store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Himalaya  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Himalaya    Шампоан против пърхот за обем
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Шампоан против пърхот за обем

Цена за 200 ml:  4.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#119125
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
EAN8901138505776
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.00 / 3.00 cm
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Himalaya
Обогатен с масло от чаено дърво, шампоанът атакува основната причина за появата на пърхот и придава обем на косата.

Основни съставки:
  • масло от чаено дърво - природно средство против пърхот
  • свещен босилек - ефективно намалява пърхота и има антибактериално действие
  • сапунена ядка - придава обем на косата
  • Aqua
  • Ammonium Lauryl Sulphate
  • Decyl Glucoside
  • Lauryl Glucoside
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Acrylate Copolymer
  • Glycol Distearate
  • PEG 150 Distearate
  • Polyquaternium 7
  • Fragrance
  • Climbazole
  • Cocos Nucifera Oil
  • Sapindus Mukurossi Fruit Extract
  • Terminalia Bellerica Fruit Extract
  • Citric Acid
  • Eclipta Prostrata Extract
  • Ocimum Tenuiflorum Extract
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Extract
  • Cicer Arietinum Seed Extract
  • Maltooligosyl Glucoside
  • Hydrogenated Starch Hydrolysate
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Metylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
  • Sodium Hydroxide
  • Disodium EDTA
  • Melaleuca Leucadendron Leaf Extract
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените шампоана "Шампоан против пърхот за обем", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - шампоан
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - шампоан
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
24 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder - Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект - шампоан
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект

Bourjois
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Dove Derma Spa Intensive Hand Cream - Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa" - шампоан
Dove Derma Spa Intensive Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Mustela Gentle Cleansing Gel Hair & Body - Почистващ гел-шампоан за бебета и деца - шампоан
Mustela Gentle Cleansing Gel Hair & Body
Почистващ гел-шампоан за бебета и деца

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Glow Mask - Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay" - шампоан
L'Oreal Pure Clay Glow Mask
Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga - Цветна спирала за мега обем - шампоан
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем

Loreal Paris
Избор за цвят на спиралата:
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Шампоан с хума - Natural - шампоан
Шампоан с хума - Natural
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Nivea Creme - Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml - шампоан
Nivea Creme
Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.09 лв.
Крем за силно напукани пети - С масла от розмарин и жълт кантарион - шампоан
Крем за силно напукани пети
С масла от розмарин и жълт кантарион

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Четка за коса - С копринени влакна - шампоан
Четка за коса
С копринени влакна

Dessange
Избор за цвят на четката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Oil-Elixir - Олио-еликсир за коса за ежедневна грижа - шампоан
Visage Hair Fashion Every Day Oil-Elixir
Олио-еликсир за коса за ежедневна грижа

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.

Шампоан против пърхот за обем

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 200 ml:  4.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#119125
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
EAN8901138505776
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.00 / 3.00 cm
Тегло0.250 kg
Описание
Обогатен с масло от чаено дърво, шампоанът атакува основната причина за появата на пърхот и придава обем на косата.

Основни съставки:
  • масло от чаено дърво - природно средство против пърхот
  • свещен босилек - ефективно намалява пърхота и има антибактериално действие
  • сапунена ядка - придава обем на косата
За Himalaya
Всяка година 300 милиона продукта на „Himalaya“ влизат в домовете на различни хора по света. С асортимент от над 300 продукта, които помагат за запазване на човешкото здраве и персонална грижа, „Хималая“ се докосват до живота на хората и го подобряват. Те имат наложени марки като Liv.52, “Cystone” и “Bonnisan”, които помагат за едно по-здравословно съществуване, с добро настроение и усмивка.

Историята на Himalaya започва през 1930 г., когато любопитния младеж Манал язди през горите на Бирма и вижда нещо смайващо – превъзбудените слоновете се хранят с корени на растението Rauwolfia serpentina, което веднага им действа успокояващо. Изненадан от ефекта на растението върху животните, г-н M. Манал, основателя на „Himalaya“, решава да проучи и даде научно обяснение за свойствата на билката.
Зареден с голям ентусиазъм и джобове, пълни с мечти, а не със средства, той залага бижутата на майка си и си купува ръчно управлявана машина за таблетиране. Годините, които следват са изпитание за вярата и тест за младия мъж. Той прекарва дните си, изучавайки свойствата на билките от народните лечители, а нощем работи на машината, за да направи няколкостотин таблетки. Неговото виждане е, че трябва да се възроди „традиционна индийска наука на Аюрведа за изграждане на хармонично общество от хармонични личности".

А тогава било време на скептицизъм към билковите продукти, но вярата на Манал в лечебната сила на билките е непоколебима. Той съзнава, че това недоверие ще изчезне, ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства. Младият мъж вярва, че билковите продукти могат и трябва да бъдат оценени по качествата и ефикасността си и да се наредят до тези, предлагани от конвенционалната медицина. Това е възможно да стане чрез емпирични изследвания. Когато научните изследвания доказват, че билковите продукти работят, дори и лекарите могат да бъдат спечелени.
След четири години на проучване билката Rauwolfia serpentina излиза като билков продукт с търговското име „Serpina“ и става първото в света природно антихипертонично лекарство. Годината е 1934 година.

