Водещ ангажимент на "Aroma" са опазването здравето на хората и околната среда. Едно от нещата, с които са известни продуктите на компанията, е неизменната ѝ връзка с природата. Затова всички инсталации в новата производствена база са свързани с три фактора, които говорят за загрижеността на компанията към опазването на околната среда - енергийна ефективност, пестене на вода и еко производство. Енергиен мениджмънт в системата им позволява подаването на определено количество енергия, необходимо за дадения процес. Новата система използва водооборотни цикли, които внедряват затоплянето и изстудяването на вода в производствения процес, като по този начин се намалява разхода на вода и не се допуска изразходването на допълнителна енергия. Новите инсталации на производствената база на "Арома" се захранват с природен газ, което пък от своя страна свежда изхвърлянето на въглеродни емиции до мининум.
През 2012 г. "Aroma" получава първа награда в конкурса "Зелен бизнес". Постиженията в този конкурс се дължат изцяло на серията продукти "Aroma Greenline", тъй като процент от продадените продукти постъпва в специален фонд "Green Bulgaria", или "Зелена България". В резултат на тази инициатива компанията става осиновител на 52 дка естесвена българска гора за срок от 25 години.
Обогатяването на знанията от традициите и опита, който притежават, както и стремежът за постигане на възможно най-високи резултати, са сред основните ценности и цели на "Aroma". Компанията държи на своята връзка с клиентите, като се стреми да бъде част от обществото. Развива отношенията с клиентите си, за да постигне общ пазарен успех. Целта им е да предоставят продуктите, от които се нуждаят потребителите, без да правят компромис на качеството и при избора си на продукти да не бъдат водени от финансови съображения.
От 2013 г. насам, "Aroma" всяка година провежда конкурс за "Любим продукт", в който потребителите, обосновавайки се с коментар, оценяват любимите си продукти. Част от гласувалите печелят козметични награди, като по този начин българската компания изразява благодарността си за обратната връзка, която им дават клиентите. "Любимите продукти" се класират в три категории: "Грижа за косата", "Грижа за кожата" и "Устна хигиена".
Продуктите, които произвежда "Aroma", са екологично чисти и с натурални съставки, като едновременно с това са съобразени с тенденциите за природосъобразен живот. В съвременно оборудваните лаборатории на компанията се разработва разнообразие от хигиенни, козметични и парфюмерийни продукти.
Ето и някои от козметичните сериите на "Aroma":- "Aroma Green Line" - серия душ гелове и кремове за ръце с 95% гарантиран натурален произход. Продуктите се отличават с наличието на подхранваща и хидратираща формула, натурално pH и не съдържат парабени. Интересен факт за продуктите от серията е, че 5% от себестойността им биват използвани за опазване на вековните български гори;
- "Aroma Natural" - серия шампоани и балсами за всички типове коса. Отличават се по формулата им, която често съдържа екстракти от билки, като например лайка, коприва или алое вера. Тези съставки осигуряват нежна грижа за косата;
- "Aroma Fresh" - серия от шампоани и балсами за коса, както и тоалетни сапуни. Част от шампоаните и балсамите се различават от тези на "Aroma Natural" в състава си - основна съставка е млякото, което овлажнява и подхранва косъма и придава мекота;
- "Aroma Vital" - серия крем сапуни и мокри кърпички за почистване на лице и тяло. Всеки от крем сапуните има различна основна съставка, тъй като имат различно действие - омекотяващо, хидратиращо, антибактериално и др.;
- "Aroma Universal" - серия кремове за лице с различни основни съставки. Подобно на крем сапуните от "Aroma Vital", всеки от кремовете има различно действие - хидратиращо, изглаждащо, успокояващо и защитно;
- "Aroma Touch My Skin" - серия дезодоранти за жени, които имат 48-часова защита против изпотяване, не съдържат алкохол, не изсушават кожата и не оставят петна;
- "Aroma Q10+" - серия козметични продукти за лице, обогатени с коензим Q10. Включени са няколко крема за лице за всеки тип кожа, които имат противостареещ ефект;
- серии с продукти за мъже - такива са "Aroma Viking", която съдържа продукти за бръснене и серията "Aroma Men", която включва дезодоранти за мъже.