
Всичко започва през 1943 г. Тогава фармацевтът Jean-Charles Lissarrague става собственик на аптека "Roge Cavailles" в Париж, която предлага дерматологични и медицинските препарати. В началото на 1950 г. французинът разработва първата непарфюмирана формула за грижа за кожата. Като фармацевт, Jean влага всички свои знания за създаването ѝ. Но за да се постигне безупречен резултат, той следва и изискванията на дерматолози. И след като продуктът е готов, марката "RoC" вече е "родена". А трите букви са съкращение от името на аптеката "Roge Cavailles", която Jean притежава. Но през следващите години французинът се сдобива също с големи успехи и заслужени признания. С течение на времето мнозина определят Jean-Charles като "ясновидец в козметичната индустрия, съчетаващ красотата с фармацевтичната наука".
Е, "ясновидец" или не, Jean-Charles определено е наясно, че жените искат да изглеждат и да се чувстват по-красиви, но търсят продукти, които да могат да ползват с доверие. Точно заради това французинът решава да използва фармацевтичните си знания, да избира най-полезните съставки за кожата и да създадат продуктите "RoC", за да доставят реални и значими резултати, а не само временни и повърхностни ефекти. Така "RoC" става една от първите козметични марки, която прави науката достъпна за потребителите. Постепенно каталогът на марката се увеличава и започва да предлага лосиони, кремове и серуми за лице с антибръчков ефект. Появяват се също дезодоранти, душ гелове, слънцезащитни и антицелутни продукти и специални дерматологични формули, разработени за различните типове кожа. А всяка формула впечатлява много от потребителите със състава си. Такава, например, е серия "RoC Keops Deodorant" или дезодорантите без парфюм, алкохол и алуминиеви соли, но въпреки това с 24-часова ефикасност, която освежава кожата и предпазва от потта. Но също толкова впечатляващи са и продуктите за лице и тяло. Всъщност, още от самото начало "RoC" става водеща марка в грижата за кожата. И това се дължи на иновациите, които прави чрез патентоването на революционни молекули, като THPE и E-PULSE, които видимо подмладяват кожата. Освен това, през годините, благодарение на въвеждането на чист стабилизиран витамин A (Ретинол), "RoC" се счита за пионер в създаването на продукти за видимо намаляване на бръчките.
Днес "RoC" е част от "Johnson & Johnson France". Но въпреки новия си собственик, марката продължава да се развива с иновация и научни постижения. А що се отнася до разработването на продуктите, специалистите от марката имат една специална "рецепта". Представят я в изречението: "Нашата страст и внимание към детайла правят процеса по разработването на нашия състав не само техника, но изкуство".
Към специалната "рецепта" от екипа добавят и няколко правила:
- От развитието през производството и опаковането, всички "RoC" са подложени на строги тестове;
- Суровините са внимателно подбрани според тяхната ефективност и безопасност, за да се минимизира риска от алергии;
- Ако има аромати, то те също са внимателно подбрани, така че да са поносими от всички типове кожа, включително и чувствителната;
- Клиничните изпитвания се извършват от научни експерти и дерматолози, за да се гарантира толерантност и пълна ефективност на продуктите.