Този безспорен пробив определя бъдещите насоки за „Himalaya“, чиито продукти се базират на научните изследвания. Те се фокусират върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа (от „ayur“ - живот и „veda“ – „знание“) в редица патентовани формули, посветени на здравословния начин на живот и дълголетие.

С история, обхващаща повече от осем десетилетия в областта на билковите изследвания, „Himalaya“ затвърждава връзката на човека с природата. Дейността на компанията е посветена не само на подпомагането на доброто здраве на човека, но и за опазване здравето на цялата планета. От създаването си те се стремят да опазват биологичното разнообразие, да събират билки по най-целесъобразен и щадящ природата метод и да насърчава добрите земеделски практики.

През 1955 г. „Himalaya“ представя Liv.52 – продукт, който осигурява оптималното функциониране на черния дроб. Продуктът скоро се превръща един от най-продаваните им билкови комплекси. Скоро са представени и други билкови продукти, предназначени за нормализиране на други човешки органи - Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte.

През 1999 г. „Himalaya“ стартира с продукти за поддържане на личната хигиена под търговската марка "Ayurvedic Concepts". Това е необятна територия, която поставя нови предизвикателства и дава нови възможности за развитие. Нагласата на хората относно ползите от билковите и естествени продукти се пренася и върху продуктите за лична хигиена. „Himalaya“, която към онзи момент е със седем десетилетия опит в създаването на билкови лекарства, използва знанията си за билките. Те създават билкови продукти за лична хигиена, които се грижат нежно за човека и са базирани на проверени научно въздействия на билките. Оставайки верни на етиката, те градят доверие към гамата си от билкови продукти за лична хигиена. Една година по-късно те разширяват гамата си от продукти за хигиена, като включват и такива за поддържане здравето на животните.

Обхватът на дейността на компанията „Himalaya Herbal Healthcare“ включва проучване и създаване на фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, грижи за бебето, за здравето на животните, като марката е обща - „Himalaya“. След близо 80 години създателите ѝ остават верни на мисията да подобряват живота на хората, които са им се доверили. Терапевтичните им продукти носят облекчение на страдащи от тежки заболявания като диабет, чернодробни нарушения, камъни в бъбреците и различни увреждания.

Гамата им за лична хигиена е вплела най-доброто от природата и науката, като продуктите са нежни, ефективни и подходящи за продължителна употреба. Тук могат да бъдат открити почистващи тоници за лице, успокояващи и подхранващи кремове, избелващи продукти, лечебни шампоани, балсами за коса, кремове против стареене (за намаляване на бръчките), пилинги, ексфолианти и др. Визията на „Хималая“ е да предложи уелнес продукти във всеки дом, за цялото семейство.

Днес марката е символ на ефективността от природните билкови продукти. Тръгвайки от корена на растението Rauwolfia serpentina през 1930 г., компанията налага своите продукти в Мумбай, а постепенно и в цялата страна. През 1975 г. е създадена модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия.
Продукти с марката „Himalaya“ се разпространяват в над 89 страни, билковите ѝ лекарства се предписват от над 400 000 лекари в целия свят, а милиони залагат на нежните им продукти за поддържане на личната си хигиена.
И всичко това е, защото има хора, които вярват в животворната сила на природата.
Козметични продукти за коса за обем
Pantene Sheer Volume 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 за тънка коса без обем
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.39 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Syoss Full Hair 5 Density & Volume Hairspray
Лак за коса за плътност и обем с дълготрайна фиксация от серията "Full Hair 5"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Batiste Stylist XXL Volume Spray
Спрей за коса за обем с кератин и инка инчи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Cycle Vital Express Volume Foam
Професионална пяна за коса за експресен обем
Цена:  39.50 лв.
Cycle Vital Intense Volume Shampoo
Професионален шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Instant Volume Spray
Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  39.00 лв.
Още козметични продукти за коса за обем
Други интересни предложения
Шампоан с хума - Natural
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Шампоан за коса с хума - Professional
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.60 лв.
Шампоан с хума - Jasmine
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Протеинов шампоан за обем
Цена:  4.40 лв.
Шампоан против пърхот за суха коса
Цена:  4.40 лв.
Шампоан против пърхот за нормална коса
Цена:  4.40 лв.
Head & Shoulders Extra Volume
Шампоан против пърхот за обем
Цена:  8.70 лв.
Wash & Go Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан против пърхот за обемна коса
Цени от:  3.60 лв.
Farmona Herbal Care Birch Tar Shampoo
Шампоан с катран от бреза против пърхот от серията "Herbal Care"
Цена:  6.90 лв.
Sebamed Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан против пърхот за мазна коса от серията "Sensitive Skin"
Цена:  22.10 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво