Първата двуцветна паста за зъби във Франция, а днес един от световните лидери в денталната грижа - това е "Signal". Всъщност двуцветната формула съвсем не е единствената причина марката да сдобие със световна популярност. През годините "Signal" създава рецептата на успеха с 3 основни "съставки": иновация, опит и образование.
Иновацията се използва още при старта на марката. Той е поставен през 1961, когато "Signal" дебютира на френска територия като събира погледите с първата двуцветна паста за зъби. По-късно нейните два компонента или белите и червените ивици стават нарицателно за ефективно почистване и дезинфекция. Но въпреки доброто приемане и признанията, "Signal" продължава да се стреми към усъвършенстване и трупане на опит с помощта на дентални експерти. Така се появява още един забележителен и иновативен резултат - първата паста за зъби с флуор във Франция, представена от марката през 1977 г. Скоро след това формулата вече е стандарт на френския пазар. Всъщност случва се, когато за всички хора става ясно, че доказано флуорът помага за предотвратяването на кариеси с устойчивите си действия след миенето на зъбите. А в края на 70
-те "Signal" вече е популярна с тази формула не само във Франция. Тогава марката е позната в още няколко европейски страни, даже и в България. И у нас тя отново се свързва с нововъведенията - това е първата "западна" паста за зъби, която се появява на българския пазар през 1978 г. благодарение на компанията "Unilever".
Добрата хигиена на устната кухина обаче съвсем не се ограничава със създадените дотогава продукти в каталога. Ето защо през 1986 г. с натрупан опит и отново с иновация "Signal" пак успява да впечатли - представя първата паста за зъби във Франция, разработена за борба с натрупването на зъбен камък. В края на 90
-те каталогът на марката вече предлага и паста за зъби със златисти ивици, създадена да осигури цялостна грижа на устната кухина, като се бори с често срещаните проблеми.
През годините каталогът на марката продължава да расте. Но освен това, специалистите добавят и третата си "съставка" в рецептата на успеха - образование. С нея стартира ангажимент към хиляди училища за образователна инициатива по устна хигиена. Екипът я нарича "Мисия Сигнал" и за да покаже, че денталната грижа може да бъде забавна за децата, представя различни детски пасти за зъби в атрактивни опаковки и с плодови вкусове, сред които пастата с вкус на ягода "Signal Kids Strawberry". Естествено, проектът за училищата има определена цел и специалистите я представят така: "да помогне на децата за изграждането на навика за правилна устна хигиена и миене на зъбите 2 пъти дневно, сутрин и вечер". Експертният опит обаче безспорно е необходим за изпълняването на това. Ето защо проектът е разработен от проф. Синтия Пайн (Cynthia Pine) - световен експерт в образователни програми за зъбна хигиена и академик по дентално обществено здраве в "Института по стоматология" в Англия. И с този специализиран опит проектът на "Signal" стартира успешно, а през годините се провежда в над 15 държави по света. Освен това, получава и одобрение от престижна организация - Световната дентална федерация( FDI World Dental Federation). А след признанието, кампанията на марката достига до 38 страни по света.
С течение на времето обаче "Singal" не забравя да използва и другите "съставки" от своята "рецепта". Така в каталога се появяват избелващата паста "Signal White System" и специално проектирана четка за зъби с перлит за ефективност при избелването. През следващите години иновативният подход продължава. С настъпването на 2008 г. се появява и първата паста за зъби за мигновено избелване "Signal White Now". Формулата е разработена с помощта на глобални екипи от експерти и с научни изследвания, а скоро след като става факт, придобива огромна популярност. Но по-късно или в началото на 2012 г. също толкова известни стават и продуктите от гамата "Signal Expert", част от които са специално разработена четка за чувствителни зъби и паста за тях, наречена "Signal Sensitive Expert". И причината за известността им е съвсем основателна - продуктите са създадени с помощта на лекари по дентална медицина, така че да се постигне пълна експертна превенция.
Естествено, дори и след експертните предложения, "Signal" продължава да създава продукти с целта да осигури здрава усмивка и изключително ефективна дентална грижа и здрава усмивка. Така много от потребителите добре познават и предложения от последните години - пастата "Signal Micro-Granules" против зъбен камък и антибактериалната "Signal Herbal Fresh". Освен това, иновативните попълнения също продължават - появява се първата четка за зъби, която улеснява препоръчаното от зъболекарите вертикално миене на зъбите. За постигането на това четката е ветрилообразна със снопчетата косъмчета, подредени в ъгъл от 90°.
Днес "Signal" продължава да влага "съставките" иновация, образование и опит. И може би точно заради това близо 4 милиарда души по целия свят използват продуктите на марката. В различните държави обаче "Signal" е известна с различни имена - "Pepsodent" в Азия и Латинска Америка, "Mentadent" в Италия, "Zhong Hua" в Китай и "Aim" в Гърция. Но въпреки това, трите основни "съставки" от успешната рецепта не се променят и за миг през годините.