store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Грижа за скалпа    Крем срещу косопад
Начало   Козметика    ...    Грижа за скалпа  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Крем срещу косопад

Цена за 100 ml:  10.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#119131
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN8901138512989
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 16.00 / 4.00 cm
Тегло0.130 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Himalaya
Стимулира активната фаза на растежа на косата. Спомага за бързото размножаване на епителните клетки. Подобрява издържливостта и плътността на косъма.
Продуктът не е ефективен при aндрогенетична алопеция (наследствена плешивост).

Подходящ за ежедневна употреба.
  • Butea Frondosa Flower Extract
  • Butea Parviflora bark Extract
  • Aqua
  • Mineral Oil
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Isopropyl Myristate
  • Cetyl Palmitate
  • Ceteth 20
  • Glyceryl hydroxyl stearate
  • Sorbitan stearate
  • Polysorbate 60
  • Carbomer
  • Triethanolamine
  • Poly vinyl pyrolidone vinyl acetate copolymer
  • Phenoxyethanol
  • Fragrance
  • Phenyl trimethicone
  • Octametylcyclo tetrasiloxane
  • BHT
  • Disodium ethylene diamino tetra acetic acid
  • Propylparaben
  • Methylparaben
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
  • Начин на употреба
  • Клинично наблюдение на действието
Нанесете с леки масажиращи движения, докато покриете целия скалп. За по-добри резултати, оставете да действа цяла нощ и на сутринта изплакнете косата. При по-тежки случаи на косопад използвайте два пъти дневно.
Да не се прилага при наличие на порязвания, рани или инфекции на скалпа!
В това проучване се набляга на влиянието на крема срещу косопад за предпазване на косата от падане и стимулиране на растежа ѝ. В него са включени 20 човека (15 мъже и 5 жени) на възраст между 21 и 71 години. Средната възраст при мъжете е 39.5 - 69 години, а при жените – 31.5 - 29 години.

Демографски данни за участниците:
Брой участници20
Мъже, женимъже - 15, жени - 5
Начин на храненевегетарианци - 15, смесено - 5
Средна възрастмъже - 39.5 - 69 г.;
жени - 31.5 - 29 г.
Среден серумен креатинин (mg %)0.67 - 0.2


Косопад* - брой участници:
СтепенМъжеЖени
тежка41
средна62
ниска52


* степените на косопад са определени като:
  • ниска - ако падналите косми при разресване са по-малко от 40 на ден
  • средна - ако падналите косми при разресване са между 40 и 100 на ден
  • тежка - ако падналите косми при разресване са повече от 100 на ден

Всички участници в проучването са прилагали крема срещу косопад в продължение на 6 месеца като са втривали определено количество от него в засегнатите участъци от скалпа и са го оставяли да действа през нощта без да подсушават косата с кърпа или сешоар.

Резултатите от проведеното изследване показват, че кремът срещу косопад има значителен ефект за намаляване на косопада, дори и при краткосрочно прилагане (две седмици), както и за намаляване на съпътстващите симптоми – сърбеж, раздразнение и сухота на скалпа. Активните съставки на една от билките – Butea frondosa – са флавоните и флавоноидите (бутрин, изобутрин и свободни аминокиселини), а на Butea parviflora – гликозидите, които именно помагат за намаляване на косопада.

Значителен брой от участниците в изследването (54 % от мъжете и 52 % от жените) са споделили за намаление на косопада след едномесечно прилагане на продукта, а след шест месеца – напълно елиминиране на проблема. След по-задълбочени изследвания е установено, че при по-възрастните мъже (след 40 години) действието на крема е било по-забавено. Във връзка със седмичната оценка на въздействие на продукта, участниците са помолени да определят степента на израстване на нова коса. Никой от тях не е съобщил за значителен ефект през първата седмица. При болшинството от мъжете този ефект се е проявил чак в края на проучването. Въпреки, че и при мъжете, и при жените е наблюдаван процес на израстване на нова коса, трябва да се отбележи, че това в по-голямата си част се е получило при по-младите участници. Никой от участниците не е съобщил за някакви странични ефекти при приложението на продукта.

В заключение може да се каже, че кремът срещу косопад е безопасен и ефективен при косопад, като подпомага възстановяването на косата след шест месечно приложение.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Крем срещу косопад", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Himalaya Multipurpose Cream - Мултифункционален крем за раздразнена и наранена кожа - крем
Himalaya Multipurpose Cream
Мултифункционален крем за раздразнена и наранена кожа

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Промо пакет дневен и нощен крем за лице - С розова вода и хума - крем
Промо пакет дневен и нощен крем за лице
С розова вода и хума

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.25 лв.
Маска за лице с бадем и краставица - крем
Маска за лице с бадем и краставица
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Измиваща пяна за лице с нийм - крем
Измиваща пяна за лице с нийм
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Универсален подхранващ крем - крем
Универсален подхранващ крем
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.60 лв.
Himalaya Protein Conditioner Softness & Shine - Протеинов балсам за мекота и блясък за нормална коса - крем
Himalaya Protein Conditioner Softness & Shine
Протеинов балсам за мекота и блясък за нормална коса

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.40 лв.
Himalaya Protein Shampoo Repair & Regeneration - Протеинов шампоан за суха и изтощена коса - крем
Himalaya Protein Shampoo Repair & Regeneration
Протеинов шампоан за суха и изтощена коса

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Пила за нокти - Сапфир - От серията "Feel the Style" - крем
Пила за нокти - Сапфир
От серията "Feel the Style"

Magnum
Избор за дължина на пилата:
Цени от:  2.80 лв.

