
Всичко започва през 1933 г., когато "Dettol" се появява за първи път в Индия. По това време за един медицински екип името "Dettol" е название на изключително полезен течен дезинфектант. Тогава специалистите го използват за почистване и дезинфекция на кожата по време нехирургични процедури. С течение на времето "Dettol" набира огромна популярност и в грижите за пациентите в Англия. А през следващите години за много медици в различни точки на света "Dettol" става неделима част от грижите в случаите на почистване на рани, причинени от порязвания, ухапвания или одрасквания.
След като големият успех на "Dettol" тръгва от предотвратяване на инфекция и заболяване в болници във Великобритания, мисията на марката става още по-голяма: да се помогне на здравето на хората, като се осигурят ежедневните грижи за лична хигиена на семействата. Така мисията на "Dettol" започва да се разширява с идеята за предотвратяване на разпространението на инфекции и болести, причинени от микроби върху повърхности у дома и дори върху ръцете на всеки представител във фамилията. И със стъпките към изпълняването на мисията резултатът не закъснява – "Dettol" добавя серия от антибактериални продукти в каталога си.

Въпреки че днес "Dettol" e част от "голямото семейство" на компанията, вниманието към мисията за здраве съвсем не намалява. Марката продължава да представя антибактериални продукти, разработени да предпазят от разпространението на бактерии и причинените от тях инфекции. Освен това, с течение на времето "Dettol" започва да си партнира с много организации, като така се стреми да предостави информация за опазване на перфектното здраве. А днес специалистите от марката признават колко важно е сътрудничеството: "Работим със световни и местни партньори, за да обогатим ресурсите за здравето в семейството". Така с интереса към намирането и популяризирането на начини за по-добра хигиена, "Dettol" подпомага института "Пастьор" в изследванията за борбата срещу бактериите и вирусите. Институтът е международно признат биомедицински изследователски център, създаден през 1887 г. През последните години в неговата основа е международна група, състояща се от 32 институции в пет континента. Целта обаче е една – провеждане на научно-медицински изследвания, образование и действия в полза на общественото здраве. Успоредно с това, в института се провеждат и изучавания на инфекциозни, генетични и някои видове ракови заболявания. А през годините на усилена работа има и достижения – близо 10 изследователя на "Пастьор" получават Нобелова награда по медицина.
Сътрудничествата за "Dettol" обаче не спират дотук. Марката отива в множество училища всяка година, за да учат децата колко важно е миенето на ръцете за поддържането на перфектното здраве. Но за специалистите от "Dettol" информацията за правилна хигиена не трябва да се ограничава само с няколко посещения. Точно заради това от екипа на марката търсят още начини за изпълняване на мисията за здраве. Така започва сътрудничеството с Европейската асоциация по педиатрия (ЕАП) за подготвянето на проекта "Здраво начало". Резултатът се появява като серия от листовки, брошури и плакати със здравни и хигиенни съвети за бъдещи майки, млади майки, майки с бебета и майки с деца в предучилищна възраст, така че на всички тях да се помогне да защитят себе си и децата от инфекции, а и да живеят в здравословна домашна среда.
Днес традициите на марката продължават да се спазват. От продуктите, които създава, до информацията за правилна хигиена и премахване на бактериите до проектите, за които усилено работи "Dettol", всичко е в името на мисията за здраве. виж повече виж по-малко