0.67 - 0.2


Косопад* - брой участници:
СтепенМъжеЖени
тежка41
средна62
ниска52


* степените на косопад са определени като:
  • ниска - ако падналите косми при разресване са по-малко от 40 на ден
  • средна - ако падналите косми при разресване са между 40 и 100 на ден
  • тежка - ако падналите косми при разресване са повече от 100 на ден

Всички участници в проучването са прилагали крема срещу косопад в продължение на 6 месеца като са втривали определено количество от него в засегнатите участъци от скалпа и са го оставяли да действа през нощта без да подсушават косата с кърпа или сешоар.

Резултатите от проведеното изследване показват, че кремът срещу косопад има значителен ефект за намаляване на косопада, дори и при краткосрочно прилагане (две седмици), както и за намаляване на съпътстващите симптоми – сърбеж, раздразнение и сухота на скалпа. Активните съставки на една от билките – Butea frondosa – са флавоните и флавоноидите (бутрин, изобутрин и свободни аминокиселини), а на Butea parviflora – гликозидите, които именно помагат за намаляване на косопада.

Значителен брой от участниците в изследването (54 % от мъжете и 52 % от жените) са споделили за намаление на косопада след едномесечно прилагане на продукта, а след шест месеца – напълно елиминиране на проблема. След по-задълбочени изследвания е установено, че при по-възрастните мъже (след 40 години) действието на крема е било по-забавено. Във връзка със седмичната оценка на въздействие на продукта, участниците са помолени да определят степента на израстване на нова коса. Никой от тях не е съобщил за значителен ефект през първата седмица. При болшинството от мъжете този ефект се е проявил чак в края на проучването. Въпреки, че и при мъжете, и при жените е наблюдаван процес на израстване на нова коса, трябва да се отбележи, че това в по-голямата си част се е получило при по-младите участници. Никой от участниците не е съобщил за някакви странични ефекти при приложението на продукта.

В заключение може да се каже, че кремът срещу косопад е безопасен и ефективен при косопад, като подпомага възстановяването на косата след шест месечно приложение.
За Himalaya
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
Нанесете с леки масажиращи движения, докато покриете целия скалп. За по-добри резултати, оставете да действа цяла нощ и на сутринта изплакнете косата. При по-тежки случаи на косопад използвайте два пъти дневно.
Да не се прилага при наличие на порязвания, рани или инфекции на скалпа!
Други интересни предложения
Българска жълта хума на прах
За суха коса и кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Barba Italiana Three-Valued Lotion - Leonardo
Лосион за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  67.00 лв.
Harem's Shampoo Terebinth Extract
Шампоан с екстракт от кукуч срещу косопад
Цена:  18.00 лв.
Lavish Care Kopexil Aqua Anti-Hair Loss Treatment
Терапия против косопад в опаковка от 10 броя ампули x 10 ml
Цена:  29.45 лв.
Обогатена хининова вода за коса против косопад
От серията "Herbal Time"
Цена:  3.50 лв.
Harem's Shampoo Cactus Extract
Шампоан с екстракт от кактус срещу косопад
Цена:  18.00 лв.
Barba Italiana Triple Action Shampoo - Michelangelo
Шампоан за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  29.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Arginine + Growth Factor Shampoo
Шампоан за мъже с аргинин против косопад от серията "Men Deep Effect 3"
Цена:  6.99 лв.
Лосион за коса без отмиване против косопад - Biotina
С шипково масло и витамин B7
Цена:  18.90 лв.
Назад към "Грижа за скалпа"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Спирала за обемни мигли
Декоративна козметика
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги