
"Появата на всяка голяма марка е вдъхновена от една любов или ангажимент към някого или нещо. Моето вдъхновение е комбинация от носталгия, настроения и удоволствие. Исках да пресъздам спомените ми за всички любими аромати и вкусове, които обожавах, докато растях в английската провинция".С тези думи Джеймс Браун обяснява появата на козметичната марка "I Love". А спомените за аромати и вкусове се превръщат във вдъхновение през 2008 г., когато Джеймс основава марката и оттогава е неин директор и креативен мениджър. Е, ако не бяха вдъхновяващите сили на любовта към отминали времена, днес "I Love" едва ли щеше да предлага богат каталог от ексфолианти, масла, лосиони и млека за тяло, продукти за вана и балсамчета за устни, създадени с изкусителни аромати. От сметанови ухания през плодови нотки до мирис на сладки изкушения – ден след ден "I Love" избира ухания и прави композиции, които може да предизвикат сетивата, емоциите и ума на всеки или както казва Джеймс Браун: "да напомнят за любими моменти преди и да носят добро настроение сега".
Всъщност през годините английската марка "I Love" не спира да представя нови и нови попълнения в каталога, много от които опаковани в големи и практични опаковки. Като едно от основните правила при създаването на всяка формула обаче е основната цел, която Браун решава да следва и която представя така:
"Стремежът ми е да се създаде каталог на невероятни аромати, вдъхновени от щастливите моменти със семейството. И то всички – от спомените за коледните празници, придружени от аромат на сладки през летните почивки на брега на морето с ванилов сладолед в ръка или моментите вкъщи с домашно приготвените кокосови бисквити на баба до приготвянето на прясно изцедена лимонада със сестра ми и майка ми, а също и удивителният аромат на ягодов млечен шейк или изкушението както за мен, така и за почти всяко дете. Това е моята цел – да уловя същността на тези скъпи спомени и преживявания, придружени от аромати, а след това да пресъздам уханията в козметични продукти, на които всеки да се наслади и в които всеки да се влюби, дори и да си спомни за своите детски години".

Едновременно с вниманието към ароматите обаче "I Love" обръща "поглед" и към другите съставки във формулите. Подбира натурални екстракти и масла, които да се грижат за кожата. Освен това, дори си поставя правило да игнорира някои съставки, които никак не са щадящи към кожата. В резултат през последните години марката може да представя от продукти с различни аромати, но формулите се разработват чрез спазването на няколко строги правила, с които да се гарантира нежната козметична грижа.
Резултатът е, че продуктите на "I Love":
- имат балансирано рН
- не съдържат сапуни
- не съдържат парабени
- имат дерматологично тествана поносимост към кожата

Продуктите "I Love" се предлагат в над 45 държави, като големи успехи са постигнати в Обединеното кралство, САЩ, Канада, Германия, Франция, Испания и Холандия. А в родината английската марка дори получава признание от Кралицата. През 2013 г. "I Love" е сред производителите, които Нейно Величество награждава с приза "Износител". Обикновено номинации за тези бизнес отличия са направени въз основа на препоръка от кабинета на министър-председателя, а след това одобрени от Нейно Величество Кралицата. И одобрение на "I Love" никак не е случайно – по статистика, направена през 2013 г., за последните 3 години козметичният производител е увеличил продажбите си в чужбина с внушителните 560%, а резултатът от износа е нарастване на оборота от 33% до 81%.
Очевидно все повече и повече хора намират продукти с любимите си ухания в каталога. А що се отнася до резултата от избора, от екипа на "I Love" споделят, че продуктите са със съставки, които се грижат за кожата, но са пълни с вдъхновение и щастие, с неустоими аромати, които магически транспортират потребителя на друго място, пълно със спомени и добро настроение. виж повече виж по-малко