Крем срещу косопад

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 100 ml:  10.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#119131
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаHimalaya
EAN8901138512989
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 16.00 / 4.00 cm
Тегло0.130 kg
Описание
Стимулира активната фаза на растежа на косата. Спомага за бързото размножаване на епителните клетки. Подобрява издържливостта и плътността на косъма.
Продуктът не е ефективен при aндрогенетична алопеция (наследствена плешивост).

Подходящ за ежедневна употреба.
Състав
  • Butea Frondosa Flower Extract
  • Butea Parviflora bark Extract
  • Aqua
  • Mineral Oil
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Isopropyl Myristate
  • Cetyl Palmitate
  • Ceteth 20
  • Glyceryl hydroxyl stearate
  • Sorbitan stearate
  • Polysorbate 60
  • Carbomer
  • Triethanolamine
  • Poly vinyl pyrolidone vinyl acetate copolymer
  • Phenoxyethanol
  • Fragrance
  • Phenyl trimethicone
  • Octametylcyclo tetrasiloxane
  • BHT
  • Disodium ethylene diamino tetra acetic acid
  • Propylparaben
  • Methylparaben
Клинично наблюдение на действието
В това проучване се набляга на влиянието на крема срещу косопад за предпазване на косата от падане и стимулиране на растежа ѝ. В него са включени 20 човека (15 мъже и 5 жени) на възраст между 21 и 71 години. Средната възраст при мъжете е 39.5 - 69 години, а при жените – 31.5 - 29 години.

Демографски данни за участниците:
Брой участници20
Мъже, женимъже - 15, жени - 5
Начин на храненевегетарианци - 15, смесено - 5
Средна възрастмъже - 39.5 - 69 г.;
жени - 31.5 - 29 г.
Среден серумен креатинин (mg %)0.67 - 0.2


Косопад* - брой участници:
СтепенМъжеЖени
тежка41
средна62
ниска52


* степените на косопад са определени като:
  • ниска - ако падналите косми при разресване са по-малко от 40 на ден
  • средна - ако падналите косми при разресване са между 40 и 100 на ден
  • тежка - ако падналите косми при разресване са повече от 100 на ден

Всички участници в проучването са прилагали крема срещу косопад в продължение на 6 месеца като са втривали определено количество от него в засегнатите участъци от скалпа и са го оставяли да действа през нощта без да подсушават косата с кърпа или сешоар.

Резултатите от проведеното изследване показват, че кремът срещу косопад има значителен ефект за намаляване на косопада, дори и при краткосрочно прилагане (две седмици), както и за намаляване на съпътстващите симптоми – сърбеж, раздразнение и сухота на скалпа. Активните съставки на една от билките – Butea frondosa – са флавоните и флавоноидите (бутрин, изобутрин и свободни аминокиселини), а на Butea parviflora – гликозидите, които именно помагат за намаляване на косопада.

Значителен брой от участниците в изследването (54 % от мъжете и 52 % от жените) са споделили за намаление на косопада след едномесечно прилагане на продукта, а след шест месеца – напълно елиминиране на проблема. След по-задълбочени изследвания е установено, че при по-възрастните мъже (след 40 години) действието на крема е било по-забавено. Във връзка със седмичната оценка на въздействие на продукта, участниците са помолени да определят степента на израстване на нова коса. Никой от тях не е съобщил за значителен ефект през първата седмица. При болшинството от мъжете този ефект се е проявил чак в края на проучването. Въпреки, че и при мъжете, и при жените е наблюдаван процес на израстване на нова коса, трябва да се отбележи, че това в по-голямата си част се е получило при по-младите участници. Никой от участниците не е съобщил за някакви странични ефекти при приложението на продукта.

В заключение може да се каже, че кремът срещу косопад е безопасен и ефективен при косопад, като подпомага възстановяването на косата след шест месечно приложение.
За Himalaya
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Начин на употреба
Нанесете с леки масажиращи движения, докато покриете целия скалп. За по-добри резултати, оставете да действа цяла нощ и на сутринта изплакнете косата. При по-тежки случаи на косопад използвайте два пъти дневно.
Да не се прилага при наличие на порязвания, рани или инфекции на скалпа!
Други интересни предложения
Syoss Balancing Hair & Scalp Shampoo
Балансиращ шампоан за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Syoss Balancing Hair Conditioner
Балансиращ балсам за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Обогатена хининова вода за коса против косопад
От серията "Herbal Time"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Harem's Shampoo Cactus Extract
Шампоан с екстракт от кактус срещу косопад
Цена:  15.00 лв.
Lavish Care Kopexil Aqua Anti-Hair Loss Treatment
Терапия против косопад в опаковка от 10 броя ампули x 10 ml
Цена:  29.45 лв.
Barba Italiana Triple Action Shampoo - Michelangelo
Шампоан за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  29.00 лв.
Harem's Shampoo Terebinth Extract
Шампоан с екстракт от кукуч срещу косопад
Цена:  15.00 лв.
Barba Italiana Three-Valued Lotion - Leonardo
Лосион за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  67.00 лв.
Лосион за коса без отмиване против косопад - Biotina
С шипково масло и витамин B7
Цена:  18.90 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Arginine + Growth Factor Shampoo
Шампоан за мъже с аргинин против косопад от серията "Men Deep Effect 3"
Цена:  6.99 лв.
Назад към "Грижа за скалпа"
Козметика за коса
Боя за коса
Цветна спирала за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги